פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת מפלטפורמות הרשת החברתית המצליחות בעולם, אך בניגוד למה שנהוג לחשוב, הפרסום הממומן בטיקטוק לא פונה רק לצעירים ובני נוער. אז איך ממצים את הפוטנציאל של שיווק ממומן בטיקטוק, מה כולל התהליך וכמה הוא עולה? הנה כל התשובות

פרסום ממומן בטיקטוק

מהו פרסום ממומן בטיקטוק?

פרסום ממומן ב-טיקטוק הפך במהירות לאחד הכלים הבולטים יותר עבור משווקים דיגיטליים שמטרתם להתחבר לדור ה-Z ולאוכלוסיית המילניום החדש. הפלטפורמה עצמה עיצבה שפע של אפשרויות פרסום כדי לתת מענה לדרישות הייחודיות של מותגים ועסקים.

בנוסף, השימוש ברשתות החברתיות הוא חינמי, לפחות ברמה הבסיסית. עבור העסקים מתחילים שמעוניינים להגיע לרמת חשיפה גבוהה אולם לא מחזיקים בתקציב פרסום גדול, זה יכול להיות פתרון נהדר. סיבה נוספת היא שאפשרויות הפרסום שעומדות לפניכם הן מגוונות. לא רק מודעות או שלטי חוצות אלא סרטונים, פוסטים ארוכים ואפילו יכולת ליצור קשר עם הלקוחות יחד עם הפרסום.

מה ההבדל בין אפשרויות קידום ממומן בטיקטוק?

ראשית, יש את 'מודעות בפיד', שהן פרסומות הווידאו המופיעות בין סרטוני המשתמשים בזמן שהם גוללים בדף "בשבילך" שלהם. הם קצרי מועד, פועלים למשך 9-15 שניות. מפרסמים יכולים לכלול קריאה לפעולה (CTA) המנחה את המשתמשים לקנות, להוריד אפליקציה או לבקר באתר.

העלות של מודעות בפיד תלויה בעיקר במשך הזמן, בקהל היעד ובכושר התחרות של סביבת ההצעות. נכון לתחילת 2023, הצעות המחיר מתחילות בסביבות $10 לכל CPM (עלות לאלף הופעות) ויכולה לעלות בהתאם לגורמים שהוזכרו לעיל.

מהן האפשרויות האגרסיביות של שיווק ממומן בטיקטוק?

צורת פרסום אגרסיבית יותר מופיעה באופן מיידי ברגע שמשתמש פותח את אפליקציית טיקטוק. כאן הכלי לוכד את המסך המלא, מציע חוויה ויזואלית עשירה ובדרך כלל בשימוש על ידי מותגים המחפשים טווח הגעה רחב יותר בתקופה קצרה.

בשל אופיו, טיקטוק מאפשר רק למותג אחד להשתמש באפשרות זו ביום. העלות עבור השתלטות מותג גבוהה במידה ניכרת ממודעות והיא מוערכת בטווח של 50,000 עד 120,000 דולר ליום, אם כי המחיר המדויק עשוי להשתנות בהתאם למדינה ולקהל היעד הספציפי.

מהן האפשרויות האגרסיביות של שיווק ממומן בטיקטוק

מה הקשר בין אתגרים לבין פרסום ממומן בטיקטוק?

שיטת פרסום חדשנית נוספת בטיקטוק היא 'אתגר ההאשטאג'. מותגים יכולים ליצור האשטאג ייחודי ולעודד משתמשים ליצור תוכן על בסיסו. סוג פרסומת זה ידוע כמניע מעורבות מסיבית של משתמשים, והוא נעשה יעיל במיוחד אם האתגר הופך להיות ויראלי.

לטיקטוק יש את דף ה'גילוי' שלו המוקדש לאתגרים הללו. בפן הפיננסי, יצירת אתגר האשטאג עשויה לעלות למותגים למעלה מ-150,000 דולר לתקופה של שישה ימים.

לשם השוואה, טיקטוק מציעה למותגים את ההזדמנות ליצור מסננים, מדבקות ואפקטי AR מותאמים אישית שמשתמשים יכולים לכלול בסרטונים שלהם. זוהי דרך פרסום עקיפה שבה נראות המותג מוטמעת בתוכן שנוצר על ידי משתמשים. העלות של תוכן AR ממותג משתנה מאוד בהתבסס על המורכבות של רכיבי ה-AR והשילוב שלהם. עם זאת, דמי ההתקנה הראשוניים מתחילים בסביבות $50,000 עם עלויות נוספות עבור קידום כלי ה-AR כדי להבטיח שימוש נרחב.

אספנו בשבילכם כמה טיפים קטנים ליצירת תוכן מסוג זה:

  • הוסיפו אלמנטים מושכים מבחינה חזותית.
  • השתמשו בתמונות מושכות עיניים, סרטוני וידאו ומדיה חזותית אחרת שמתאימות למסר ולטון של התוכן שלך.
  • יצירת כותרות תופסות תשומת לב בכדי לעורר סקרנות ולפתות את הקוראים ללחוץ ולחקור עוד. כותרות טובות מעבירות את מהות התוכן שלכם, מעוררות רגשות, מציבות שאלות מסקרנות ומבטיחות תובנות חשובות.
  • תוכן המשלב סיפור – תוכן זה יותר נוח לחלק מהמשתמשים וגם לא נשכח מהראש (אם הסיפור טוב). הכניסו נרטיבים ואנקדוטות לתוכן, הדבר יחזק וייצור קשר משכנע ורגשי עם הקוראים שלך.
  • אל תפחדו לנסות תבניות תוכן שונות! שמרו על גיוון, ונסו לשמור על מעורבות הקהל ע"י לייבים בשידור חי, חידונים אינטראקטיביים, סקרים ועוד.

איך בוחרים שיטה של קידום ממומן בטיקטוק?

מערכת הפרסום של טיקטוק מציעה אפשרויות מגוונות למותגים המכוונים לטכניקות שיווק עדינות וישירות כאחד. העלויות הקשורות לקמפיינים אלו מושפעות מאופיים, משך הזמן, קהל היעד ומסוג המעורבות שהם מניעים. כמו תמיד, לפני השקעה גדולה, כדאי לעסקים לבדוק, להבין את קהל הטיקטוק, ולבחור את האסטרטגיות שלהם לתוצאות מיטביות.

למה דווקא קידום ממומן בטיקטוק?

טיקטוק, הידועה בתחילה בשם Douyin, הוצגה לשוק הסיני על ידי חברת הטכנולוגיה ByteDance בספטמבר 2016. בשל הצלחתה העצומה בתחום המקומי, ByteDance קיבלה את ההחלטה להתרחב גלובלית, והשיקה את טיקטוק לשוק הבינלאומי בספטמבר 2017. מאז, טיקטוק חווה צמיחה, ומיצבה את עצמה כאחת הפלטפורמות המובילות לתוכן וידאו קצר.

למה דווקא קידום ממומן בטיקטוק

מה מאפיין את התחום של שיווק ממומן בטיקטוק?

טיקטוק מאופיינת בסרטונים קצרצרים, שיכולים לנוע בין מספר שניות למקסימום של שלוש דקות. טיקטוק מציעה למשתמשים שלה מגוון כלים כולל פילטרים, מוזיקת רקע ואפקטים של מציאות מוגברת ליצירת תוכן מרתק ולעתים קרובות מבדר.

האלגוריתם, שלומד בהרחבה את העדפות המשתמש כדי לספק תוכן בהתאם, בולט בדיוק וביעילות שלו. כתוצאה מכך נוצר דף "בשבילך" (For you) מותאם במיוחד עבור כל משתמש, המבטיח שמגישים לו כל הזמן תוכן אשר מותאם לתחומי העניין שלו.

מי הקהל של שיווק ממומן בטיקטוק?

הקהל העיקרי של טיקטוק הוא בעיקר הדור הצעיר, במיוחד אלו שבדור ה-Z . למרות שמדובר על פלטפורמה שהחלה את דרכה כפופולרית בקרב בני נוער, טווח ההגעה שלה התרחב והיא מושכת משתמשים מקבוצות גיל מגוונות. עם זאת, הרוב עדיין נוטה לצד הצעיר, מה שהופך את טיקטוק למוקד לטרנדים, התייחסויות לתרבות הפופ ואתגרים ויראליים.

אמנם משפיענים שיסכימו לפרסם את המוצר שלכם, כנראה ידרשו לא מעט כסף, אך אם ברשותכם מוצר שמתחבר עם המשפיען רשת (לדוגמה, אתם מוכרים מזרוני יוגה והכרתם משפיענית רשת שהיא דוגמנית וגם העלתה בעבר סרטונים שלה מתעמלת), לפעמים זה שווה ויכול אפילו לתגמל מאוד, בין אם זה ישירות למכירות ובין אם זה למען הגדלת קהילת העוקבים שלכם.

מה היתרונות של קידום ממומן בטיקטוק?

מנקודת מבט פרסומית, היתרון הבולט של טיקטוק הוא בסיס המשתמשים העצום והמעורב. הפורמט הייחודי מאפשר שילוב מותג אותנטי ואורגני, ולעתים קרובות מטשטש את הגבול בין תוכן לקידום.

הנטייה של הפלטפורמה לוויראליות פירושה שקמפיין פרסום או אתגר מוצלחים יכולים להשיג אחיזה במהירות מדהימה, וכתוצאה מכך ישיגו גם נראות וטווח הגעה משמעותיים. יתרה מכך, כלי הניתוח והפרסום המעמיקים של טיקטוק מספקים למותגים אפשרויות מיקוד מדויקות ותוצאות מדידות.

מה היתרונות של קידום ממומן בטיקטוק

מה ההבדל בין פרסום ממומן בטיקטוק
לבין פלטפורמות אחרות?

באופן השוואתי, כאשר מסתכלים על רשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר, מתגלים כמה הבדלים. בעוד שפלטפורמות כמו אינסטגרם גם מדגישות תוכן ויזואלי, ההתמקדות היחידה של טיקטוק בווידאו והפורמט הקצר והמושך שלו, מבדילה אותו.

אופי התוכן בטיקטוק הוא גם יותר ספונטני ובלתי מסונן, ומטפח תחושה של אותנטיות וזמינות. בניגוד לאסתטיקה המהוקצעת של אינסטגרם או לדיונים הטקסטואליים בטוויטר – טיקטוק משגשגת ברגעים אותנטיים וכנים. גורם מבחין נוסף הוא האוכלוסייה. בעוד שלפלטפורמות אחרות יש חלוקה שווה יותר של גיל דמוגרפי, בסיס המשתמשים של טיקטוק נוטה להיות צעיר יותר.

טיקטוק, בקיומה הקצר יחסית, היא פלטפורמה עם חלל ייחודי בנוף המדיה החברתית. תוך שימת דגש על רגעים חולפים אך משפיעים, טיקטוק פונה בעיקר לקהל צעיר יותר עם תוכן אמיתי ואף ויראלי. מעבר לכך, יכולת ההסתגלות של פלטפורמת הפרסום של טיקטוק מתאימה לעסקים בגדלים ובתעשיות מגוונות, שכל אחד מביא את הגישה הייחודית שלו למינוף יכולות הפלטפורמה.

למי מיועד קידום ממומן בטיקטוק?

קידום ממומן בטיקטוק יכול להתאים לקהלי יעד שונים. הנה כמה מהם והיתרונות של קידום ממומן בטיקטוק עבורם:

  1. עסקים קטנים ומקומיים: עבור גופים אלה, טיקטוק יכול להיות מכרה זהב בשל יכולות המיקוד ההיפר-לוקאליות שלו. באמצעות פלטפורמת המודעות של טיקטוק, עסקים מקומיים יכולים להתמקד באזור גיאוגרפי ספציפי, ולהבטיח שהפרסומות שלהם יגיעו לקהל מקומי. לדוגמה, בית קפה מקומי יכול לקדם פריט חדש בתפריט או הנחה עונתית באמצעות מודעה מושכת בפיד. מיקוד אזורי זה אומר שעסקים קטנים יותר אינם צריכים להוציא סכומים אדירים בתחרות על במה לאומית או גלובלית, אלא יכולים למקד את המשאבים שלהם בצורה יעילה יותר.

 

  1. מסחר אלקטרוני וקמעונאים: השילוב של תכונת טיקטוק Shop מספק ערוץ ישיר לעסקים להציג מוצרים ולהוביל משתמשים היישר לפלטפורמת רכישה. ישויות מסחר אלקטרוני יכולות להשתמש בטיקטוק כדי להציג הדגמות מוצרים, המלצות של משתמשים או סרטוני unboxing. התכונה של אפשרות קנייה בשילוב עם שיעורי המעורבות הגבוהים של טיקטוק יכולים להגביר משמעותית את ההמרות.

 

  1. תעשיות מבוססות שירות: לתעשיות המציעות שירותים ולא מוצרים, טיקטוק יכולה לשמש פלטפורמה למנהיגות מחשבתית ומודעות למותג. משרדי עורכי דין, משרדי ייעוץ או ספקי שירותים דיגיטליים, יכולים להשתמש בפלטפורמה כדי לחלוק טיפים קצרים, המלצות של לקוחות או לתת הצצה מאחורי הקלעים של הפעילות שלהם. תוכן כזה לא רק חושף את העסקים הללו אלא גם מבסס אמינות בעיני לקוחות פוטנציאליים.

 

  1. בידור ומדיה: לאור הערך הבידורי המובנה של תוכן טיקטוק, תעשיות המדיה, המוזיקה והקולנוע מוצאות התאמה טבעית לפלטפורמה. טריילרים, קטעים או אתגרים הקשורים לסרטים, תוכניות או שירים יכולים לקבל אטרקטיביות משמעותית. למשל, שיר יכול להפוך לוויראלי אם הוא הופך לפסקול לאתגר או טרנד פופולרי.

מהם המאפיינים של שיווק ממומן בטיקטוק?

כשמדובר בשירותי שיווק במסגרת פרדיגמת הפרסום של טיקטוק, ההבדלים מתגלים באסטרטגיות שנפרסו. שלא כמו קמפיינים מסורתיים של פרסום, טיקטוק מעריכה אותנטיות וספונטניות. שירותי שיווק המותאמים לטיקטוק כוללים לרוב יצירת תוכן המשקף סרטונים שנוצרו על ידי משתמשים, ולא פרסומות מלוטשות בהפקה גבוהה. סוכנויות עשויות לערב יוצרי טיקטוק פופולריים כדי ליצור תוכן אמיתי המהדהד את קהל הפלטפורמה.

בנוסף, מערכת המשפיענים של טיקטוק היא עצומה ומגוונת. שירותי שיווק כוללים לעתים קרובות הסברה למשפיענים וניהול שותפות. שיתוף פעולה עם המשפיען הנכון יכול לספק לעסקים טווח אורגני יותר, בניגוד לפרסום ישיר.

מהם המאפיינים?

איך מבצעים ניתוח של שיווק ממומן בטיקטוק?

בשל האופי הדינמי של בסיס המשתמשים של טיקטוק והתוכן שלו, ניטור ואופטימיזציה מתמידים הם חיוניים. שירותי השיווק בטיקטוק כוללים צלילות עמוקות לניתוחים כדי להבין מדדי מעורבות, ביצועי וידאו ואינטראקציה עם משתמשים. גישה מונעת נתונים זו מבטיחה שעסקים יכולים לשנות את האסטרטגיות שלהם לקבלת תוצאות מיטביות.

למעשה, טיקטוק מציעה מגרש משחקים ייחודי לעסקים, ללא קשר לגודלם או לתחום שלהם. המפתח טמון בהבנת הניואנסים של הפלטפורמה ואסטרטגיות היצירה המתאימות לאתוס שלה. בין אם עסק בוחר לנווט את זה בעצמו או מגייס שירותי שיווק מיוחדים, הדגש תמיד צריך להיות על אותנטיות, מעורבות והתאמה. מהבחינה הזו, פרסום ממומן בטיקטוק, בדומה לקמפיינים אחרים של פרסום דיגיטלי, עוקב אחר תהליך שיטתי שמתחיל בהבנת קהל היעד ומגיע לשיאו בניתוח תוצאות לשיפורים עתידיים.

מהם השלבים של פרסום ממומן בטיקטוק?

השלב הראשוני כולל אפיון קהל היעד. זהו צעד מכריע שכן הוא מניח את הבסיס לקמפיין הפרסום כולו. עסקים צריכים לזהות ולהבין את האוכלוסייה שאליה הם רוצים להגיע. גורמים כמו גיל, מיקום, תחומי עניין והתנהגויות, משחקים תפקיד משמעותי.

לדוגמה, מותג שמטרתו לקדם מוצר יופי, יכוון ככל הנראה למשתמשים המתעניינים ביופי, טיפוח עור ונישות דומות. בעוד שבסיס המשתמשים העיקרי של טיקטוק נוטה לכיוון הדור הצעיר, חיוני לזכור שלפלטפורמה יש משתמשים מגוונים המשתרעים על פני קבוצות גיל ותחומי עניין שונים. לפיכך, ניתוח יסודי של נתוני משתמשים, אולי בתוספת מחקר שוק חיצוני, הוא מכריע בשלב זה.

למעשה, טיקטוק מציעה מגרש משחקים ייחודי לעסקים, ללא קשר לגודלם או לתחום שלהם. המפתח טמון בהבנת הניואנסים של הפלטפורמה ואסטרטגיות היצירה המתאימות לאתוס שלה. בין אם עסק בוחר לנווט את זה בעצמו או מגייס שירותי שיווק מיוחדים, הדגש תמיד צריך להיות על אותנטיות, מעורבות והתאמה. מהבחינה הזו, פרסום ממומן בטיקטוק, בדומה לקמפיינים אחרים של פרסום דיגיטלי, עוקב אחר תהליך שיטתי שמתחיל בהבנת קהל היעד ומגיע לשיאו בניתוח תוצאות לשיפורים עתידיים.

כך תבחרו את השיטה המתאימה
לפרסום ממומן בטיק טוק

לאחר הגדרת קהל היעד, השלב הבא כרוך בבחירת שיטת הפרסום או השיווק המתאימה. טיקטוק מציעה מספר אפשרויות פרסום, כל אחת עם היתרונות הייחודיים שלה. אם עסק שואף לחשיפה רחבה בזמן קצר, השתלטות על מותגים או אתגרי האשטאג יכולים להיות המסלול הנבחר.

לעומת זאת, עבור נראות מתמשכת ומעורבות ישירה, מודעות בתוך הפיד או תוכן AR ממותג, עשויים להיות מתאימים יותר. מלבד שיטות הפרסום הישיר, יש גם את מסלול השיווק של משפיענים. שיתוף פעולה עם יוצרי טיקטוק יכול לספק מגע אורגני לתוכן הפרסומי, מה שהופך אותו למקושר ומרתק יותר עבור משתמשי הפלטפורמה. הבחירה בין פרסום ישיר לשותפויות משפיענים, או שילוב של שניהם, תלויה במידה רבה ביעדי הקמפיין ובתקציב המוקצה.

לדוגמה, מותג שמטרתו לקדם מוצר יופי, יכוון ככל הנראה למשתמשים המתעניינים ביופי, טיפוח עור ונישות דומות. בעוד שבסיס המשתמשים העיקרי של טיקטוק נוטה לכיוון הדור הצעיר, חיוני לזכור שלפלטפורמה יש משתמשים מגוונים המשתרעים על פני קבוצות גיל ותחומי עניין שונים. לפיכך, ניתוח יסודי של נתוני משתמשים, אולי בתוספת מחקר שוק חיצוני, הוא מכריע בשלב זה.

למעשה, טיקטוק מציעה מגרש משחקים ייחודי לעסקים, ללא קשר לגודלם או לתחום שלהם. המפתח טמון בהבנת הניואנסים של הפלטפורמה ואסטרטגיות היצירה המתאימות לאתוס שלה. בין אם עסק בוחר לנווט את זה בעצמו או מגייס שירותי שיווק מיוחדים, הדגש תמיד צריך להיות על אותנטיות, מעורבות והתאמה. מהבחינה הזו, פרסום ממומן בטיקטוק, בדומה לקמפיינים אחרים של פרסום דיגיטלי, עוקב אחר תהליך שיטתי שמתחיל בהבנת קהל היעד ומגיע לשיאו בניתוח תוצאות לשיפורים עתידיים.

כך תבחרו את השיטה המתאימה לפרסום ממומן בטיק טוק

כבר מפרסמים בטיקטוק?
ודאו שאתם עומדים ביעדים!

לאחר פריסת אסטרטגיית הפרסום שנבחרה, מעקב מתמיד הוא בעל חשיבות עליונה. לוח המחוונים למודעות של טיקטוק מציע תובנות מפורטות לגבי ביצועי הקמפיין. מדדים כמו שיעור מעורבות, שיעור קליקים, צפיות והמרות, זמינים לניתוח. מדדים אלו מספקים תמונה ברורה של האופן שבו הקהל מקיים אינטראקציה עם התוכן, מה עובד ומה לא.

השלב האחרון כולל בדיקת התוצאות וביצוע התאמות. אף קמפיין פרסומי אינו סטטי. בהתבסס על מדדי הביצועים, ייתכן שעסקים יצטרכו לשנות אלמנטים שונים. אולי הקריאה לפעולה במודעה בפיד צריכה להיות משכנעת יותר, או שאולי משפיע אחר יהדהד טוב יותר את קהל היעד. לפעמים, ייתכן שיהיה צורך בשינויים רחבים יותר, כמו הגדרה מחדש של קהל היעד או חלוקה מחדש של התקציב בין אפשרויות פרסום שונות. תהליך זה, המבוסס על תובנות מונעות נתונים, מבטיח שהקמפיין יישאר אופטימלי ויספק את התוצאות הרצויות.

איך בוחרים עם מי לפרסם בטיקטוק?

בחירת חברה לפרסום ושיווק היא מאמץ הדורש מחקר מעמיק והבנה מעמיקה של המטרות. בחזית תהליך קבלת ההחלטות הזה צריכים לעמוד הניסיון והרקורד של החברה בפלטפורמת TikTok.

בעוד שסוכנויות שיווק דיגיטלי רבות עשויות להיות בעלי מומחיות בפלטפורמות מסורתיות כמו פייסבוק או גוגל, נוף התוכן הייחודי ובסיס המשתמשים של TikTok דורשים גישה מיוחדת. לפיכך, הכרחי לבחור בסוכנות שלא רק מבינה את המורכבויות של TikTok אלא שהיא גם בעלת היסטוריה מוכחת של קמפיינים מוצלחים בפלטפורמה.

איך בוחרים עם מי לפרסם בטיקטוק?

גם שיקולי תקציב נכנסים לתמונה. למרות שזה מפתה לבחור באפשרות החסכונית ביותר, חיוני לשקול את העלות מול השירותים המוצעים. חבילה מקיפה שמטפלת ביצירת תוכן, שותפויות משפיעות וניתוח מפורט, עשויה לעלות יותר אבל יכולה להציע ערך טוב יותר בטווח הארוך.

לבסוף, האתוס והבנת המותג של החברה חיוניים. TikTok משגשגת בזכות אותנטיות, וכל קמפיין שיווקי צריך לשקף את האותנטיות הזו.

איך בוחרים עם מי לפרסם בטיקטוק

רוצים להתחיל לפרסם בטיקטוק? בשביל זה אנחנו כאן

קמפיין פרסום ממומן בטיקטוק הוא שילוב של תכנון אסטרטגי, ביצוע ואופטימיזציה מתמשכת. החל מהבנה עמוקה של הקהל ועד להתאמות מונעות נתונים, תהליך זה נועד לרתום את הפוטנציאל של הפלטפורמה במלואה, ולהבטיח שעסקים יגיעו ויפעילו את קהלך היעד שלהם בצורה יעילה.

לא רוצים להישאר מאחור? דברו עם המומחים של subweb פתרונות אינטרנט מתקדמים. אנו נדאג להעמיד לרשותכם את הפתרונות המתקדמים ביותר, בהתאם לתקציב ולפי קהל היעד. גם אם אין לכם שום ניסיון קודם בפרסום על גבי רשתות חברתיות, בטוח שנוכל למצוא עבורכם פתרון משתלם. בשלב הבא, כל שנותר הוא להשאיר פרטים באתר ולהצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים שלנו.

לבסוף, האתוס והבנת המותג של החברה חיוניים. TikTok משגשגת בזכות אותנטיות, וכל קמפיין שיווקי צריך לשקף את האותנטיות הזו.

שאלות נפוצות

קיימות אפשרויות פרסום שונות כולל מודעות בפיד, השתלטות על מותגים, אתגרי האשטאג ותוכן AR ממותג.

טיקטוק פונה בעיקר לאוכלוסייה צעירה יותר, בעיקר מדור Z. התוכן הוא יותר ספונטני ולא מסונן, מקדם אותנטיות ורגעים גולמיים וכנים.

כי הגדרת קהל היעד מבטיחה שהתוכן הפרסומי יהדהד את קהל היעד, מה שמוביל למעורבות גבוהה יותר ולהחזר טוב יותר על ההשקעה.

גורמים שיש לקחת בחשבון כוללים את הניסיון של החברה, שקיפות בתקשורת ובדיווח, שיקולי תקציב וההבנה הכללית לגבי קולו ויעדיו של המותג.

מאמרים נוספים

רובוט-לאינסטגרם
אוטומציה עסקית
רובוט לאינסטגרם

מהו רובוט לאינסטגרם? בעידן הדיגיטלי, שבו מדיה חברתית שולטת, אינסטגרם הפכה לפלטפורמה עוצמתית למיתוג אישי ולשיווק עסקי. כדי לנווט בסביבה

קרא עוד »
פרסום ממומן בלינקדאין
פרסום בלינקדאין
פרסום ממומן בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה עסקית פופולרית המציעה מגוון רחב של אפשרויות פרסום ממומן ולכן פרסום ממומן בלינקדאין יכול להיות כלי יעיל

קרא עוד »
קידום אורגני בלינקדאין
פרסום בלינקדאין
קידום אורגני בלינקדאין

לינקדאין, רשת חברתית אשר מכונה "רשת הנטוורקינג החברתית למקצוענים" – כשמה כן היא, רשת חברתית אשר יוצרת קשרים בין אנשי

קרא עוד »
קידום אורגני בטיקטוק
פרסום בטיקטוק
קידום אורגני בטיקטוק

טיקטוק היא רשת חברתית יחסית חדשה בשוק לעומת פייסבוק או אינסטגרם וכך גם שיטת הקידום אורגני בטיקטוק שלה. רשת זו

קרא עוד »
פרסום ממומן באינסטגרם
פרסום באינסטגרם
פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום דיגיטלי בכלל ופרסום ממומן באינסטגרם בפרט,תפס בשנים האחרונות תאוצה חזקה וזאת בשל העובדה שמצד אחד העלויות נמוכות משמעותית משל

קרא עוד »
קידום אורגני באינסטגרם
פרסום באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה חזקה עבור שיווק אורגני וחשיפה ולכן קידום אורגני באינסטגרם נחשב כחובה. למעשה, אינסטגרם מייצרת חשיפה פי 4

קרא עוד »