פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום דיגיטלי בכלל ופרסום ממומן באינסטגרם בפרט,תפס בשנים האחרונות תאוצה חזקה וזאת בשל העובדה שמצד אחד העלויות נמוכות משמעותית משל שיטות פרסום מסורתיות, ומצד שני החשיפה ענקית ובחלק מהמקרים אף יותר גדולה משיטות הפרסום המסורתיות. אינסטגרם כיום נחשבת לענקית בכל מה שקשור לתחום הפרסום הדיגיטלי, עוברים בה מאות מיליוני משתמשים כל יום ולא מעט עסקים מכל הסוגים משתמשים בה כדי לקדם את העסק שלהם.

במאמר הבא Subweb פתרונות יענו לכם על השאלה (אם אתם עדיין לא משוכנעים) למה לכם לקדם את עצמכם בצורה ממומנת באינסטגרם ומדוע זהו כלי שיווקי הכרחי בעולם כיום.

פרסום ממומן באינסטגרם

מהן מודעות ממומנות באינסטגרם?

קידום ממומן באינסטגרם נחשב כיום לאחד מכלי השיווק החזקים ביותר. בפלטפורמה זו משתמשים מיליוני אנשים, ואינסטגרם מאפשרת למפרסמים לשווק ולקדם מודעות בתשלום כדי להשיג חשיפה גדולה יותר. שיווק ממומן באינסטגרם מאפשר למפרסם לבחור את פלחי השוק אליו הוא מעוניין להגיע (בדומה לפייסבוק) ובצורה זו המודעה תיחשף לקהל יעד ספציפי אשר מוגדר מראש. מודעות ממומנות הן תחילת המשפך השיווקי – הן יגיעו עם קישורים רלוונטיים בין אם זה הפרופיל העסקי באינסטגרם, אתר האינטרנט או עוד אפשרויות כמו השארת פרטים של לקוח וכו'.

איך לקדם פרסום ממומן באינסטגרם?
ידע כללי וסדר פעולות

נקדים ונאמר שחברת מטא אשר התחילה את דרכה בפלטפורמת הפייסבוק, מחזיקה גם באינסטגרם. זהו יתרון עצום, מכיוון שפרסום ממומן (וגם לא ממומן) בפייסבוק גורם בעצם להגדלת החשיפה לקמפיין בעוד פלטפורמה והכל מנוהל דרך אותה מערכת ניהול קמפיינים ממומנים של פייסבוק – ה"busineses mangaer" . כל קמפיין וכל פוסט שעולה לפייסבוק יכול לעלות גם באינסטגרם ולהפך.

  • כדי לפרסם באופן ממומן יציע לכם אינסטגרם להתחבר עם פרופיל הפייסבוק שלכם דרך ההגדרות בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם, שם יש להתחבר ולהזין את פרטי הפרופיל שלך באינסטגרם.
  • יש לבנות תוכן למודעה אותה תרצה לפרסם – מומלץ להוסיף מיקום וקישורים רלוונטיים, וכמובן לבחור בשיתוף גם בפלטפורמת הפייסבוק.
  • לאחר בניית המודעה אינסטגרם ייקח אתכם אל מסך מטרות הקמפיין, שם תבחרו את ייעוד קידום הקמפיין – קבלת תנועה בפרופיל העסקי, העברת תנועה לאתר חיצוני או לקבל יותר חשיפה כללית. לאחר הבחירה, תוכלו להזין את היעד אליו יועברו הגולשים שילחצו על המודעה. תוכלו גם להוסיף כפתור הנעה לפעולה מתוך רשימה שתוצג לך.
  • בחירת קהל היעד – פילוח נכון של קהל היעד לפי תחומי העניין הוא גורם מאוד חשוב בבחירת הקהל. בחירה נכונה תביא אתכם לחיסכון בעלויות הקמפיין מצד אחד, ומצד שני להגיע לקהל איכותי יותר שבאמת יכול להתעניין במה שאתם מציעים. ניתן לבחור שאינסטגרם תציג את המודעה שלך אוטומטית לקהל דומה לקהל העוקבים שלך, להגדיר רדיוס בהתאם למיקום שלך או בחירת מיקום באופן ידני. ניתן וכדאי גם להגדיר את תחומי העניין של הגולשים, הגיל והמגדר.
  • בחירת תקציב – זהו השלב האחרון, בו תצטרכו לבחור את משך "זמן אוויר" של המודעה ואת התקציב של המודעה. לאחר בחירה זו אינסטגרם יציג בפניכם את כמות הצפיות המשוערת בהתאם לבחירתכם. לאחר יצירת ואישור המודעה, ניתן לנהל אותה, לצפות בנתונים וכמובן שבכל שלב ניתן לעצור את הקידום.

טיפים למשתמש המתחיל

  • בראש ובראשונה, לפני התחלה של שיווק ממומן באינסטגרם – חשוב מאוד להחזיק פרופיל אינסטגרם עסקי ומקצועי. אם אתם מחזיקים עסק בתחום המסעדנות – תדאגו לעשות יום צילומים של כל המנות שלכם (עם צלם אוכל מקצועי), סרטוני Reels על אופן הכנת האוכל ובעיקר ליצור עמוד מגרה. לאחר מכן שמרו על המשכיות של העלאת סטורי חדש בכל יום כדי להגדיל חשיפה אורגנית, השאירו פרטים ומיקום של העסק שלכם בנוסף למשפט קצרצר וקולע. יש לומר שלא חובה לפתוח עמוד עסקי באינסטגרם, אך זוהי המלצה "חמה" מאוד.
  • התייעצו עם אנשי מקצוע או אפילו תשקלו לשכור את שירותם, במיוחד אם אתם "טכנופובים". אם אף פעם לא ניקיתם את העדשה של מצלמת הטלפון או שבכלל אין לכם חשבון אינסטגרם אישי – אתם יכולים להיות מומחים גדולים בתחומכם אך עתידכם לבזבז המון כסף בפלטפורמה זו וכנראה שהתוצאות לא יהיו משביעות רצון. איש מקצוע או אתר שיווק ייעודי, ידע איך יהיה הכי נכון לפרסם פוסטים ממומנים באינסטגרם לצורך קידום העסק שלכם. כאשר שואלים איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם – חשוב שמי שעונה על השאלה יהיה איש מקצוע מעולם השיווק הדיגיטלי. ב- Subweb אנו מספקים שירותי קידום ממומן בכל הזירות הוירטואליות (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד) וניקח אתכם צעד אחרי צעד להצלחה שאתם מחפשים.
  • במסגרת פרסום ממומן באינסטגרם, חשוב לתת דגש על הגרפיקה הוויזואלית. מה זה אומר? מודעות שצריכות להיות בולטות במיוחד. התחרות מאוד גדולה בשוק שמוצף בהמון תוכן, לכן עלייך ליצור ייחודיות וגרפיקה שמושכת את העין, ולסמן למשתמש שיש פה משהו בעל ערך שלא כדאי לו לפספס. בהרבה מהמקרים של עסקים שכבר משלמים על שיווק ממומן באינסטגרם, המודעות פשוט מתפספסות כי פשוט לא הושם דגש על גרפיקה מושכת בעין, וזאת גם שהתוכן טוב ומעניין!
  • יצרתם גרפיקה מושכת, עכשיו עליכם לחשוב על תוכן. פתחו תוכן יצירתי, אשר כל משתמש באינסטגרם שכבר קצת עייף מהתכנים המוכרים, ישבה בקסם התוכן שלכם, נסו להכניס את קהל הגוללים לתוך עולמכם עם תוכן מסקרן ויצירתי שיכול להכניס ערך לצופה.
טיפים למשתמש המתחיל - פרסום ממומן באינסטגרם

קשיים צפויים במהלך הדרך

  • תקציב – אם אתם עסק שקיים כמה שנים וכבר מגלגל מחזורים, כנראה שיש לכם את האפשרות להוציא תקציב קטן לפרסום וזאת לא בעיה גדולה בשבילכם. לעומת זאת, אם אתם עסק חדש בתחילת דרכו, כל שקל שיוצא לכם מהכיס הרבה פעמים נחשב עדיין בהוצאות הקמה, מה שמקשה מאוד להוציא תקציב ראוי לפרסום מהתחלה. חשוב להבין את אפקט "הביצה והתרנגולת" כאן, פרסום הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה של עסק וככל שתפרסמו ככה תגדילו את החשיפה סביבכם ואת כמות ההמרות ללקוחות פוטנציאליים. במקרה של עסק מתחיל, חשוב להיות מדויק עם כל קמפיין ולהימנע מטעויות אפשריות שיכולות להוציא לכם את הרוח מהמפרשים.
  • זמן – פתחתם עסק במדינת ישראל. כנראה שלקחתם בחשבון שאתם מוותרים על שכיבה על החוף ולגלול באינסטגרם להנאתכם. אם כך איך אתם פותרים את סוגיית הזמן שיש לכם כל כך הרבה על הראש? מספקים, לוגיסטיקה, עובדים, לקוחות ועוד ועוד.

אומרים שזמן שווה לכסף, ובכן כבעל עסק ההבנה הזאת מתבהרת יותר מתמיד. עשו את השיקולים שלכם, איפה כדאי לכם לקחת אנשי מקצוע או אפילו ייעוץ שיווקי שימקד אתכם ויבנה עבורכם וביחד איתכם תוכנית שיווקית לפרסום ממומן באינסטגרם.

ב- Subweb פתרונות נשמח לתת לכם ייעוץ מסוג זה ואף ללוות אתכם לאורך כמה זמן שתרצו.

כמה עולה פרסום ממומן באינסטגרם?

פלטפורמת אינסטגרם משאירה לבחירתכם את גודל התקציב אותו תרצו להשקיע בקמפיין כזה או אחר. הנוסחה פשוטה, ככל שתשקיעו יותר כך החשיפה תגדל והסיכוי שלכם להניב רווחים גודל.

אם אתם מתחילים התחילו בתקציבים נמוכים ולאט לאט הגדילו את תקציב השיווק עד שתגיעו לתוצאות הרצויות.

פרסום ממומן עם Subweb

אינסטגרם הינה פלטפורמה אשר תוכל למנף את העסק שלכם בכמה דרגות, במיוחד אם אתם בוחרים לשלב יד ביד קידום אורגני וממומן. עולם השיווק יכול להיות מלאכה מתישה למי שפחות מבין בה, או אפילו למי שכן אך בתור בעל עסק הוא מתפקד גם על מחלקות תפעול אחרות.

אצלנו ב- Subweb פתרונות אינטרנט מתקדמים אחת ההתמחויות היא יצירת תוכנית המשלבת בין היתר קידום ממומן באינסטגרם. אנו מסוגלים ליצור עבורך אסטרטגיית שיווק במגוון פלטפורמות, תקבלו צוות תמיכה זמין ואפליקציה אוטומטית שתפעל 24/7 ותייצר לכם מאות לקוחות חדשים ללא תשלום. הייחודיות של Subweb פתרונות היא מגוון הפתרונות האינטרנטיים אותו אנו נותנים ללקוחותינו – פרופילים עסקיים, פרסום כתבות תוכן בבלוגים ואתרי תוכן זרים, מיקומים ומאגרי מידע, ניהול משפך שיווקי, ניהול ובניית דפי נחיתה ועוד.

שאלות נפוצות

דבר ראשון, תלמדו מאחרים ותבינו איך להימנע מטעויות של "מתחילים".

עקבו אחר המדריך הנ"ל במאמר, בצעו הכל לפי סדר הפעולות הנכונות, הקשיבו לטיפים של מקצוענים והתחילו עם תקציב נמוך, בו תוכלו לעשות ניסוי וטעיה ולהבין מה הכי נכון לכם.

לפני הפרסום, עליכם לבנות תוכנית מגמתית הכוללת את כל הפרמטרים. הוסיפו לדף העסקי שלכם את כל הקישורים הנדרשים והפרטים שלכם – מס' טלפון, אימייל, קישור לאתר ועוד. גוונו עם מס' קמפיינים, פרסמו ביצירתיות עם מבצעים שווים, הגרלות תחרויות וכו' והתוצאות לא יאחרו להגיע.

חד משמעית כן. ללא דף עסקי תצטרכו לקחת את כל מי שלוחץ על המודעה ישירות לדף הנחיתה או לאתר שלכם, אך הדבר לא מאוד מומלץ. במידה ואין לכם הרבה זמן, תוכלו ליצור קשר עם צוות Subweb פתרונות, נשמח לייעץ לכם ואף ללוות אתכם בהקפה לכל הצרכים שלכם במגוון הרשתות והפלטפורמות.

ככל שתעבדו על שיפור הקמפיינים שלכם, ככה תצליחו יותר יותר. מצד שני, אם אתם בעלי עסק, כנראה שהיום שלכם גם ככה עמוס, אז בשביל ההתאמה לסיטואציה נעריך שבין שעה לשעתיים ביום אמורים לתת תוצאות מספקות. אנו בSubweb תמיד נשמח לייעץ לך איך להפיק את המיטב ואף לבנות לך תוכנית פרסום וליווי עסקי לטווח הרחוק.

מאמרים נוספים

רובוט-לאינסטגרם
אוטומציה עסקית
רובוט לאינסטגרם

מהו רובוט לאינסטגרם? בעידן הדיגיטלי, שבו מדיה חברתית שולטת, אינסטגרם הפכה לפלטפורמה עוצמתית למיתוג אישי ולשיווק עסקי. כדי לנווט בסביבה

קרא עוד »
פרסום ממומן בלינקדאין
פרסום בלינקדאין
פרסום ממומן בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה עסקית פופולרית המציעה מגוון רחב של אפשרויות פרסום ממומן ולכן פרסום ממומן בלינקדאין יכול להיות כלי יעיל

קרא עוד »
קידום אורגני בלינקדאין
פרסום בלינקדאין
קידום אורגני בלינקדאין

לינקדאין, רשת חברתית אשר מכונה "רשת הנטוורקינג החברתית למקצוענים" – כשמה כן היא, רשת חברתית אשר יוצרת קשרים בין אנשי

קרא עוד »
פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת מפלטפורמות הרשת החברתית המצליחות בעולם, אך בניגוד למה שנהוג לחשוב, הפרסום הממומן בטיקטוק לא פונה רק לצעירים

קרא עוד »
קידום אורגני בטיקטוק
פרסום בטיקטוק
קידום אורגני בטיקטוק

טיקטוק היא רשת חברתית יחסית חדשה בשוק לעומת פייסבוק או אינסטגרם וכך גם שיטת הקידום אורגני בטיקטוק שלה. רשת זו

קרא עוד »
קידום אורגני באינסטגרם
פרסום באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה חזקה עבור שיווק אורגני וחשיפה ולכן קידום אורגני באינסטגרם נחשב כחובה. למעשה, אינסטגרם מייצרת חשיפה פי 4

קרא עוד »