קידום אורגני בטיקטוק

טיקטוק היא רשת חברתית יחסית חדשה בשוק לעומת פייסבוק או אינסטגרם וכך גם שיטת הקידום אורגני בטיקטוק שלה. רשת זו צמחה במהירות פנומנלית וכל יום נכנסים אליה מיליוני משתמשים. קצב הצמיחה המהיר יכול לגרום לסחרור אצל בעלי עסקים שמחזיקים כבר חשבונות עסקיים ברשתות אחרות, לכן במאמר זה, Subweb פתרונות אינטרנט מתקדמים באים לעשות לכם קצת סדר. אנו נבחן כיצד ליצור אסטרטגיית שיווק מוצלחת של טיקטוק עם תוכן אורגני המקבל תשומת לב והמרות, ולפני שאנחנו צוללים לתוך הפרטים של כמו צילומים ועריכת התוכן שלכם, שאלו את עצמכם מה אתם בדיוק יוצרים, כמה זמן ורצון עומד לרשותכם להתחלת תהליך זה וכמובן הבנת בסיס התוכן העיקרי עבור המותג שלכם שמעביר את המסר והזהות של העסק שלכם.

קידום אורגני בטיקטוק

מותג מקצועי בטיקטוק יכלול:

  • בטיקטוק עוברים המון טרנדים כמו אודיו ויראלי, בדיחות, וסגנונות ריקוד ועוד. תרכבו על הגל של הטרנדים וחברו את תוכן המותג שלכם בהתאם לטרנד העכשווי. פרסום סרטון באמצעות הטרנד הנכון בזמן הנכון, אתם יכולים לקבל מיליוני צפיות. בדרך כלל הטרנדים יכללו את ההאשטאג של הטרנד, שימו לב שאתם מכלילים את ההאשטאג בעת העלאת התוכן הטרנדי.
  • צרו סדרה של סרטונים קשורים שגורמים לצופים לחזור לעוד – טיקטוק מאפשרת סרטונים קצרים – עד 60 שניות. צרו סדרה עם נושא, תובילו את העוקבים שלכם וצרו אצלם ציפייה לצפות כבר בסרטון הבא.
  • הקפידו על "תוכן מעורבות" – יצרו בתוכן שלכם אפשרות להשתתפות של הקהילה כדי להפעיל את העוקבים שלך וליצור לקוחות נאמנים.

כיצד להשתמש בקידום אורגני בטיקטוק
כדי לקדם את העסק שלך

הכל מתחיל בכניסה לחשבון TikTok Ads Manager. לא בטוח מה לכתוב? נסה לעיין בתוכן בעל הביצועים הטובים ביותר במרכז היצירתי הייעודי של טיקטוק לקבלת השראה.

מעקב אחרי עקרונות פשוטים אלה יעזרו לך בהמשך לשכלל את האסטרטגיה שתיטיב ותעבוד הכי טוב עם העסק שלך. שלבו תכנים שונים ואסטרטגיות שונות – גם כדי להגדיל חשיפה וגם כדי לבצע מעקב ולמידה מה הכי נכון למוצר שלכם מבחינת ממדי חשיפה והמרה. פעולות אלה עוזרות להצמיח פרסום אורגני בטיקטוק וגם מכינות אותך להשקיע בקמפיינים בתשלום כדי למשוך משתמשים חדשים לדף הפרופיל שלכם. הכנה טובה תמקסם את הפרסום הממומן בטיקטוק, שכן פחות טעויות יעשו וכך פחות כסף יתבזבז, התוצאות יהיו טובות יותר והתשתית האורגנית שיצרתם תספק ללקוחות החדשים בסיס אמון טוב יותר – בכם ובעסק שלכם.

ב- TikTok Ads Manager ישנם 2 סוגים של פרסום:

  1. אפשרות פרסום סטנדרטית – אפשרות זו תקנה לכם לנהל קמפיינים רגילים במודעות פיד שיופיעו במהלך המעבר בין הסרטונים. ניתן להוסיף להם כפתורי הנעה לפעולה.

חשוב לדעת שלגולשים יש אפשרות לדלג על מודעות בפיד.

  1. מותג אשר קיבל אישור מטיקטוק יכול לפרסם בצורה יותר מתקדמת, ולעשות שימוש במודעות בצורה שונה מהצורה המסורתית. אפשרויות מתקדמות אלו הן – פרסום Hashtag Challenge Ads ו-Brand Takeover Ads אשר נותנות למותג את האפשרות לפרסם בצורה פחות פרסומית ושיווקית ועדיין לחזק את הקשר עם הקהילה ולהגיע לקהל רחב.
כיצד להשתמש טיקטוק כדי לקדם את העסק שלך - קידום אורגני בטיקטוק

אסטרטגיית קידום אורגני בטיקטוק

לכל רשת חברתית יש נושא אחד שמבליט את הרשת מעל רשתות אחרות. בטיקטוק מדובר בסרטונים קצרים עד דקה אחת, לכן כל סרטון חייב להיות מאוד ממוקד במסר אותו אתם רוצים להעביר. זוהי משימה לא קלה בכלל, אך ברגע שמלאכתה נעשית היטב ותצליחו ליצור סדרה של סרטונים עם מסר שנבנה בין סרטון לסרטון, תוכלו ליצור סקרנות ועניין סביב הפרופיל שלכם ובכך ליצור הצלחה בפרסום אורגני בטיקטוק. מומלץ לצרף מוזיקת רקע לסרטונים, וניתן לעשות זאת גם חיצונית לאפליקציה וגם באפשרויות העריכה שלה. לרשותכם עוד כמה עצות היכולות לייעל את האסטרטגייה של שיווק אורגני בטיקטוק:

בניית פרופיל אסתטי ומושך

אם אתם רוצים להגיע למשתמשי טיקטוק באופן אורגני ולבנות את הקהל שלכם באפליקציה, תחילה עליכם לוודא שהדף שלכם מורגש (אתם רוצים שהוא יהיה "בשורה העליונה" של טיקטוק). כדי לעשות זאת, ודאו שהפרופיל שלכם מוגדר בצורה אופטימלית – העלו תמונת פרופיל מושכת, רשמו תיאור תמציתי של המותג שלכם, השתמשו באימוג'י מתאים ותדאגו להראות מקצועיים. כל עמוד עסקי ברשתות משמש כתעודת הזהות של העסק.

חשוב להוסיף קישור מהביוגרפיה שלך לדף נחיתה או לאתר החברה – זוהי דרך מצוינת להניע את התנועה ולהמשיך את מסע המשתמש עד למכירה או לקבלת שירות מכם. תדאגו לפתיחת חשבון עסקי כדי לעשות את זה.

צרו תוכן מקורי

יש כל כך הרבה רשתות חברתיות היום ובכולן צריך להישאר מעודכנים. בכל רשת כזו יש כל כך הרבה תוכן, אז למה שיבחרו דווקא בתוכן שלכם?

תשובה לשאלה זו נחלקת להרבה גורמים ופרמטרים כמובן, מפרטים טכניים כגון איך להעלות את התמונה עד לרמת העיצוב. אך בסופו של דבר, אם התוכן לא יהיה מקורי ולא יגיע "מהקרביים" שלכם, כנראה שלא תצליחו לרגש יותר מדי את הצופים שכבר תפסתם את תשומת ליבם.

חשבו על היום בו חלמתם על המותג אותו אתם מבקשים למנף ולפרסם היום בטיקטוק. מה דמיינתם, איך ראיתם את העסק קורה, מה הביא את הלקוחות שלכם לחייך לאחר חווית השירות אותו סיפקתם להם? תשובות לכל השאלות האלו כבר יספקו לכם תוכן מובדל ומקורי, שכן התשובות מגיעות ממכם, והן מקוריות!
המירו תשובות אלה לסרטוני וידאו ייחודיים על המותג, ספרו את הסיפור והתהליך, איך פיתחתם את המוצרים והשירותים שלכם וכל זה יביא לכם קהל מעריצים מסור, ששואב מכם השראה. בניגוד לסרטוני טרנד, לא תתחרו עם אחרים על תשומת לב בנושאים אלה כי כאן אתם מקוריים וייחודיים. 

צרו תוכן מקורי - קידום אורגני בטיקטוק

שידורי לייב בטיקטוק - מעולים לקידום אורגני בטיקטוק

במידה ויש לכם 1000 עוקבים ומעלה ואתם מעל גיל 16, אתם יכולים ליצור סרטוני לייב.

סרטונים אלה מאפשרים אינטראקציה ישירה אל מול קהל העוקבים שלכם, אפשור של הפצת התוכן שלכם ללא הגבלת זמן בכל דרך שתרצו – מסרטוני מידע על המוצר, ראיון של לקוח מרוצה, העלאת הסיפור האישי שלכם שהוביל אתכם לפתוח את העסק, הדגמה כיצד להשתמש במוצר אותו אתם משווקים ועוד.

שימוש באפקטים של טיקטוק

טיקטוק מעמידה לרשותכם המון אפקטים שיוכלו לעזור לכם לשפר ייחודיות בסרטונים שלכם לעומת מותגים דומים אחרים וכך לגרום ללכידת תשומת הלב של הגולשים שלכם.

את האפקטים תמצאו בלשונית האפקטים, שם הם מחולקים לקטגוריות – שחקו עם זה קצת ותמצאו עולם רחב של אפקטים. כמו אימוג'י עצוב שמביע רגש עצב שכולנו מבינים, כך נסו להעביר רגשות עם האפקטים, דבר שיתרום להעברת המסר בסרטון הקצר.

לסיכום

טיקטוק היא רשת חברתית פורצת דרך וביצעה "דריסת רגל" בכל מה שקשור להעלאת תכני וידאו. קיבלתם במאמר זה כמה כלים כדי לצמוח וליצור שיווק אורגני בטיקטוק, כמובן שעכשיו העבודה הפרקטית עליכם, ובהמשך הדרך, כאשר הקידום האורגני שעשיתם יניב מספיק תוצאות, תוכלו להתחיל להשתמש בקידום ממומן.

במידה ונתקלתם בקשיים או חוסר במשאב הזמן לעשות בעצמכם קידום אורגני בטיקטוק, ב-Subweb פתרונות אינטרנט מתקדמים עומד לרשותכם צוות מקצועי ואמין, אשר מתמחה ביצירת תכנית המשלבת קידום אורגני בטיקטוק. אנו מסוגלים גם ליצור עבורך אסטרטגיית שיווק במגוון פלטפורמות, תקבלו צוות תמיכה זמין ואפליקציה אוטומטית שתפעל 24/7 ותייצר לכם מאות לקוחות חדשים. הייחודיות של Subweb היא מגוון הפתרונות האינטרנטיים אותו אנו נותנים ללקוחותינו – פרופילים עסקיים, פרסום כתבות תוכן בבלוגים ואתרי תוכן זרים, מיקומים ומאגרי מידע, ניהול משפך שיווקי, ניהול ובניית דפי נחיתה ועוד.

שאלות נפוצות

כמובן שכן. דרך מעולה ליצור קהילת עוקבים קבועה אשר חוזרת לתכנים שלך היא קידום אורגני בטיקטוק. עם קידום אורגני נכון תוכל ליצור רמת אמינות גבוהה וסקרנות סביב התכנים שאתה יוצר. לדברים אלה אין תחליף וכל הטוב הזה ללא תשלום.

בניית תוכנית, פרופיל מושך ומסקרן, תכנים איכותיים ושידורי לייב – כל אלה יעזרו לכם לקדם את עצמכם אורגנית בטיקטוק. טיקטוק היא פלטפורמה שהחוזק שלה נמצא בסרטונים שלה. למדו היטב את הפיצ'רים שטיקטוק מציעה לכם, השתמשו בהם בתבונה וכך תוכלו ליצור יתרון והפקת תוצאות יפות מקידום אורגני.

מעורבות טובה תהיה דו צדדית. מה זה בעצם אומר?

זוהי שאלה חשובה לבעלי עסק המעוניינים להתחיל לפרסם בטיקטוק, אורגנית או באופן ממומן וזאת בכדי להבין מיהו קהל היעד שלהם. ובכן, הנתונים המעודכנים אומרים שממוצע הגיל של משתמשי הטיקטוק הוא גילאי 16-44, מתוך המספר הזה כ- 60% הם בין גילאי 16-24. נתונים אלה יוצאים היישר ממאגר הנתונים של טיקטוק.

בואו ניתן לנתונים לדבר – בשנת 2018 טיקטוק דיווחה על 680 מיליון משתמשים פעילים כל חודש. כיום ב-2024, ההערכה על מספר המשתמשים הפעילים כל חודש היא למעלה מ-1.3 מיליארד משתמשים. הכפלת כמות המשתמשים ב-5 שנים בלבד! אז, האם כדאי לכם או לא? התשובה כאן די ברורה.

מאמרים נוספים

רובוט-לאינסטגרם
אוטומציה עסקית
רובוט לאינסטגרם

מהו רובוט לאינסטגרם? בעידן הדיגיטלי, שבו מדיה חברתית שולטת, אינסטגרם הפכה לפלטפורמה עוצמתית למיתוג אישי ולשיווק עסקי. כדי לנווט בסביבה

קרא עוד »
פרסום ממומן בלינקדאין
פרסום בלינקדאין
פרסום ממומן בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה עסקית פופולרית המציעה מגוון רחב של אפשרויות פרסום ממומן ולכן פרסום ממומן בלינקדאין יכול להיות כלי יעיל

קרא עוד »
קידום אורגני בלינקדאין
פרסום בלינקדאין
קידום אורגני בלינקדאין

לינקדאין, רשת חברתית אשר מכונה "רשת הנטוורקינג החברתית למקצוענים" – כשמה כן היא, רשת חברתית אשר יוצרת קשרים בין אנשי

קרא עוד »
פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת מפלטפורמות הרשת החברתית המצליחות בעולם, אך בניגוד למה שנהוג לחשוב, הפרסום הממומן בטיקטוק לא פונה רק לצעירים

קרא עוד »
פרסום ממומן באינסטגרם
פרסום באינסטגרם
פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום דיגיטלי בכלל ופרסום ממומן באינסטגרם בפרט,תפס בשנים האחרונות תאוצה חזקה וזאת בשל העובדה שמצד אחד העלויות נמוכות משמעותית משל

קרא עוד »
קידום אורגני באינסטגרם
פרסום באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה חזקה עבור שיווק אורגני וחשיפה ולכן קידום אורגני באינסטגרם נחשב כחובה. למעשה, אינסטגרם מייצרת חשיפה פי 4

קרא עוד »