פרסום ושיווק בפייסבוק

עמוד הבית > השירותים שלנו > פרסום ושיווק בפייסבוק

פרסום ושיווק בפייסבוק

 

שיווק באינטרנט לא יהיה שלם ללא השימוש בפייסבוק. כיום לפרסם או לשווק דרך פייסבוק זה דבר הכרחי, חיוני ומשמעותי ביותר לצד פרסום וקידום האתר  דרך גוגל, בין אם בעזרת תוכן ובין אם בעזרת מודעות. הפרסום באמצעות פייסבוק מאפשר פרסום ממוקד, אישי ומדויק. מהם היתרונות של פייסבוק ואיך למצות את מלוא הפוטנציאל שלו?

היתרונות של פרסום ושיווק בפייסבוק

 בתור מדיה חברתית פופולרית לפייסבוק לא מעט יתרונות שהופכים את הפרסום ליעיל וממוקד יותר:

  • הגדרת קהל היעד: ניתן לקבוע בצורה מפורטת ומוגדרת מאוד מהו קהל היעד של המודעה. כך רמת הרלוונטיות של המודעות היא גבוהה מאוד. לאחר ההגדרות ניתן גם לדעת מהו היקף קהל היעד הפוטנציאלי שיחשף למודעה על פי ההגדרות.
  • ויראליות: בפייסבוק, כאופייני למדיה חברתית, ישנו האפקט של הויראליות שעובד כמו כדור שלג. ברגע שגולש עשה לייק למודעה או לעמוד או משתף בתכנים גם חבריו בפייסבוק רואים ויכולה להיות המשכיות לפרסום.
  • הכר את הגולשים: פרסום בפייסבוק הוא יעיל מאוד באמצעות האינטראקציה הישירה עם הגולשים. הקשר הישיר שנוצר מאפשר לבעל העסק להכיר את הגולשים, העדפותיהם ודעותיהם וגם לחשוף אותם לתוכן שיחזק את הקשר איתם ואת הנאמנות שלהם למותג.
  • עלות נמוכה: פרסום באמצעות דף עסקי ותכנים שמועלים אליו הוא חינמי. גם אם נעזרים במודעות ממומנות, ניתן לקבוע תקציב יומי שמתאים, כך שזו דרך מעולה לפרסום גם בתקציב מוגבל.

איך מפרסמים או משווקים בפייסבוק בצורה יעילה יותר?

 כדי להפיק מפרסום בפייסבוק את המקסימום, כדאי לשים לב למספר דברים:

  • ליצור בסיס מוצק: על מנת לגרום ליותר גולשים להיחשף לעמוד העסקי שלכם, כדאי ליצור עמוד מפורט עם כל הפרטים הרלוונטיים, כולל כל הדרכים ליצור קשר, תמונת פרופיל איכותית, סרטון תדמית. פרטו על העסק באופן שידבר לקהל הגולשים. העלו פוסטים מעניינים שיעודדו גולשים להצטרף לעמוד שלכם.
  • לפרסם מודעות באופן ממוקד ככל האפשר: מיקוד המודעה על פי גיל, אזור גיאוגרפי או מין הוא בסיסי. אחד היתרונות הבולטים של פרסום בפייסבוק הוא שניתן למקד את המודעה הרבה יותר. ניתן לכוון על פי פרמטרים נוספים כמו מידת הביקור באתר העסק, הרגלי צריכה באינטרנט ועוד.
  • תכנים ויזואליים יותר מטקסטים: קהל הגולשים, במיוחד בפייסבוק, נמשך יותר לתכנים ויזואליים, במיוחד סרטונים מאשר לתכנים מילוליים. שלבו בין סוגי התכנים עם דגש על הויזואליים.
  • תנו למומחים לעשות זאת בשבילכם: גם אם שימוש בפייסבוק נראה קל מאוד, נגיש ושאין צורך לעסוק בתחום לשם כך, מומלץ להיעזר במומחים בתחום שידעו את הדרך המדויקת בה כדאי לכם לפעול כדי לקדם את עצמכם. אנחנו ב- SUBWEB עוסקים בין היתר בפרסום בפייסבוק ונדאג לכך שתשתמשו בו לקידומכם באופן היעיל  ביותר.

בשבילכם SUBWEB מסביב לשעון !

077-2496269

גם בטלפון אנחנו זמינים

sale@subweb.com

גם בדוא"ל אישי

055-664-4130

סאב ווב גם בווצאפ

צרו איתנו קשר עכשיו !

למידע נוסף חייגו עכשיו: 077-2496269 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!