מומחה לקידום אתרים

עמוד הבית>מאמרים מקצועיים > מומחה לקידום אתרים

מומחה לקידום אתרים

מומחה לקידום אתרים הנו דבר הכרחי על מנת שהעסק שלך ימריא למקומות הראשונים.

ישנן מספר דרכים להפוך למומחה לקידום אתרים, אך אין דרך אחת להיות מומחה לקידום אתר אינטרנט. בין אם אתם מבצעים קידום אתרים פנימי עבור סוכנות או עבור לקוח, עליכם להבין היטב את יסודות האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). לרבים מכם זה אולי נראה מוחץ, אבל זה מושג SEO פשוט שמביא אתכם לדרך. זה מתחיל בכמה מיומנויות בסיסיות שניתן לשלוט בהן תוך זמן קצר, כמו מחקר מילות מפתח, ניתוח מילות מפתח ומיקוד למילות מפתח.

אם אתה מומחה במשרה מלאה ורוצה להתמקד ב- SEO וב- SEM, הצעד הראשון הוא זהה: ללמוד את הטכניקות הבסיסיות ביותר של קידום אתרים ולהכיר את הכלים שעושים מומחי SEO. כל מי שמעוניין בקריירת SEO צריך לעבור קורס הכשרה SEO כדי ללמוד כמה בסיסים בסיסיים של אופן פעולת מנועי החיפוש ולהבנת אסטרטגיות ומושגים של SEO. הכירו את הכלים החשובים ביותר לקידום אתרים כדי להבין טוב יותר את האתר שלכם ומתי תוכלו לייעל אותו להמרות SEO.

מדברים על גוגל ומבצעים שינויים: אחת המשימות של מומחה SEO היא לקרוא מאמרים בבלוגים ובפורומים. אז המשיכו עם השינויים וההתפתחויות בקידום אתרים וקראו בלוגים של קידום אתרים ושיווק באינטרנט, וכן עקבו אחר השינויים במנוע החיפוש של גוגל ובמנועי חיפוש אחרים. יישום הבדיקה של טכניקות קידום אתרים שונות הוא גם חלק קבוע מתפקידם של מומחי SEO.

לדוגמא, Ahrefs יכול לנתח SEO של מתחרים, לחקור מילות מפתח רלוונטיות, לצייר מילות מפתח קשורות על סמך חיפושים, לבדוק קישורים נכנסים באתרי האינטרנט שלהם, לנתח SEO של מתחרים, ואף לגלות את התוכן הנפוץ ביותר ברשת. בניית קישורים היא אסטרטגיית SEO חשובה למומחי SEO שצריכה להיעשות מכיוון שדירוגים גבוהים מתרחשים עקב סמכות גדולה יותר בתחום.

חלק מתפקידו של מומחה SEO יהיה לגרום לאתרים אחרים לקשר באופן חוקי לאתר שלך. האתר שלך חייב להיות ידידותי למנועי חיפוש, וחלק מזה אומר שהוא חייב להיות מדורג היטב ללא קשר למה שאתה עושה. יועצי קידום אתרים אמורים להיות מסוגלים לייעץ לך מה האתר שלך צריך לעשות כדי להכין אותו לדירוג. כמומחה SEO אתה מזהה אסטרטגיות, טכניקות וטקטיקות להגדלת מספר המבקרים באתר ולהשגת דירוגים גבוהים יותר.

הם שומרים על הבנה מעודכנת של הקריטריונים (SERP) בהם משתמשים מנועי החיפוש הגדולים, ובמיוחד גוגל. מומחי קידום אתרים בוחנים בלוגים שונים, קוראים שינויים באלגוריתם ובוחנים החלטות עיצוב שקיבלו על ידם.

מומחה לקידום אתרים מקצועי ביותר:

מומחה SEO, יש סיכוי שהארגון שלך או הלקוח שלך יפעילו מספר סוגים של קמפיינים בו זמנית כדי להפנות תנועה לאתר שלך. בדוק את הניתוחים שלך כדי לראות כיצד דפי הנחיתה ומילות המפתח של האתר שלך פועלים ולראות מהיכן התנועה מגיעה.

מומחה SEO, אתה צריך לדעת כיצד לבצע אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלך בכל שלב, כך שמנועי החיפוש יוכלו לקרוא ולהבין בקלות את תוכן האתר. המשימה של מומחה לקידום היא ללמוד את כל כללי קידום אתרים החלים בכל שלב בתהליך קידום אתרים עד למיטוב מלא של אתרי האינטרנט שלך. מומחי SEO לא רק צריכים להכיר את כל הכלים הבסיסיים של SEO, אלא גם כיצד ליישם אותם.

אינך זקוק לכישורי תכנות מתקדמים בכדי להיות מומחה לקידום אתרים, אך ידע בסיסי בתכנות מאוד שימושי ליישום אופטימיזציה טכנית של SEO.

אם אתה רוצה לדעת אילו כישורים יועילו בקריירת SEO שלך, קרא את המדריך שלנו להיות מומחה SEO. לפני שנתחיל בצעדים, חשוב להבין את ההבדל בין מומחה SEO לבין איש מקצוע A-seo. מקצוען SEO הוא המומחה לקידום אתרים העוסק בקידום אתרים באמצעות מתן ייעוץ לקידום אתרים, הצעת שירותי SEO וקבלת לקוחות על בסיס פרויקט. ברוב המקרים, מומחי קידום אתרים מתחילים לבצע משימות קידום אתרים עבור לקוחות, אך בחלק מהמקרים לא.

מומחה SEO :

מומחים מנוסים רבים ברשת מנוסים החליטו גם להקים סוכנויות שיווק SEO משלהם או להיות מומחים עצמאים לקידום אתרים. אם ניסית את כוחך בקידום אתרים או בשיווק דיגיטלי ומחפש דרך להעלות את הקריירה שלך לשלב הבא, שקול להיות מומחה SEO. קיום אסטרטגיה וצוות שיווקי הוא קריטי באמת לכל גיוס עובדים, שכן הבנה טובה של המצב הנוכחי של קידום אתרים והשפעתה על השוק היא חלק קריטי באמת בקריירה של מקצוען.

צוות יחסי ציבור, תפקיד המומחה לקידום אתרים יהיה להבטיח שהתוכן המיוצר מותאם במיוחד לקידום אתרים. כמומחה לקידום אתרים, אתה פועל כמומחה לקידום אתרים המשלב את העיסוק בפיתוח תוכן כדי להנחות את הלקוחות לתוצאות הטובות ביותר האפשריות מבחינת אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק דיגיטלי.

קידום אתרים טכני כולל אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך כך שניתן יהיה לחפש ביעילות את התוכן שלך ולהוסיף אותו לאינדקס על ידי מנועי חיפוש ולמבקרים תהיה חווית משתמש חיובית. קידום אתרים נעשה בצורה כזו שהאתר מקבל יותר מבקרים ממנוע החיפוש, מדרג אותו גבוה יותר ומשיג תוצאות טובות יותר מבחינת תצוגות העמודים, תוצאות החיפוש ותנועת החיפוש הכוללת.

צרו איתנו קשר עכשיו !

אנחנו כאן בשבילכם למידע נוסף חייגו עכשיו: 077-2496269 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

קידום אתרים

עמוד הבית > קידום אתרי וורדפרס וקידום אתרי WIX

SEO

קידום אתרי אינטרנט ב- וורדפרס WIX

הדרישה לקידום אתרים לגיטימית לגמרי. כל עסק רוצה לקבל במה, חשיפה, שמתרגמים להכנסות נוספות.
אולם, מסתתרת בעניין שאלה אחת: “איך”. לצערנו, התשובה לשאלה לא חד משמעית. ובכל זאת, איך בדיוק נקדם בצורה הטובה ביותר? הבאנו לכם את כל התשובות.
*הערה חשובה לכלל התהליך: פתחו קובץ ותעדו ה-כ-ל. אחרת, הקידום לא יוכל להיות יעיל.

השלב הראשון – קהלי היעד:

ראשית, עלינו לנתח את האתר. זאת, במטרה לברר לאיזה קהל אנחנו פונים. ובדרך כלל, לא בעיה לענות על השאלה הזו ישירות. עם זאת, תמיד יכול להיות שנפספס פלח בקהל היעד, ולכן חשוב שנענה על מעין שאלון:
1. מגדר: האם הקהל מורכב משני המגדרים (נשים וגברים)? או רק אחד מהם?
2. מיקום גיאוגרפי: האם העסק שלנו מספק שירות במיקום מסוים (לוקאלי)? האם הוא ארצי?
3. תחומי עניין: האם לקהל שלנו יש תחומי עניין מוגדרים?
ועוד.

השלב השני – מחקר מילות מפתח:

הבנו מהו קהל היעד שלנו, הידד. אולם, מוקדם מדי לחגוג. ממחקר אחד, נעבור למחקר מילות מפתח. וכדי שנישאר ממוקדים, כדאי שניצור קובץ מסודר, עם מילות המפתח שנרצה לקדם (נרשום כל מילה ומילה בתוכו). לשם המחקר, נוכל להיעזר בכלים: SEMrush וכלי מתכנן מילות המפתח של גוגל.
שימו לב: התמקדו במילות מפתח עם אחוזי המרה גבוהים (זנב ארוך, כמובן).

השלב השלישי – מחקר מתחרים:

הגענו לשלב החביב עלינו. בשלב זה, כשמו, נחקור את המתחרים, במטרה למצוא מילות מפתח וקישורים אפשריים. שוב פעם, ניעזר בשני כלים: הראשון, SEMrush (הכלי מהשלב השני), והשני, הכלי Ahrefs המצוין.

בכלי SEMrush, חקירת מילות המפתח של המתחרה נמצאת תחת התפריט “Organic Research”:

ומכאן, נייצא את מילות המפתח לקובץ שלנו.
סיימתם? עברו לכלי Ahrefs, ולחצו על “Organic Keywords”. משם, נוכל “לחלץ” מילות מפתח נוספות. כמו כן, אם נלחץ על “Backlinks”, ייחשפו בפנינו הקישורים של המתחרים. כצפוי, חלקם יהיו פורומים, אינדקסים ובלוגים.
ובאמצעות חקירת הקישורים, נוכל להשתמש באינדקסים והפורומים של המתחרים לטובתנו. ובמקרה של הבלוגים, נוכל תמיד לפנות לבעל הבלוג, ולהציע שיתוף פעולה. תיאורטי מדי? הנה תמונת מצב מהכלי:

השלב הרביעי – הקמת העמודים והשירותים:

לפני שנעבור ל־”בשר” בתהליך הקידום, נשאר לנו שלב אחד. למעשה, מדובר בבדיקה עצמית: “האם האתר שלי מכיל מספיק עמודים ושירותים?”. במידה ולא, אנו עלולים לפספס מקומות ריאליים יקרים, במילות מפתח אטרקטיביות. מבדיקה שטחית שביצענו בשלל מילות מפתח תחרותיות, התברר כי עשרת האתרים הראשונים כוללים כ־100 עמודים, לכל הפחות.
כמו שאומרים, טוב להכיר את המתחרים שלנו: כך, אם נשאף להופיע בביטוי צלם אירועים, נוכל לבדוק את 5 התוצאות הראשונות, ולברר כמה עמודים קיימים באתרים הללו. ביחס לתוצאות, נוכל להתאים את כמות העמודים שלנו.

*כוונו ל־80 דפים ויותר (כולל פוסטים). כדאי להתמקד בדפים ופוסטים איכותיים.

הערה: לפני שהאתר מוכן, עם כמות עמודים גבוהה, רצוי להימנע מקישורים (השלב הבא). זאת, בייחוד אם האתר ו/או הדומיין חדשים. בכל זאת, לא טבעי שאתר בן חודש ימים יקבל קישורים במיידי…

השלב החמישי – קישורים:

לאחר שטיפלנו בפרטים הקטנים, בהקדמות, הגענו לשלב הקישורים החשוב.
מאילו סוגי אתרים נמליץ לקבל קישורים?
1. אינדקסים איכותיים.
2. פורומים משובחים וגדולים.
3. אתרי שאלות ותשובות.
4. שיתופי פעולה \ מאמרי אורח \ החלפות קישורים.
5. רשתות חברתיות \ וידאו.

התרחקו כמו מאש מאתרי ספאם (אתרי המאמרים לדוגמה).
כוונו לאיכות, ולא לכמות. עדיף להוציא קישור איכותי בודד, מאשר עשרה חלשים.
לשם הצלחת הפרויקט, בדקו כל אתר מראש. זאת, בהתחשב בכמות הביטויים בהם האתר מדורג, רמת התעבורה שלו ומדדי ה־SEO (מדדי ה־UR וה־DR).

גוונו באופן הוצאת הקישור:
1. Footer \ Header.
2. קישור(ים) מטקסט.
3. קישור(ים) מתמונה.
4. קישור(ים) מתפריטים.
5. קישור(ים) מטבלאות.
ועוד.
שימו לב: מילת המפתח היא גיוון. רצוי גם לגוון בקישורי NoFollow ו־DoFollow. דגש נוסף הוא על זמן קבלת הקישורים. אם נשיג חמישה קישורים בחודש, נעדיף לחלקם במהלך החודש (ולא “לבזבז” את כולם
בו-זמנית).

דגשים לעבודת SEO באתר חדש:

מקדמי ובעלי אתרים נעזרים במגוון שיטות, אך לכולן אותו הבסיס. עד כה, עסקנו רק בו. ועכשיו, נעבור לכמה דגשים פרקטיים. לכל מקדם אתרים, הם בהחלט בגדר חובה. “קבלו אותם בתשואות”:

טפחו את התוכן, ככל הניתן: אחת הטעויות החמורות ביותר בעולם ה־SEO היא הזנחת התוכן, לטובת הקישורים לרוב – כולם מחפשים קישורים איכותיים, אך בינתיים התכנים “מושלכים הצידה”. פרמטר התוכן קריטי, בייחוד לאתרים חדשים. אפילו לפני הקידום, האתר חייב לכלול עמודים, תכנים, פוסטים וכו’. מהסיבות הללו, רצוי להשקיע מאמצים כבירים בתוכן. מדובר באחד המדדים הנאמנים ביותר בתחום הקידום, מאז ומתמיד. בקיצור, כתבו תכנים אינפורמטיביים, מקצועיים ובעלי ערך מוסף לקהל. כל מילה נוספת מיותרת.

בנוסף לכך, דאגו לקצב העלאת תכנים סביר. זאת, כאשר המינימום בחודש עומד על כ־4 תכנים מקוריים.

קישורים פנימיים: בזמן כתיבת/הזנת תוכן, הוציאו מפעם לפעם קישורים פנימיים לדפים השונים באתר. התרכזו בדפים מקודמים, אך לא רק. חשוב לקשר פנימית גם לעמודים שאינם מקודמים, כמו: עמודי צור קשר, אודות, בלוג וכו’.

חוק הקישורים לאתר חדש: אתר חדש מוכרח להיבנות בצורה טבעית, לאט, בזהירות רבה. כל קישור, ואף הקטן ביותר, לא “ייכנס למחוזותינו” עד שהאתר יהיה מוכן, עם כמות עמודים ותכנים מספקת. זהו כלל
ברזל (!)

לסיכום:

תחום קידום האתרים הוא עולם ומלואו. וכצפוי, הוא משתנה ללא הרף. כמו תמיד, אנו מקימים ומקדמים אתרים חדשים, והפעולות שציינו הן בסיס עבודתנו, לפחות ב־3 החודשים הראשונים. יישמו אותן, ומכאן הדרך תהיה רצופת הצלחות. למידע נוסף, מוזמנים לקרוא תכנים נוספים בבלוג שלנו.

מקווים שהחכמתם, SUBWEB סוכנות דיגיטל בהצלחה.

צרו איתנו קשר עכשיו !

אנחנו כאן בשבילכם למידע נוסף חייגו עכשיו: 077-2496269 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!