פרסום בטאבולה ואאוטבריין

עמוד הבית > השירותים שלנו > פרסום בטאבולה ואאוטבריין

פרסום באאוטבריין וטאבולה

אחת הדרכים החשובות להגיע .לקהל היעד שלכם באינטרנט היא באמצעות תוכן איכותי. הכוונה אינה רק לתוכן איכותי המתפרסם באתר שלכם, אלא גם תוכן המתפרסם בצורה רחבה ברשת. דרך מצוינת להגיע לקהל גולשים רחב מאוד היא פרסום בטאבולה ואאוטבריין. מה זה בדיוק ואיך זה עובד ?

מהו פרסום בטאבולה ואאוטבריין ?

סביר להניח שגם אתם, כמו גולשים רבים אחרים, גולשים לא מעט באתרי התוכן המוכרים והגדולים כמו YNET, וואלה, מאקו ואחרים. כתבות רבות המתפרסמות באתרים אלה במתכונת של כתבות עיתונאיות הן למעשה כתבות שיווקיות. פרסום בטאבולה ואאוטבריין כולל את אותן כתבות המתפרסמות ברחבי הרשת, כולל באתרי התוכן הגדולים ביותר, ללא תלות באתר מסוים. מדובר על כתבות רציניות בסגנון עיתונאי התואמות את הדרישות גם של אתרי תוכן רציניים שלא מתפשרים על איכות הכתבות.

היתרונות של פרסום באאוטבריין וטאבולה

יתרון של כתבה המתפרסמת במסגרת קמפיין פרסומי טאבולה או אאטובריין הוא שאין לה “ריח” של פרסומת. כך נמשכים גם גולשים שמתעניינים בכתבה עצמה ולא בהכרח מחפשים מוצר כזה או אחר. איפה אתם נכנסים לתמונה? בסוף הכתבה ישנה הנעה לפעולה בדרך שתבחרו. ניתן לפרסם קישור לדף נחיתה שלכם, דף פייסבוקלאתר האינטרנט, תיבת צור קשר או טופס לידים לקבלת פניות ישירות אליכם של קוראי הכתבה המתעניינים. יתרון נוסף שמאפשר יצירת המשך לקמפיין הוא שקוראי הכתבה נשמרים כקהל יעד לצורך פרסום חוזר בפייסבוק או בגוגל.

איך מתבצע פרסום באאוטבריין וטאבולה ?

תחילה תתפרסם כתבה שיווקית איכותית. לאחר בניית הכתבה היא תופץ, כשהתשלום, כמו בקידום ממומן בפייסבוק או גוגל, נעשה פר הקלקה. הכתבה יכולה להיות מופצת תחילה במספר גרסאות עם כותרות שונות, זאת במטרה לבחור את הכתבה המושכת אליה מספר רב יותר של גולשים. לאחר תקופת קמפיין שנקבעה מראש, נעשה תהליך של רימרקטינג בו נעשה שיווק מחודש לגולשים שנרשמו.

איך לבחור חברה שתעשה עבורכם פרסום בטאבולה ואאוטבריין ?

פרסום בטאבולה ואאוטבריין הוא מורכב ודורש מקצועיות הן בכתיבה והן בשיווק. בניגוד לרשתות החברתיות בהן אתם יכולים גם לפרסם מודעות בעצמכם (אם כי גם כאן מומלץ מאוד להיעזר במומחים בתחום), פרסום שנעשה באאוטבריין או טאבולה חייב להתבצע על ידי מקצוענים. חשוב לבדוק מיהם הכותבים ומהו הניסיון שלהם. האם אלה עיתונאים שהגיעו מהעיתונות הכתובה ? האם ישנו כתב לכל תחום או שחלוקת הנושאים בין הכותבים אקראית ? מעבר לכתיבה, החברה חייבת להיות עם ניסיון רב בפרסום באינטרנט, לדעת איך לבנות קמפיין בצורה היעילה ביותר. אנחנו ב- SUBWEB מתמחים בפרסום באינטרנט, כולל בטאבולה ואאוטבריין ונבנה לכם קמפיין מקצועי שממנו תפיקו את המקסימום.

בשבילכם SUBWEB מסביב לשעון !

077-2496269

גם בטלפון אנחנו זמינים

sale@subweb.com

גם בדוא"ל אישי

055-664-4130

סאב ווב גם בווצאפ

צרו איתנו קשר עכשיו !

למידע נוסף חייגו עכשיו: 077-2496269 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!