קידום אורגני בגוגל

גוגל, מנוע החיפוש שהפך להיות חלק מהחיים של כולנו הוא אולי המקום הטוב ביותר לפרסם בו את העסק שלכם. אם אתם תוהים היכן הלקוחות שלכם בטוח נמצאים, גוגל הוא התשובה לשאלה הזו. פרסום בגוגל יכול להיעשות במספר דרכים, כאשר אחת מהן היא קידום אורגני בגוגל, שנקרא גם SEO. אנו בSubweb פתרונות אינטרנט מתקדמים כאן כדי להסביר לכם קצת על פרסום אורגני בגוגל.

קידום אתרים

פרסום ברשת יכול להיעשות במספר דרכים, ואתר לעסק הוא דוגמה אחת לזה. גם אם יש לכם אתר לעסק, אתם בוודאי מבינים שהאתגר הגדול הוא לגרום ללקוחות להיכנס לאתר שלכם. בכל תחום שבן אתם עוסקים יש מספר רחב של אתרים שנותנים שירות דומה, ואין סיבה שהגולשים שמחפשים את השירות הזה יגיעו דווקא אל האתר שלכם, אלא אם כן הם שמעו עליכם עוד לפני שהם חיפשו.

ברור שהמיקום שלכם ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל הוא נתון קריטי. אתר שיופיע לאחר חמשת המקומות הראשונים שקול כמעט למצב שבו לעסק שלכם אין אתר. אף אחד מאיתנו לא טורח בכלל להסתכל מעבר לתוצאות הללו, כך שהמאבק שלכם הוא לדחוף את האתר שלכם כמה שיותר גבוה במעלה הרשימה. המשימה הזו היא מה שנקרא בשפה המקצועית קידום אתרים בגוגל.

האלגוריתם שמשפיע על קידום אורגני בגוגל

הסדר שבו האתרים מופיעים לאחר חיפוש בגוגל הוא לא דבר מקרי. לחברת גוגל ישנו אלגוריתם מתוחכם שעל בסיסו היא קובעת את דירוג האתר. ישנם מספר קריטריונים שאותם הגדירה החברה בתור אלו שיחליטו כמה איכותי האתר נחשב. אתרים שמופיעים במקומות הראשונים הם האתרים הטובים ביותר בתחום שבו הם עוסקים, וזה בדיוק מה שהייתם רוצים שיהיה האתר שלכם.

כעת ברור לכם שכדי להגיע למקומות הראשונים, אתם בסך הכל צריכים לוודא שהאתר שלכם עומד בקריטריונים שאותו אלגוריתם מגדיר. נכון, לא מדובר על דבר פשוט, אך חשוב להבין שהוא בהחלט נמצא בהישג היד שלכם. אם ניקח כל אחד מהקריטריונים הללו, נבדוק מה המצב באתר שלנו לעומת הדרישה שמציבה גוגל, נוכל בסופו של דבר לראות האתר שלנו נמצא באחד מהמקומות הראשונים.

כמות לקוחות רצויה

תגדירו לעצמכם כמה לקוחות אתם צריכים להשיג על מנת שההשקעה תשתלם

תקציב מוגדר

חשוב להגדיר תקציב מוגדר מראש על מנת שתוכלו לדעת כמה עליכם להשקיע כדי להחזיר את ההשקעה וכמובן להרוויח

אסטרטגיה ברורה

חשוב להגדיר אסטרטגיה ברורה ולבחון אותה ואת תוצאותיה לאורך כל תהליך העבודה

שני סוגי קידום - קידום אורגני בגוגל
וקידום ממומן בגוגל

הקידום שבו אנחנו מנסים לגרום לאתר שלנו לענות על אותם קריטריונים נקרא קידום אתרים אורגני או פרסום אורגני בגוגל. מנגד, קיים סוג נוסף של קידום שבו אתם פשוט משלמים כסף לחברת גוגל כדי שהיא תשים את האתר שלכם במקום גבוה יותר ברשימת התוצאות. אנחנו נתמקד כאן בקידום האורגני ובכל מה שהוא דורש מכם כדי שהאתר שלכם יהיה זה שנמצא במקום הגבוה ביותר.

קידום אורגני בגוגל

הסיבה שהקידום האורגני נקרא ככה, נובעת מכך שאנחנו לא דוחפים בכוח את האתר שלנו למקום גבוה יותר אלא עושים את זה בצורה אורגנית – טבעית. תחום הSEO משיק לתחום בניית האתרים כיון שגם בSEO אנחנו למעשה מעצבים מחדש את האתר שלנו, כאשר המצפן שמנחה אותנו אלו אותם קריטריונים. לא תופתעו לגלות שבאופן טבעי הקריטריונים הללו גם ישפרו את האתר שלכם.

העובדה הזו הופכת את הקידום האורגני למשהו שהאתר שלנו מרוויח ממנו. בנוסף, המחיר של קידום כזה יהיה נמוך יותר כיון שאתם לא צריכים לשלם כסף לחברת גוגל אלא יכולים לבצע את הקידום בעצמכם או כאשר איש מקצוע חיצוני מלווה אתכם. ישנם כלים של חברת גוגל שיוכלו לעזור לכם בביצוע הקידום האורגני, אבל לפניהם, הגיע הזמן להבין מהם בדיוק אותם קריטריונים חשובים.

קידום אורגני בגוגל

האלגוריתם של גוגל

כל אחד מאיתנו מבצע חיפוש בגוגל מספר פעמים ביום. ביחס לכל חיפוש, ניתן לראות מה כמות התוצאות שגוגל מציע לנו. ברוב המקרים מדובר על מאות, אלפי ולפעמים גם יותר תוצאות אפשרויות. בדרך כלל נדיר לראות שמה שחיפשנו מופיע מעבר לחמשת התוצאות הראשונות. יתר על כן, אם לא היה ברור לנו מלכתחילה מה חיפשנו, בדרך כלל התוצאה שנבחר היא אחת מהפותחות.

גם אם הסיבה לכך נעוצה בתת מודע שלנו, יש לכך גם היגיון ברור. לחברת גוגל יש אלגוריתם שעל בסיסו היא מדרגת את תוצאות החיפוש. ברגע שהקלדתם מילה או צירוף מילים בגוגל, התוצאות לא מופיעות באופן אקראי. מאחורי הקלעים האלגוריתם מריץ את האפשרויות השונות שעונות למילות החיפוש אותן הקשתם, ואז מבצע חישוב שמכריע עבורו איך לסדר את תוצאות החיפוש השונות.

לא משנה מה השלב שבו בניתם את האתר של העסק, אחרי שהוא מוכן המשימה שלכם היא לגרום לכמה שיותר גולשים להגיע אליו. ההשקעה באתר ובתכנים שלו תהיה רלוונטית רק אם הגולשים אכן ייכנסו אליו. האתגר הזה הופך להיות גדול עוד יותר כאשר התחום שבו אתם מציעים שירות הוא תחום עם נותני שירות נוספים. המשימה שלכם היא למשוך את הלקוחות דווקא אל האתר שלכם.

קידום אתרים אורגני

עולם קידום האתרים מתחלק לשני מוקדים מרכזיים. הראשון מבניהם הוא קידום אתרים אורגני, והשני הוא קידום אתרים ממומן עליו נדבר בהמשך. כפי שניתן להבין מהשם שלו, בקידום אתרים אורגני אנחנו מנסים לגרום לאתר שלנו לענות בצורה כמה שיותר טובה על הדרישות שמציב האלגוריתם של גוגל. אם נעשה את זה בצורה נכונה, האתר שלנו יגיע למיקומים הראשונים.

החשיבות של הקידום צריכה להיות ברורה לכם. אם האתר שבניתם לא יופיע באחת התוצאות הראשונות הוא יהפוך להיות כמעט חסר חשיבות. לקוח שלא חיפש במיוחד את העסק שלכם אלא רק יקיש מילים שרלוונטיות לשירות שאתם מציעים, פשוט לא ידע על קיומו של העסק שלכם. מנגד, הופעה באחד המקומות הראשונים היא מתכון כמעט בטוח להגדלת מספר הלקוחות אצלכם בעסק.

גם אם הסיבה לכך נעוצה בתת מודע שלנו, יש לכך גם היגיון ברור. לחברת גוגל יש אלגוריתם שעל בסיסו היא מדרגת את תוצאות החיפוש. ברגע שהקלדתם מילה או צירוף מילים בגוגל, התוצאות לא מופיעות באופן אקראי. מאחורי הקלעים האלגוריתם מריץ את האפשרויות השונות שעונות למילות החיפוש אותן הקשתם, ואז מבצע חישוב שמכריע עבורו איך לסדר את תוצאות החיפוש השונות.

לא משנה מה השלב שבו בניתם את האתר של העסק, אחרי שהוא מוכן המשימה שלכם היא לגרום לכמה שיותר גולשים להגיע אליו. ההשקעה באתר ובתכנים שלו תהיה רלוונטית רק אם הגולשים אכן ייכנסו אליו. האתגר הזה הופך להיות גדול עוד יותר כאשר התחום שבו אתם מציעים שירות הוא תחום עם נותני שירות נוספים. המשימה שלכם היא למשוך את הלקוחות דווקא אל האתר שלכם.

קידום אתרים אורגני - קידום אורגני בגוגל

איך עושים את זה

כאמור, ההצלחה בקידום אתרים אורגני תלויה בשאלה עד כמה נצליח לענות על הדרישות שמציב לנו אותו אלגוריתם. לעשות את זה בצורה מושלמת יכול להיות דבר קצת קשה, מה גם שחשוב לזכור שהמתחרים שלכם נוקטים בשיטות דומות. עם זאת, יש לא מעט צעדים שאותם אתם יכולים לעשות וכך להקפיץ את האתר שלכם במעלה רשימת תוצאות החיפוש של מילים מסוימות הקשורות לעסק.

מילות מפתח

לא משנה מה התחום שבו אתם עוסקים, ישנן מילות מפתח הקשורות לתחום הזה. מילות המפתח הללו מוגדרות על ידי גוגל, וביחס לכל תחום יש את מילות המפתח שלו. במהלך הדירוג, גוגל בודקת מהו האתר שבו מופיעות מילות המפתח הללו בתדירות הגבוהה ביותר, וכך הוא יודע להפנות את הגולשים שחיפשו שירות שקשור לאותו תחום, אל האתר שבו הופיעו מילות המפתח בתדירות רבה.

ראשית כל, עליכם לבצע מחקר של מילות המפתח הקשורות לתחום בו אתם עוסקים. בשלב השני, עליכם לראות שהתכנים שיש לכם באתר מכילים את אותן מילים. כמובן, ההופעה של המילים לא צריכה להיות מאולצת, ועליכם לראות שהן מופיעות עם קונטקסט רלוונטי. כמו כן אין צורך להגזים עם מילות המפתח, אלא פשוט לתת להם נוכחות מכובדת בכל התנים שנמצאים באתר של העסק שלכם.

מהירות גלישה באתר

כולנו מכירים את התחושה של גלישה באתר תקוע, תחושה שאף אחד לא אוהב לחוות. מה שיש לנו לומר לכם זה שגם חברת גוגל לא מאוד אוהבת אתרים עם מהירות גלישה נמוכה, והיא לא תמליץ לגולשים בה על אתרים מהסוג הזה. בתור מי שמחזיקים באתר, אתם חייבים לספק לגולשים שלכם מהירות גלישה גבוהה. הדרך למהירות גלישה עוברת במספר תחנות שכדאי להכיר.

כבר בעת בניית האתר עליכם לבנות אותו בפלטפורמה שבה מהירות הגלישה תופסת מקום מרכזי. בנוסף, האחסון של התכנים לא צריך להיות באתר עצמו אלא במקום חיצוני שאליו יהיו קישורים מהאתר. אתר שמאחסן כמות גדולה של מידע הוא אתר איטי יותר. גם אם בניתם את האתר בפלטפורמה חינמית, אל תהססו לשלם כסף על מהירות גלישה, זה עוד ישתלם לכם בהמשך הדרך.

אבטחת מידע

אבטחת מידע היא נקודה שמקבלת הרבה מאוד משמעות בשנים האחרונות. קשה להסביר כיצד בדיוק גוגל עולה על רמת אבטחת המידע באתר, אולם יש לה כלים שעושים את זה. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מתחום אבטחת המידע שיעזור לכם להפוך את האתר שלכם לכזה שבטוח לגלוש בו.

קישורים - קריטים לקידום
אורגני בגוגל

כל מי שמתעסק בקידום אתרים אורגני יוכל להסביר לכם עד כמה קישורים חשובים עבור קידום האתר. בדיוק כמו מילות מפתח, גם קישורים זה נתון שחברת גוגל בודקת ממש באופן מספרי. קישורים הם פשוט הפניות מהאתר שלכם ואליו. הסיבה לחשיבות הרבה שקישורים מקבלים נובעת מכך שהם מהווים סוג של מדד לאמינות של האתר שלכם. אתר עם הרבה קישורים הוא אתר אמין.

את סוגי הקישורים צריך לחלק לשניים. הראשון הוא קישורים מאתרים חיצוניים אל האתר שלכם. ככל שאתרים מרכזיים יותר מפנים אל האתר שלכם, כך אתם מקבלים דירוג גבוה יותר מבחינת אמינות. בנוסף, קישורים מתוך האתר שלכם לעצמו הם גם חשובים, כיון שהם מצביעים על זה שהאתר שלכם הוא כזה שנותן את כלל המידע הרלוונטי בתחום מסוים. במידת הצורך ניתן לקנות קישורים.

קטלוג וניווט נוח

נתון נוסף שבו חברת גוגל מתחשבת זו אפשרות הניווט שיש באתר שלכם. עליכם לזכור שמי שנכנס לאתר שלכם לא בהכרח מכיר אותו, וכמובן שהוא לא זה שבנה אותו. הניווט באתר צריך להיות ברור ופשוט לכל אחד מהגולשים בו, ועליכם לתת את הדעת על הנתון הזה. העובדה שאתם מצליחים לנווט באתר ללא קושי לא אומרת שהניווט בו אכן נוח, כיון שאתם מכירים את ההיגיון שלו.

נסו לחשוב בראש של מי שכלל לא מכיר את האתר ורק זקוק לשירות מסוים שנמצא בו. בדקו תוך כמה לחיצות ניתצן להגיע לכל אחד מהדפים באתר, ונסו לקצר כמה שיותר את המסלול הזה. תגיות הניווט צריכות להיות מוגדרות היטב, וכל אחד מהשירותים צריך לחסות תחת תגית ברורה. גם בעת הוספה של תכנים חדשים לאתר עליכם לוודא שהם נוספים תחת קטגוריה שרלוונטית אליהם.

תכני מדיה

סוגי התכנים באתר מתחלקים לשניים. הראשון אלו תכני מלל, והם כוללים בעיקר מאמרי תוכן אודות השירות שאתם מציעים. הסוג השני אלו תכני מדיה, והם כוללים קבצי אודיו, וידאו ותמונות. לחברת גוגל חשוב שיהיו באתר שלכם כמה שיותר תכני מדיה. תכנים כאלו מצביעים על אתר מעניין יותר, וכזה שהמידע שיש בו מגובה גם עם מדיה אמינה.

גם כאן, תכני המדיה צריכים להופיע במידה, אולם כדאי שהם יהיו בשפע. חשוב לזכור לא לאחסן סרטונים ארוכים באתר עצמו כיון שהדבר יכול לפגוע בצורה קשה במהירות הגלישה שלכם. בהקשר הזה כדאי לבדוק את האופציה של אחסון אתרים שתאפשר לכם להציג באתר כמות גדולה של מדיה, בלי שמהירות הגלישה באתר תיפגע כלל.

עדכון האתר בצורה קבועה -
חשוב לקידום אורגני בגוגל

אחד הדברים שחשוב להבין בכל הנוגע לקידום אתרים אורגני הוא שהמלאכה אף פעם לא נגמרת. גם אחרי שהאתר שלכם הגיע למקום שבו הייתם רוצים שהוא יהיה מבחינת הדירוג שלו בתוצאות החיפוש, השמירה על המקום הזה היא דבר לא פחות קשה. המתחרים שלכם יעשו הכל כדי להיות שם במקומכם, ואתם צריכים להיות כל הזמן עם היד על הדופק כדי שאף אחד לא יזיז אתכם.

בהקשר הזה, התוכן שיש לכם באתר חייב להיות מעודכן לזמן שבו הגולש נכנס. אל תגיעו למצב שבו גולשים מבחינים בתכנים שלא רלוונטיים מבחינה כרונולוגית. בנוסף, עליכם להעלות כל הזמן תכנים חדשים לאתר, כדי שגוגל תשים לב שהאתר שלכם הוא אתר פעיל. תדירות העלאת התכנים צריכה להיות בין 2 ל4 תכנים חדשים אחת לחודש, רצוי בפיזור אחיד על פני החודש כולו.

גרסה מותאמת לניידים

הנתון האחרון שעליו נדבר הוא התאמה של האתר לגלישה באמצעות הטלפון הנייד. גם אחרי שבניתם אתר מושקע שעונה על כל הדרישות הללו, זכרו שרוב האנשים נכנסים לאתר שלכם דרך הטלפון הנייד שלהם. הסיבה לכך היא פשוטה, כיון שרוב הגלישה שאנחנו מבצעים היא לא דרך מחשב. מנגד, בנייה של אתר נעשית תמיד במחשב ולכן המחשב הוא אבן הבוחן שלו.

הגולשים שלכם חייבים להנות מחוויית גלישה איכותית גם באמצעות הטלפן הנייד שלהם. לחברת גוגל יש דרכים לבדוק האם האתר שלכם הוא כזה שנוח לגלוש בו באמצעות הטלפון הנייד. אם האתר שלכם הוא לא כזה, עליכם לבצע התאמה שלו. ההתאמה צריכה לכלול פרמטרים כמו גודל הכתב, אפשרויות הניווט ואף חיפוש באתר. כיום, זהו אחד הקריטריונים הכי חשובים ביחס לאתר.

איך עושים בפועל קידום אורגני בגוגל

כפי שהבנתם, כדי לבצע קידום אתרים יש מחקר לא קטן שאנחנו צריכים לערוך ביחס לאתר שלנו כמו גם ביחס לתחום שבו אנחנו נותנים שירות. למרבה המזל, את המחקר הזה אתם לא צריכים לעשות בכוחות עצמכם וקיימים מספר כלים של חברת גוגל עצמה שמאפשרים לכם לבצע את המחקר הזה. כל אחד מהכלים הללו אמור לתת לכם זווית מסוימת שתאפשר לכם לקדם את האתר.

כמו עוד דברים שקשורים לקידום אתרים, גם כאן הדבר הנכון יהיה לשלב את השימוש בכלים הללו יחד עם ייעוץ מקצועי אמיתי. הכלים הללו אמנם נגישים גם עבור מי שלא מחזיק בידע מקצועי נרחב אודות קידום אתרים, אך כמובן שהיכולת שלו להפיק מהם דרכי פעולה מעשיות היא נמוכה יחסית. עם זאת, הכלים יאפשרו לכם לקבל מושג כללי של הדברים אותם האתר שלכם צריך לעבור.

גוגל סרץ קונסול

הכלי הראשון שעליו נדבר הוא גוגל סרץ קונסול. הכלי הזה שנמצא בבעלות חברת גוגל נועד לתת לכם מבט ביקורתי על האתר שלכם, כאשר הוא מצביע על בעיות שונות שעלולות לפגוע בדירוג של האתר. חלק ניכר מהבעיות שעליהן מצביע הכלי הזה הם אלו שהסברנו עליהם בחלק הראשון. הסרץ קונסול בודק שניתן למצוא את האתר ואת הדפים בתוכו בלי לקבל שגיאות.

בנוסף, ניתן לראות מה השאילתות שעבורן גוגל יציע את האתר שלכם בתור מענה, וכמובן ניתוח של כמות הלחיצות על האתר שלכם בהינתן חיפוש של אותן שאילתות. התאמה לנייד גם היא נבחנת בעזרת גוגל סרץ קונסול, כמו גם הצגה של אתרים שמכילים קישורים לאתר, דבר שכאמור חשוב מאוד בכל הנוגע לקידום אורגני. אלו רק חלק מהפיצ'רים שמהם תוכלו להנות בעזרת הכלי הזה.

גוגל אנליטיקס

כלי נוסף שאותו נציג לכם הוא גוגל אנליטיקס או בשמו הידוע ביותר בישראל גוגל ניתוחים. גם הכלי הזה הוא מוצר של חברת גוגל עצמה, ולאור זאת האמינות שלו אינה מוטלת בספק. הכלי הזה מתמקד בעיקר בניתוח התנועות ברשת שקשורות לאתר שלכם, והוא מציג אותם באמצעות נתונים סטטיסטיים מפורטים. השירות הבסיסי של הכלי ניתן בחינם, אך ניתן לקבל גרסה משופרת בתשלום.

בעזרת גוגל ניתוחים אתם יכולים לבדוק איך כל גולש הגיע לאתר שלכם. חיפוש בגוגל, רשת חברתית ואף לחיצה על קישור מתוך מסמך הם כולם דברים שגוגל אנליטיקס יודע לבדוק. ברגע שתבינו את הנתונים תוכלו למקד את הפרסום שלכם בזירות שמהם הגיעו הכי הרבה כניסות לאתר שלכם. הכלי גם יאפשר לכם לבדוק מה רמת היעילות של הפרסומת לאתר מבחינת הכניסות שנוצרו.

גוגל טג מנגר

בעוד ששני הכלים הקודמים הם כלים שנועדו לניתוח בלבד, גוגל טג מנגר מאפשר לנו גם לייצר פיצ'רים מסוימים. עוד לפני שנתחיל כדאי לדעת שבמהלך השימוש בגוגל טג מנגר אנחנו יכולים לכתוב קוד שיעזור לנו להפיק מידע חשוב מהאתר, כך שהכלי הזה הוא ברמה מקצועית גבוהה יותר מאשר שני הכלים הקודמים. עם זאת, לא צריך בהכרח להיות מתכנתים כדי להשתמש בו. 

אם אנחנו רוצים לעקוב אחרי פעילויות שונות באתר, יש קוד שעושה את זה. במקום ללכת אל הקוד של האתר ולשנות אותו מהיסוד, אנחנו יכולים להוסיף את המעקב הזה בתור פיצ'ר חדש, מה שיאפשר לנו להשאיר את הקוד של האתר על כנו. הפעולה הזו מתרחשת באמצעות הוספת תגית חדשה עם הקוד אל מנהל התגיות של האתר, וזה בדיוק מה שנעשה בעזרת גוגל טג מנגר.

טווח מחירים חודשי

אחת השאלות הכי קשות בהקשר של קידום אתרים הוא מה המחיר שנשלם עבור קידום כזה. התשובה לשאלה הזו תלויה במשתנים רבים, בראשם התחום שבו אתם עוסקים והמצב הנוכחי של האתר שלכם. בהנחה שהאתר שלכם עומד בדרישות הבסיסיות ושלא נדרשת עבודה קשה מידי על האתר עצמו, כל מה שאתם צריכים זה יותר שימור של המצב באופן קבוע עם שיפורים קטנים.

עם התחום שלכם הוא תחום בלי הרבה תחרות ואתם גם ככה נמצאים במקום טוב, תקציב של בין 2000 ל3000 ₪ יוכל להספיק לכם. מנגד, במצב שבו האתר שלכם לא עונה על הדרישות הבסיסיות או שאתם נמצאים בתחום תחרותי, התקציב שיידרש מכם לקידום האתרים יהיה גבוה יותר. מחירים של 5000 ₪ ויותר אינם נדירים בתחום הזה. עם זאת, זכרו שהיעילות של הקידום תביא לכם רווחים.

בחרו איש מקצוע מתאים

קידום אתרים, במיוחד אם הלכתם על האופציה האורגנית הוא לא דבר פשוט. במקרים רבים האתר שלכם יצטרך לעבור שינויים מרחיקי לכת. גם אחרי שהאתר עצמו יהיה מוכן, יש צעדים שאתם צריכים לעשות באופן קבוע, וזה עוד בלי לדבר על מעקב ביצועים רצוף. לאור זאת, ההמלצה שלנו היא לא להיכנס לקידום אתרים אורגני בלי שיש לכם איש מקצוע שמלווה אתכם באופן הדוק.

ליווי מקצועי אולי יעלה לכם קצת יותר כסף, אולם האפקטיביות של הפרסום תחזיר את הכסף הזה בלי ספק. איש מקצוע יבין איפה כדאי למקד את הפרסום, מה הדברים שדורשים שינוי, ועל אלו דברים ניתן לוותר. גם אם אתם חושבים שאתם מבינים איך לעשות את זה, יש כל כך הרבה ניואנסים שאליהם אתם לא מודעים, וסיוע של איש מקצוע יעזור לכם לא לפספס אף אחד מאותם ניואנסים.

הגדירו מטרות לתהליך הקידום
אורגני בגוגל שלכם

אחרי שיש איש מקצוע שמלווה אתכם, הגיע הזמן לשבת יחד איתו ולהגדיר מטרות ברורות לקמפיין הפרסום. צמיחה של העסק היא כמובן המטרה המרכזית של כל קמפיין פרסום, כמו גם הרחבה משמעותית של קהל הלקוחות. עם זאת, כדאי להגדיר מטרות נוספות בשל העובדה שקידום אורגני הוא לא משהו שקורה ביום אחד. התהליך יכול להיות תהליך ארוך, ומטרות ביניים יכולות לעזור לכם.

בין אם מדובר על רמת חשיפה, מספר כניסות או אפילו בדיקה של יחס המרה בין מי שצפו באתר שלכם לבין מי שהפכו להיות לקוחות בפועל, אל תהססו להגדיר מטרות זמניות. הזמן לבחון את התוצאה הסופית בהחלט יגיע, אבל עד אז, חשוב שנדע האם אנחנו צועדים בכיוון הנכון. השלב הזה מגיע אחרי בחירת איש המקצוע כיון שבלעדיו יהיה לכם קשה להגדיר מטרות ריאליות לזמן הקרוב.

בדקו את ההתקדמות שלכם לאורך זמן

כאמור, הסיבה שאמרנו לכם שחשוב להגדיר יעדים היא כדי שתוכלו עם הזמן לבדוק האם השיטות שבהם נקטתם אכן עובדות. בניגוד לפרסום מסורתי שבו מרגע התחלת קמפיין הפרסום אנחנו לא יכולים לשנות אותו, בכל הנוגע לפרסום ברשת המצב הרבה יותר גמיש. בכל רגע תוכלו לשנות אסטרטגיה, או לבחור דרך אחרת ללכת בה מבחינת הקידום האורגני של האתר.

המעקב אחרי הביצועים הוא פשוט בדיקה כמה מהר אנחנו מגיעים ליעדים שאותם הצבנו. אם אתם רואים שזה לא קורה, לפחוות לא בקצב שרציתם, עליכם לשבת יחד עם אנשי המקצוע שמקדמים לכם את האתר ולהבין מה הנקודה שאתם צריכים לשנות במהלך קמפיין הפרסום. בצורה הזו ההגעה שלכם אל המטרה הסופית תהיה הרבה יותר מהירה.

subweb פתרונות אינטרנט מתקדמים

subweb פתרונות אינטרנט מתקדמים היא סוכנות שמתקדמת בקידום אתרים, פרסום ברשת ושירותי דיגיטל. בסוכנות תוכלו להנות משירות של אנשי מקצוע מובילים בתחום, כאלו שהניסיון שלהם יעזור גם לכם להוביל את האתר שלכם למקום טוב יותר. אנשי המקצוע שלנו מכירים היטב את כל מה שקשור לעולם קידום האתרים האורגני, ואין סיבה שאתם לא תוכלו להנות מהידע שלהם.

לסיכום

קידום אתרים אורגני הוא אחת משתי הדרכים שלכם לגרום לאתר להופיע במקום גבוה יותר בדירוג תוצאות החיפוש של חברת גוגל. הקידום האורגני אמור לגרום לאתר שלכם לענות על הדרישות של אלגוריתם החיפוש של גוגל, וכך להופיע באופן טבעי במקום גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש. כאן קיבלתם סקירה מקיפה על הקידום האורגני והכלים שיאפשרו לכם לבצע אותו בצורה המיטבית.

אמנם יש שני סוגי קידום, אולם קידום אורגני נחשב בדרך כלל לטוב יותר. אם אתם נמצאים בתחילת הדרך והאתר שלכם עוד לא בנוי, קידום אורגני הוא הדרך הנכונה. כל מה שיהיה עליכם לעשות זה להמשיך לבנות את האתר, פשוט תצטרכו לעשות את זה עם כלים של קידום אורגני. מנגד, אם האתר שלכם כבר בנוי ואתם לא רוצים לשנות בו שום דבר, אולי כדאי שתלכו על קידום ממומן.

השאלה הזו היא כנראה השאלה שהכי מטרידה אתכם, אולם חשוב לדעת שאין לה תשובה ברורה. קידום אורגני הוא תהליך, וקשה להקפיץ ביום אחד את האתר שלכם להיות בראש רשימת תוצאות החיפוש. עם זאת, עבודה נכונה בליווי של איש מקצוע בהחלט תוכל לשנות את המצב באופן די מהיר, כך שתוך חודש של עבודה האתר שלכם יגיע למקום גבוה הרבה יותר מזה שהוא היה בו עד עכשיו.

יש מי שמנסים לקדם את האתר שלהם בלי אותם כלים שהצגנו. הדבר הזה אפשרי, אולם אין סיבה לעשות את זה. חברת גוגל עשתה עבורנו שירות טוב מאוד, ובו היא מספקת לנו את הכלים שנותנים לנו פרספקטיבה חיצונית על האתר, ומאפשרים לנו לבצע אופטימיזציה לכל מה שקשור בו. לא חייבים לשלם על הכלים הללו כדי להשתמש בהם לפחות ברמה בסיסית.

התשובה לשאלה הזו היא כן, והיא הרבה יותר פשוטה ממה שאתם חושבים. בכל תחום שאתם רוצים, האתרים שנמצאים במקומות הראשונים הם אתרים שבנויים נכון מבחינת דירוג האתרים של גוגל. אל תתביישו ללמוד מאותם אתרים, במיוחד אם מדובר על אתרים שמציגים שירות בתחום שלכם. כמובן שאין צורך להעתיק מהם, אבל לקבל השראה זה בהחלט משהו שיוכל לעזור לכם.

מיקוד בפעילות העסקית

תהליכי העבודה שלנו מבטיחים מיקוד ביעדים העסקיים שלכם, בכל שלב. אנחנו עובדים עם הכלים המתקדמים בשוק, משולבי כלי בAI, חושבים אסטרטגיה, מציבים רף יעדים גבוה ופועלים בצורה ממוקדת כדי להשיג אותם. נו, עדיין לא התקשרתם?

מוכנים להתחיל איתנו דרך ?

רוצים לדעת עוד קצת?

מהם קישורי NOFOLLOW
קידום אורגני בגוגל
מהם קישורי NOFOLLOW?

במרחבי האינטרנט העצומים, שם קידום אתרים (SEO) עומד כמשואה המובילה אתרים לכיוון נראות והצלחה, קישורי Nofollow צצים כשחקנים חידתיים בזירת

קרא עוד »