עמוד הבית > מאמרים מקצועיים> קידום אתרים בגוגל הצלחה מובטחת
בעלי עסקים רבים בטוחים שאם הקימו אתר אינטרנט – הם יכולים להתחיל וליהנות מיתרונות עולם השיווק הדיגיטלי. אך זהו לא המצב..
נכון שנקודת הפתיחה היא שיהיה לעסק אתר אינטרנט או לפחות דפי נחיתה ייעודיים לאתר שבנו.
אך העובדה שהאתר קיים ברשת האינטרנט וגוגל סרקה את האתר ואת כל דפי האתר שזה גם נושא בפני עצמו שלא תמיד קורה ,אתם מוזמנים לקרוא מאמר בנושא זה לא אומרת שלקוחות פוטנציאליים יגיעו אליו.
על מנת להגיע לאתר שנמצא ברשת האינטרנט גוגל בינג וכדומה , יש צורך קודם למצוא אותו בתוצאות החיפוש של גוגל.
גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בישראל ובעולם. הוא מהווה את נקודת הפתיחה שלנו כאשר אנו מחפשים מידע, שירות או מוצר באינטרנט. מיליוני כניסות לחיפושים מתבצעים בגוגל כל שנה רק בישראל דור המילניום ודור ה Z , לא מחפשים שירותים בעיתון המקומי אלא מחפשים בטלפון הנייד שלהם.
מי שרוצה שהעסק שלו יופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, צריך לבצע שיווק דיגיטלי לעסק שלו.
שיווק דיגיטלי מתרחש באינטרנט וברשתות החברתיות כמו פייסבוק ,יו טיוב ,אינסטגרם והוא כולל קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.
ישנן חברות רבות הנותנות שירותי קידום אתרי מקצועי בגוגל בארץ.
חברת Subweb היא אחת מחברות אלו ומציעה שירותי קידום אתרים אורגני וממומן במחירים כדאיים ומשתלמים.
על מנת שהאתר של בעל העסק יופיע בתוצאות החיפוש, יש צורך במאמצי קידום אתרים מקצועי בגוגל.
למנוע החיפוש של גוגל אלגוריתם מתוחכם, שיודע להעדיף בתוצאות החיפוש שלו אתרים שהוא "מחשיב" יותר. אתרים אלו הם אתרים עם תוכן רב ועשיר יותר, עם קישורים רבים שמופנים אליהם מאתרים אחרים, ועם נתונים טכניים טובים יותר – כמו התאמה למכשירי סלולר, מהירות טעינת האתר סמכות האתר ,כניסות לאתר ועוד.
חברות שנותנות שירותי קידום באינטרנט מכירות את התנאים הדרושים להצלחת האתר ולמיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
חברות איכותיות ובעלות מחירים מוזלים, כמו Subweb, יודעות לשים למטרה ביטויי חיפוש מסוימים ולהציב את האתר שהן מקדמות גבוה ככל האפשר בתוצאות אלו.
המושג "קידום אורגני" מתייחס להופעה של האתר אינטרנט שאותו מקדמים בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל.
התוצאות האורגניות הן תוצאות המבוססות על האלגוריתם של גוגל בלבד. כלומר, מדובר בתוצאות שלא שילמו לגוגל כסף עבור הדירוג שלהן.
כאשר הגולש מחפש ביטוי בגוגל ("מקררים בתל אביב", לדוגמא), הוא מקבל את התוצאות שמנוע החיפוש מוצא כמתאימות ביותר למה שהוא חיפש.
גוגל מציג עשר תוצאות כאלו בכל עמוד של תוצאות חיפוש, והמטרה של מי שמבצע קידום אתרים מקצועי בגוגל היא להופיע במקומות הראשונים. המקומות החשובים ביותר .
כאמור, חברות SEO (ראשי תיבות של אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש) משתמשות בטכניקות שונות על מנת שהאתרים שהן מקדמות יופיעו גבוה בתוצאות האורגניות של גוגל. אמנם הדרך הייחודית שבה האלגוריתם של גוגל פועל היא סודית, אך ישנן מוסכמות רבות בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט לגביי איך זה עובד בפועל.
ידוע כי לגוגל מעל 200 קריטריונים שעל פיהם הוא מדרג אתרים. לא כל הקריטריונים ידועים והדבר נשמר בחשאיות רבה. אך מי שעוסק באופן מקצועי בתחום יודע כי שני הדברים החשובים ביותר הם תוכן עשיר, מגוון ורלוונטי לתוצאות החיפוש, והדבר השני הוא כמות ואיכות הקישורים המופנים לאתר שאותו מקדמים.
כאשר הגולש מחפש "מקררים בתל אביב", מנוע החיפוש בודק אילו אתרים ואילו דפים מדברים על נושא זה. אותם הוא יציג בתוצאות האורגניות. הוא ידרג את הדפים הרלוונטיים האלו לפי אותם קריטריונים של איכות שהוא מפעיל.
מנוע החיפוש של גוגל שואף תמיד להציג את התוצאה הרלוונטית ביותר עבור הגולש על מנת להישאר כוח חיפוש דומיננטי. לכן הוא יזהה גם את מטרת החיפוש. האם מדובר בחיפוש מוצר או בחיפוש מידע. התוצאות תהיינה שונות בהתאם.
כיום מנוע החיפוש מציג גם תוצאות של עסקים לוקליים, מקומיים הקרובים למיקום הפיזי של הגולש, במידה והוא מזהה כי נעשה חיפוש למוצר או לשירות כלשהם. סוג תוצאות אלו נקרא "תוצאות מקומיות" וכל בעל עסק יכול לרשום את החברה שלו בגוגל ולפתוח "פרופיל עסק" (פרופיל זה נקרא "גוגל לעסק שלי").
באופן כללי, מנוע החיפוש של גוגל שואף כל הזמן להישאר מעודכן ורלוונטי. יש בו חידושים רבים ועדכונים רבים מדי שנה. אך הדברים הבסיסיים שהיו חשובים בעבר נותרו חשובים גם היום בעולם קידום האתרים.
מי שמבצע קידום אתר בישראל יודע כי אתר שישנם אליו קישורים (לינקים) רבים מאתרים שגוגל מחשיב כבעלי סמכות,כמו גלובס ,ידיעות אחרונות יהיה מדורג גבוה יותר בתוצאות האורגניות, בהתאם. אנשי המקצוע והמומחים של חברת Subweb יודעים כיצד ליצור קישורים כאלו ברחבי האינטרנט. זהו חלק חשוב מהעבודה של שירותי קידום באינטרנט.
בסופו של דבר, רק אתר אינטרנט שמקודם באופן אורגני יעלה בתוצאות הדירוג לאורך זמן ובעל העסק שלו יקבל חשיפה איכותית לקהלים של לקוחות פוטנציאליים.
בשונה מקידום אתרים אורגני, ישנו גם קידום ממומן בגוגל ובמגוון כלים נוספים. הקידום הממומן הוא בעצם כמו פרסומת ברחבי האינטרנט. נהוג לעשות קידום כזה בגוגל ובפייסבוק, בעיקר. זאת מפני שאלו הם שני ערוצים שרובנו משתמשים בהם על בסיס קבוע ויום יומי.
תוצאות הקידום הממומן בגוגל יופיעו לפני התוצאות האורגניות. מדובר במודעות שמפרסמים ובעלי עסקים משלמים תמורתן. בדרך כלל מודל התשלום הוא PPC (Pay Per Click). כלומר, המפרסם משלם רק בכל פעם שגולש לוחץ על המודעה שלו. הלחיצה תוביל או לאתר של בעל המודעה או לדף נחיתה ייעודי.
חברות פרסום ושיווק באינטרנט מקימות לא פעם דפי נחיתה עבור הלקוחות שלהן. דף נחיתה, בשונה מאתר אינטרנט, מכיל דף אחד בלבד עם מידע שיווקי וקריאה לפעולה. בדרך כלל בדף הנחיתה יהיה טופס של השארת פרטים, על מנת שניתן יהיה ליצור קשר עם הגולש בהמשך. כל גולש שמשאיר את פרטיו מעיד על כוונתו ועל הבעת עניין במוצר או בחברה.
קידום ממומן הוא לא רק עניין שרלבנטי לגוגל. ישנן גם פרסומות בפייסבוק בצורת פוסטים ממומנים. פוסטים אלו נועדו גם כן למשוך לקוחות פוטנציאליים. חברה מקצועית כמו Subweb תדע להתאים את הפוסט הממומן לקהל היעד המתאים המשתמש בפייסבוק. החברה תדע להפוך את הקמפיין הממומן לכזה המביא תוצאות אמתיות בדמות לקוחות מתעניינים.
חברה מנוסה ואמינה, כמו חברת Subweb, תדע לא רק לקדם את האתר שלכם – אלא גם להציע לכם הצעות רלוונטיות לשדרוג מאמצי השיווק הדיגיטלי שלכם. היא תבצע עבורכם מחקר מילות מפתח שיראה באילו ביטויים הכי חשובים והכי רווחים כדאי לאתר שלכם להתמקד. זאת בהתאם לניתוח במגוון כלים מקצועיים שמראים כמה נפח חיפוש יש למילים מסוימות בקרב קהלי היעד שלכם.
בנוסף, המקצוענים של Subweb יידעו להתאים את המודעות שהם מפרסמים לפילוח מדויק של קהל היעד ויידעו כיצד להביא כמות מקסימלית של לקוחות וקליקים במינימום הוצאה כספית. הם יידעו גם להשתמש נכון בכוח של הרשתות החברתיות השונות ויפעילו מאמצי שיווק מגוונים על מנת לבצע שיפור מתמיד של הקמפיין שלכם. כך ניתן לייעל את התקציב שבו משתמשים ולקבל תוצאות איכותיות יותר בכל קמפיין.
חשוב לדעת כי קידום אתרים מקצועי בגוגל ובמיוחד קידום אתרים אורגני בגוגל לא חייב להיות מאוד יקר. ניתן להשיג תוצאות מצוינות ברמות שונות של תקציב, וחברת קידום אתרים מנוסה כמונו תדע לעשות זאת עבורכם. התקציב בעולם השיווק הדיגיטלי הוא תמיד מודולרי וניתן לעדכון לעתים קרובות.
הקמת אתר היא צעד ראשון וחשוב בדרך להגעה למגוון גדול לשל לקוחות. אחרי שעשיתם זאת, חשוב לקדם את האתר שלכם בקידום אורגני ובקידום ממומן על מנת לממש טוב יותר את הפוטנציאל העסקי שלכם בעולם השיווק הדיגיטלי. עולם זה מכיל אפשרויות עסקיות רבות. בעידן האינטרנט המהיר והרשתות החברתית – ערוצי פרסום אלו הם רלוונטיים יותר מתמיד עבור כל בעל עסק המחפש צמיחה.
אז אל תהססו להתקשר אלינו אנו מציעים חבילות קידום אתרים במגוון מחירים החל מ 799 ש"ח לאתרים קטנים וגם אנחנו לא נחייב אתכם לחוזים דרקוניים ארוכי טווח , התקשרו עכשיו אל תהססו .
כל הזכויות שמורות ל- subweb.co.il| סוכנות דיגיטל – שיווק באינטרנט/ בניית אתרים