פייסבוק דף פרטי /עסקי /קבוצות ? איך עובדים עם פייסבוק

עמוד הבית > כותרת מאמר איך עובדים עם פייסבוק

אייך מצליחים

דף פייסבוק כבר יש לכם ? 

אני בטוח שפתחתם דף פייסבוק ואתם מעלים תמונות שלכם בטיולים ,מסעדות,הבר מצווה של הילד,החתונה של הדוד ועוד כאלה וכאלה. אתם מבינים בוודאי שאת הלקוחות שלכם זה לא מעניין והם לא נשארים בדף שלכם ובוודאי לא יעקבו אחריו !!!  גם חשוב רצוי וראוי להפריד בין החיים הפרטים שלכם לחיים העסקיים,אמרו כבר פעם שהעסק לא צריך להיכנס לביית ,ולייקים מהאחים או המשפחה הקרובה זה לא מה שמביא את הפרנסה ואת הכסף לעסק, בוודאי גם שמתם לב שכמות העוקבים שלכם גדלה אבל התפוצה של הפוסט שלכם ירדה ומעט יותר ויותר אנשים רואים אותה, אז מה עושים ??? אנחנו SUBWEB נמצאים כאן כדי לעזור לכם .

ראשית אנחנו חייבים להבין שפייסבוק היא עסק כלכלי שאמור להרוויח כסף הוא לא מחזיק שרתים ,אנשי תמיכה,שירות לקוחות,חשבים ועוד ועוד בחינם. פייסבוק מרוויחה כסף מפרסומות שהם מוכרים ודוחפים לכם בפיד של דף הפייסבוק, בלי זה איין לה זכות קיום !!! אבל פייסבוק גם פיתחה אלגוריתם שזה בעצם סוג של תוכנה שלומדת כל הזמן את החיפושים שלנו, את החברים שלנו, את תחומי ההתעניינות שלנו וכמובן את הפוסטים שלנו והפוסטים שאנחנו נכנסים אליהם או לקבוצות שאנו רשומים בהם,עם כל זה היא מעבדת את הנתונים ויודעת איזה פרסום ובאיזה נושאים אנו מתעניינים ופשוט לדחוף לנו בדף הפייסבוק פרסומות בנושאים אלה שהם חושבים שעלולים לעניין אותנו .

מה חייבים או צריכים לעשות בפייסבוק

 ראשית להפריד ביין הדף הפרטי ולפתוח פרופיל של העסק שלנו כמו האתר אינטרנט שלנו גם פה אנחנו צריכים לדעת מה אנחנו רושמים בפרופיל העסקי באודות העסק, מילות מפתח חשובות, תוכן מיוחד, קישורים מיוחדים של בעל העסק ,ניסיון ,איזה תמונת קאבר או סרטון וידאו חשוב שנעלה, למה לשייך את העסק שלנו,כל פוסט שאנחנו מעלים האם הוא כולל רק מלל,תמונה,סרטון, שידור חי,מה חשוב ? כמה פעמים בחודש ? כמה פעמים ביום  האם יש לו קישורים האם הוא רלוונטי לגולשים,האם יש שיתופים, תגובות ועוד נושאים רבים שאנחנו יכולים לספר עוד ועוד .

 בוט או ” רובוט” בדף הפייסבוק חובה או לא ?

שיענה ללקוחות שלנו כאשר אנחנו לא נמצאים בעסק הלקוחות נמצאים בפייסבוק בשעות שהעסק שלנו סגור, אז הם יכולים להתכתב עם הבוט שגם יכוון אותם לנושאים שמעניין אותם, לשאלה שהם שאלו וכמובן אנחנו גם נדע לחזור אליהם בהמשך, אייך עושים זאת ? אנחנו בונים גם בוטים שמקשרים גם לאתר האינטרנט של העסק ,וחשוב שיהיה.

פיקסל פייסבוק צריך או חובה 

פיקסל הוא גם סוג של קוד שאנחנו מטמיעים בדף או ב אתר האינטרנט שיעקוב אחרי הלקוח שלנו ואנחנו נוכל להגיע אליו או ללקוחות דומים ללקוח הזה בסוגי מדיות אחרות כמו SEM, באנרים של פרסום ממומן שהלקוח יכנס לכל מיני אתרים באינטרנט ופתאום יקפוץ לו מודעה שלנו מה שיחזק את ההרגשה של הלקוח שאנחנו עסק גדול רציני מכובד הלוא הוא רואה אותנו בכל מיני אתרים שהוא מבקר בהם, אנחנו חייבים להעלות תוכן, ידע ,ייעוץ, תשובות לשאלות בכל מיני קבוצות בפייסבוק שקשורות לתחום העיסוק שלנו ולהגברת המודעות או המיתוג של העסק שלנו . הלקוח שלנו לא ירכוש לעולם בפעם הראשונה שהוא ראה אותנו באינטרנט אולי אחרי מספר פעמים לאחר שנרכוש מספיק אמון אצלו, הוא יקרא תגובות של גולשים אחרים על השירות או המוצר שלנו, הוא יראה את הדירוג שלנו, הוא יראה כמה עוקבים יש לנו, הוא יכנס לאתר האינטרנט שלנו שחשוב גם שם שנדע למדוד בעזרת כלים כמו גוגל אנליטיקס מאיפה הגולשים מגיעים אלינו איפה הם נכנסו לאיזה דפים, מפת חום במה הם השתהו, אם השאירו פרטים במייל חשוב שנחזור אליהם וכמובן יש לנו עוד הרבה מה להוסיף לכם .

וכמובן יש עוד דברים שאנחנו ממליצים לעשות ולנתח ולמדוד בדף הפייסבוק שלכם, אז פשוט תמשיכו לנהל את העסק שלכם ותנו לנו לעשות את מה שאנחנו טובים בו ולהביא את העסק שלכם לגבהים חדשים בעולם האינטרנט בכלל, אל תהססו אנחנו נפתיע אתכם לטובה   מלאו פרטים ונשתמע .

או התקשרו עכשיו לפגישה לא מחייבת אצלכם בעסק .

פגישת ייעוץ חינם מתנה מאיתנו התקשרו עכשיו או שלחו מייל לפרטים למטה .

צרו איתנו קשר עכשיו !

אנחנו כאן בשבילכם למידע נוסף חייגו עכשיו: 077-2496269 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם ! פגישת ייעוץ חינם !!!