הרשת החברתית פייסבוק היא הרשת החברתית הראשונה. בפייסבוק יש למעלה ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, מה שהופך אותה להיות כר פורה לפרסום. בישראל יש לפייסבוק כמה מיליוני גולשים רשומים, ואם אתם רוצים לפרסם מוצר או שירות ניתן לנצל את זה. אחת הדרכים היא פרסום ממומן בפייסבוק, ואנו בsubweb פתרונות אינטרנט מתקדמים כאן כדי לספר עליה.
פרסום ברשתות חברתיות
בשנים האחרונות פרסום ברשתות חברתיות הפך להיות אחת הדרכים הכי פופולריות לפרסום. לא משנה מה אתם רוצים לפרסם, הרשתות החברתיות הן כנראה המקום הכי טוב לעשות את זה. הגורמים לכך הם רבים, אבל חשוב שנציג כמה מהם. הראשון הוא כמובן רמת החשיפה. אין עוד מקום שבו תוכלו להציג את הפרסום שלכם לעיניים של כל כך הרבה אנשים כמו ברשתות החברתיות.
בנוסף, השימוש ברשתות החברתיות הוא חינמי, לפחות ברמה הבסיסית. עבור העסקים מתחילים שמעוניינים להגיע לרמת חשיפה גבוהה אולם לא מחזיקים בתקציב פרסום גדול, זה יכול להיות פתרון נהדר. סיבה נוספת היא שאפשרויות הפרסום שעומדות לפניכם הן מגוונות. לא רק מודעות או שלטי חוצות אלא סרטונים, פוסטים ארוכים ואפילו יכולת ליצור קשר עם הלקוחות יחד עם הפרסום.
מה הוא פרסום ממומן בפייסבוק?
המושג החשוב ביותר בהקשר של קידום ממומן בפייסבוק וברשת בכלל הוא תוכן ויראלי. כולנו מכירים סרטונים, פוסטים או תמונות שקיבלו תפוצה הרבה מעבר לזו שאמורה להיות למי שפרסם אותם. התפוצה הזו מגיעה בדרך כלל על ידי שיתופים רבים של הסרטון או הפוסט, עד שבסופו של דבר אין מי שלא נתקל בהם. בקצה, המטרה שלכם היא לייצר תוכן שיהפוך להיות ויראלי.
בנוסף, השימוש ברשתות החברתיות הוא חינמי, לפחות ברמה הבסיסית. עבור העסקים מתחילים שמעוניינים להגיע לרמת חשיפה גבוהה אולם לא מחזיקים בתקציב פרסום גדול, זה יכול להיות פתרון נהדר. סיבה נוספת היא שאפשרויות הפרסום שעומדות לפניכם הן מגוונות. לא רק מודעות או שלטי חוצות אלא סרטונים, פוסטים ארוכים ואפילו יכולת ליצור קשר עם הלקוחות יחד עם הפרסום.
למה ללכת על שיווק ממומן בפייסבוק?
המחשבה הראשונית שבוודאי עולה לכם לראש היא למה ללכת על שיווק ממומן בפייסבוק. אם יש דרך לייצר תוכן ויראלי בלי לשלם לחברת פייסבוק על כך, מדוע שלא נעשה את זה. התשובה היא שלייצר תוכן ויראלי אולי נשמע דבר פשוט על הנייר, אולם בפועל זה לא דבר פשוט בכלל. במיוחד בתחומים שבהם יש הרבה מתחרים, קשה מאוד לייצר תוכן שיגיע לרמת תפוצה שתספק אתכם.
תקשרו עם הלקוחות דרך פרסום ממומן בפייסבוק
נתון נוסף שהופך את הפרסום בפייסבוק להיות יעיל הוא הקשר שאתם יכולים לנהל עם הלקוחות. בעבר הקשר היחיד שלכם היה עם מי שהגיע לעסק שלכם. העובדה שמישהו ראה את הפרסום לא הייתה גלויה לכם אם הוא לא הפך להיות לקוח בפועל. בפייסבוק, הלקוחות שלכם יכולים להגיב, לשאול ואתם בתור המפרסמים של השירות צריכים לנצל את האפשרויות הללו עד תום.
עליכם ליצור סקרי לקוחות, לבקש מהם להגיב ואף לשאול אותם מה הם היו רוצים לראות בעסק שלכם. עוד לפני שנגיע למימון של הפרסום, כדאי לדעת שחשבון שיש סביבו תנועה ערה הוא חשבון שיגיע לרמת חשיפה גבוהה. נסו לעורר עניין בקרב העוקבים של הדף בכדי למשוך עוקבים חדשים. את זה תוכלו לעשות בעזרת מועדון לקוחות או מבצעים מיוחדים.
הכירו את סוגי המודעות השונים
פייסבוק מאפשרת למפרסמים בה להנות ממספר סוגים של מודעות. הסוג הראשון אלו מודעות תמונה, ואותן ניתן להגדיר בתור המודעות הפשוטות ביותר. מעבר להן יש גם סרטוני וידאו קצרים, מודעות פנורמיות ואפילו קישור למצגות. רצפים של תמונות גם הן אפשרות שכדאי להכיר, במיוחד אם אתם מעוניינים לפרסם מספר מוצרים שקשורים אחד לשני ולא נכנסים באותה התמונה.
המאפיינים של פייסבוק
כאמור, פייסבוק היא אחת מתוך רשתות חברתיות רבות שבהן ניתן לפרסם. עם זאת, לכל רשת יש את המאפיינים הייחודיים שלה ואנחנו צריכים להיות מודעים לכך. המאפיין הבולט ביותר של פייסבוק הוא קהל היעד שלה שנחשב למבוגר ביותר מבין כל הרשתות החברתיות. בעוד שבטיקטוק קהל היעד הוא צעיר במיוחד באינסטגרם הוא בינוני, פייסבוק נחשבת לרשת החברתית של המבוגרים.
כמובן, זה לא אומר שאין צעירים בפייסבוק, אולם קחו בחשבון שזהו קהל היעד שבו אתם מפרסמים. בנוסף, בפייסבוק אנשים יכולים לקרוא גם תכנים ארוכים אם הצלחתם לגרום להם להיות מספיק מעניינים. זה לא אומר שהתוכן הפרסומי צריך להיות ארוך, כיון שהלקוחות פשוט ידלגו עליו, אולם בעמוד שלכם עצמו ניתן לשים קצת תכנים ארוכים, בדומה לאלו שהייתם שמים באתר אינטרנט.
מיהו קהל היעד שלנו?
נתון נוסף שאתם יכולים לנצל לטובתכם הוא מיקוד הפרסום. בעבר, הרצון בפרסום היה להגיע לעיניים של כמה שיותר אנשים. בין אם זה באמצעות שלט חוצות ובין אם בצורת מודעה בעיתון, ההנחה שלנו הייתה שמתוך קהל גדול שיראה את הפרסום, יש מי שמעוניין לקבל את השירות או לרכוש את המוצר שאנחנו מציעים. ההצלחה בפרסום הייתה על בסיס החלק היחסי שהפך ללקוח.
בפרסום ברשת המצב שונה. בעזרת כלי ניתוח מתקדמים אנחנו יכולים לבצע מיקוד ראשוני לפרסום שלנו. לא משנה מה הדבר שאתם רוצים לפרסם, כנראה שעבור חלקים לא מעטים באוכלוסייה הוא פשוט לא רלוונטי. במקום להשקיע משאבי פרסום בחלק הזה, אתם יכולים מראש למקד את קהל היעד שבו אתם רוצים לפרסם. החשיפה היא אמנם לפחות אנשים, אולם הסיכוי להצלחה גבוה יותר.
צרו תוכן שמתאים לפייסבוק
אחד הדברים שמייחדים את פייסבוק מרשתות חברתיות אחרות הוא היכלות דלכם להעלות סוגים רבים של תוכן. פוסטים כתובים, סרטונים קצרים, תמונות וקבצי קול כולם יכולים להיות חלק מהדף העסקי שלכם. דווקא בגלל זה חשוב להדגיש שזה שניתן להעלות תוכן מסוים, לא אומר שכדאי לכם להעלות אותו. הסיבה לכך היא הדרך שבה הגולשים הולכים לראות את הפרסום שאתם מעלים.
נניח ומשתמש פייסבוק כבר מגיע לראות את התוכן שלכם, זכרו שיש לכם בדיוק כמה שניות ללכוד את תשומת ליבו. הגולש הזה עובר על הפיד שלו, והוא לא מצפה לראות בהכרח את הפרסום שלכם. רק אם תצליחו באותן שניות לגרום לו להתעניין בפרסום שלכם, הוא ימשיך אל הדף עצמו ומשם הדרך שלו להיות לקוח שלכם תהיה קצרה. לאור זאת, הפרסום חייב להיות קצר וממוקד.
עבדו עם רשתות נוספות
חברת מטא שפייסבוק נמצאת בבעלותה מחזיקה עוד כמה רשתות חברתיות. הנתון הזה חשוב כיון שבעת פרסום ממומן בפייסבוק ניתן לייצר שיתוף פעולה עם דפי העסק שנמצאים ברשתות חברתיות אחרות. שילוב של פרסום בפייסבוק יחד עם פרסום באינסטגרם יכול להיות דבר נהדר עבור העסק שלכם, כיון שיש גולשים שלא נמצאים בכל הרשתות, וגם אליהם הייתם רוצים להגיע.
דף מעודכן ואמין
העדכניות של הדף היא נתון שמזכירים בעיקר בהקשר של קידום אורגני, כיון שפייסבוק מייחסת לנתון הזה חשיבות לא מעטה. עם זאת, גם בקידום ממומן אל תוותרו על כך שהדף שלכם יהיה מעודכן. דף לא מעודכן משדר חוסר אמינות ביחס לעסק, וגם אחרי שלקוח כבר ייכנס לדף שלכם הוא עלול לעזוב אותו אם הוא יראה תכנים לא רלוונטיים או שלא עדכנתם את הדף במשך זמן רב.
חשוב להבין שקשה מאוד לקדם תוכן לא איכותי גם בעזרת קידום ממומן. פייסבוק יכולה לעשות עבורכם רק את הצעד הראשון אולם בהמשך הלקוח צריך לראות מול העיניים שלו תוכן רלוונטי. קנייה של לייקים למשל היא דבר שכפי שאמרנו ניתן לעשות, אולם לאורך זמן יהיה אפשר להבחין בכך שלא מדובר על לייקים אמיתיים אלא על כאלו שמגיעים מפרסום ממומן.
מה התקציב שעומד לרשותכם?
כפי שהבנתם, שיווק ממומן בפייסבוק דורש מכם להשקיע כסף בפרסום. אם התוכן שלכם לא באיכות מספיק גבוהה, אתם צריכים לשלם כסף לפייסבוק כדי שהיא תדאג להעלות את רמת החשיפה אליו. לאור זאת, אחד הדברים שחשוב להבין כבר בשלב הראשון של קמפיין הפרסום הוא מה התקציב שעומד לרשותכם. ככל שהתקציב שלכם יהיה גבוה יותר, כך תוכלו להגיע לחשיפה גבוהה יותר.
עם זאת, גם בתקציב נמוך ניתן להשיג תוצאות יפות, במיוחד אם התחום שאותו אתם רוצים לפרסם הוא תחום נישתי באופן יחסי. קביעת התקציב חשובה כדי שאיש המקצוע שיסייע לכם יבין מה היכולות שיש לכם. ניתן כמובן להשקיע על בסיס הצלחה עתידית, מתוך הבנה שפרסום אינטנסיבי כבר בהתחלה אמור להוביל לעלייה משמעותית במספר הלקוחות, ולכן גם בהכנסות של העסק.
חשוב להבין שקשה מאוד לקדם תוכן לא איכותי גם בעזרת קידום ממומן. פייסבוק יכולה לעשות עבורכם רק את הצעד הראשון אולם בהמשך הלקוח צריך לראות מול העיניים שלו תוכן רלוונטי. קנייה של לייקים למשל היא דבר שכפי שאמרנו ניתן לעשות, אולם לאורך זמן יהיה אפשר להבחין בכך שלא מדובר על לייקים אמיתיים אלא על כאלו שמגיעים מפרסום ממומן.
פרסום ממומן בפייסבוק – כמה זה יעלה?
כפי שהבנתם, תקציב גבוה יותר לפרסום יוביל כנראה להצלחה גדולה יותר, כך שלא ניתן להצביע על רף עליון לתקציב פרסום בפייסבוק. ישנן חברות ועסקים גדולים שתקציב הפרסום החודשי שלהם בפייסבוק הוא 5 ספרות. מנגד, מתחת לכמה מאות שקלים הפרסום שלכם לא יהיה אפקטיבי, כך שכדאי לקחת בחשבון שיש רף מינימלי שבו אתם צריכים לעמוד כדי לפרסם בפייסבוק בצורה יעילה.
המחיר שאותו נשלם עבור פרסום בפייסבוק הוא עבור לחיצות על הפרסום שלנו, כאשר המחיר נע בין חצי שקל ל2 שקלים עבור כל לחיצה. הסיבה שהמחיר הזה נמוך יותר מאשר המחיר שאותו גוגל דורשת עבור פרסום הוא שלמרות המיקוד שעליו דברנו, הפרסום הממומן בפייסבוק פחות ממוקד באשר בגוגל ממומן. החיסרון הזה מוביל לכך שהפרסום עצמו יהיה זול יותר.
עם זאת, גם בתקציב נמוך ניתן להשיג תוצאות יפות, במיוחד אם התחום שאותו אתם רוצים לפרסם הוא תחום נישתי באופן יחסי. קביעת התקציב חשובה כדי שאיש המקצוע שיסייע לכם יבין מה היכולות שיש לכם. ניתן כמובן להשקיע על בסיס הצלחה עתידית, מתוך הבנה שפרסום אינטנסיבי כבר בהתחלה אמור להוביל לעלייה משמעותית במספר הלקוחות, ולכן גם בהכנסות של העסק.
חשוב להבין שקשה מאוד לקדם תוכן לא איכותי גם בעזרת קידום ממומן. פייסבוק יכולה לעשות עבורכם רק את הצעד הראשון אולם בהמשך הלקוח צריך לראות מול העיניים שלו תוכן רלוונטי. קנייה של לייקים למשל היא דבר שכפי שאמרנו ניתן לעשות, אולם לאורך זמן יהיה אפשר להבחין בכך שלא מדובר על לייקים אמיתיים אלא על כאלו שמגיעים מפרסום ממומן.
בחירת אנשי מקצוע מתאימים
אחד הדברים שחשוב להבין בכל הנוגע לפרסום ברשתות חברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט זו החשיבות של ליווי מקצועי. פרסום הוא משהו שברור לנו שאנשי מקצוע צריכים לעשות. עם זאת, ברגע שמדובר על פרסום ברשת חברתית אנחנו עלולים לחשוב שכיון שיש לנו חשבון באותה רשת או בגלל שאנחנו משתמשים פעילים בה, אנחנו לא צריכים את הליווי המקצועי, וזו פשוט תפיסה שגויה.
שימוש בפייסבוק לצרכי פרסום הוא שונה באופן מהותי מאשר לצרכים פרטיים. בחשבון עסקי החשיבה שלנו צריכה להיות איך לקדם את העסק דרך החשבון ולא רק בהעלאת מספר העוקבים והחברים שלנו דרך התכנים. תוכן שיווקי צריך להיות קצר, אינפורמטיבי ומושך את העין, מתוך הבנה שלא רק העוקבים של הדף שלנו הולכים להיתקל בו, אלא גם מי שעוד לא מכירים את העסק שלנו.
המחיר שאותו נשלם עבור פרסום בפייסבוק הוא עבור לחיצות על הפרסום שלנו, כאשר המחיר נע בין חצי שקל ל2 שקלים עבור כל לחיצה. הסיבה שהמחיר הזה נמוך יותר מאשר המחיר שאותו גוגל דורשת עבור פרסום הוא שלמרות המיקוד שעליו דברנו, הפרסום הממומן בפייסבוק פחות ממוקד באשר בגוגל. החיסרון הזה מוביל לכך שהפרסום עצמו יהיה זול יותר.
עם זאת, גם בתקציב נמוך ניתן להשיג תוצאות יפות, במיוחד אם התחום שאותו אתם רוצים לפרסם הוא תחום נישתי באופן יחסי. קביעת התקציב חשובה כדי שאיש המקצוע שיסייע לכם יבין מה היכולות שיש לכם. ניתן כמובן להשקיע על בסיס הצלחה עתידית, מתוך הבנה שפרסום אינטנסיבי כבר בהתחלה אמור להוביל לעלייה משמעותית במספר הלקוחות, ולכן גם בהכנסות של העסק.
חשוב להבין שקשה מאוד לקדם תוכן לא איכותי גם בעזרת קידום ממומן. פייסבוק יכולה לעשות עבורכם רק את הצעד הראשון אולם בהמשך הלקוח צריך לראות מול העיניים שלו תוכן רלוונטי. קנייה של לייקים למשל היא דבר שכפי שאמרנו ניתן לעשות, אולם לאורך זמן יהיה אפשר להבחין בכך שלא מדובר על לייקים אמיתיים אלא על כאלו שמגיעים מפרסום ממומן.
הצבת מטרות לפרסום ממומן בפייסבוק שלכם
בניגוד לפרסום בגוגל שבו המטרה שלנו ברורה והיא להגדיל את מספר הלקוחות, בכל הנוגע לפרסום בפייסבוק המצב מעט שונה. פרסום בפייסבוק יכול להיות כזה שיש לו מספר מטרות, ואין לא בהכרח אותו הדבר. מטרה אחת יכולה להיות העלאת מספר העוקבים והלייקים שיש בעמוד העסקי. מטרה כזו רלוונטית בעיקר לעסקים מתחילים שרוצים לצבור כמות גדולה של עוקבים בעת הפתיחה.
יש מי שעבורם הדף העסקי של הרשת הוא לא באמת חשוב, והם רק רוצים להעביר דרכו משתמשים לדף הנחיתה או לאתר של עסק. במקרה הזה העוקבים או הלייקים הם לא דבר חשוב, ומה שהיינו רוצים למדוד זה האם אנחנו מצליחים לייצר תנועה אל דף הנחיתה שאותו בנינו, כאשר הכלי לכך הוא העמוד העסקי. אפשרויות נוספות הן הוספה של לידים או פשוט לגרום לגולש לבצע פעולה מסוימת.
שימוש בפייסבוק לצרכי פרסום הוא שונה באופן מהותי מאשר לצרכים פרטיים. בחשבון עסקי החשיבה שלנו צריכה להיות איך לקדם את העסק דרך החשבון ולא רק בהעלאת מספר העוקבים והחברים שלנו דרך התכנים. תוכן שיווקי צריך להיות קצר, אינפורמטיבי ומושך את העין, מתוך הבנה שלא רק העוקבים של הדף שלנו הולכים להיתקל בו, אלא גם מי שעוד לא מכירים את העסק שלנו.
המחיר שאותו נשלם עבור פרסום בפייסבוק הוא עבור לחיצות על הפרסום שלנו, כאשר המחיר נע בין חצי שקל ל2 שקלים עבור כל לחיצה. הסיבה שהמחיר הזה נמוך יותר מאשר המחיר שאותו גוגל דורשת עבור פרסום הוא שלמרות המיקוד שעליו דברנו, הפרסום הממומן בפייסבוק פחות ממוקד באשר בגוגל. החיסרון הזה מוביל לכך שהפרסום עצמו יהיה זול יותר.
עם זאת, גם בתקציב נמוך ניתן להשיג תוצאות יפות, במיוחד אם התחום שאותו אתם רוצים לפרסם הוא תחום נישתי באופן יחסי. קביעת התקציב חשובה כדי שאיש המקצוע שיסייע לכם יבין מה היכולות שיש לכם. ניתן כמובן להשקיע על בסיס הצלחה עתידית, מתוך הבנה שפרסום אינטנסיבי כבר בהתחלה אמור להוביל לעלייה משמעותית במספר הלקוחות, ולכן גם בהכנסות של העסק.
חשוב להבין שקשה מאוד לקדם תוכן לא איכותי גם בעזרת קידום ממומן. פייסבוק יכולה לעשות עבורכם רק את הצעד הראשון אולם בהמשך הלקוח צריך לראות מול העיניים שלו תוכן רלוונטי. קנייה של לייקים למשל היא דבר שכפי שאמרנו ניתן לעשות, אולם לאורך זמן יהיה אפשר להבחין בכך שלא מדובר על לייקים אמיתיים אלא על כאלו שמגיעים מפרסום ממומן.
קנו את השירות שמתאים למטרה
אחרי שהצבתם את המטרות של הפרסום, הגיע הזמן לקנות שירות שמתאים להם. אם כל מה שחשוב לכם זה להעלות את מספר העוקבים והלייקים לפרסום שלכם, יש שירות ייעודי שרכו תוכלו לקנות לייקים ועוקבים. מנגד, אם אתם רוצים להעלות את מספר הלקוחות אז מודעה שתופיע בפיד של הגולשים שנחשבים לקהל היעד שלכם היא הדרך הנכונה לעשות את זה.
חשוב להבין שכאשר אנחנו מדברים על קידום ממומן בפייסבוק מדובר על מספר רב של אפשרויות. חלק מהאפשרויות הללו כנראה לא רלוונטיות במקרה שלכם, אולם חלק מהן הן בדיוק מה שאתם צריכים. כדאי לשבת עם איש המקצוע שלכם, לבקש ממנו להבין מה בדיוק האופציות הרלוונטיות כמובן בהתחשב בתקציב שיש לכם, ואז להחליט על איזו מהן אתם הולכים במהלך קמפיין הפרסום.
יש מי שעבורם הדף העסקי של הרשת הוא לא באמת חשוב, והם רק רוצים להעביר דרכו משתמשים לדף הנחיתה או לאתר של עסק. במקרה הזה העוקבים או הלייקים הם לא דבר חשוב, ומה שהיינו רוצים למדוד זה האם אנחנו מצליחים לייצר תנועה אל דף הנחיתה שאותו בנינו, כאשר הכלי לכך הוא העמוד העסקי. אפשרויות נוספות הן הוספה של לידים או פשוט לגרום לגולש לבצע פעולה מסוימת.
שימוש בפייסבוק לצרכי פרסום הוא שונה באופן מהותי מאשר לצרכים פרטיים. בחשבון עסקי החשיבה שלנו צריכה להיות איך לקדם את העסק דרך החשבון ולא רק בהעלאת מספר העוקבים והחברים שלנו דרך התכנים. תוכן שיווקי צריך להיות קצר, אינפורמטיבי ומושך את העין, מתוך הבנה שלא רק העוקבים של הדף שלנו הולכים להיתקל בו, אלא גם מי שעוד לא מכירים את העסק שלנו.
המחיר שאותו נשלם עבור פרסום בפייסבוק הוא עבור לחיצות על הפרסום שלנו, כאשר המחיר נע בין חצי שקל ל2 שקלים עבור כל לחיצה. הסיבה שהמחיר הזה נמוך יותר מאשר המחיר שאותו גוגל דורשת עבור פרסום הוא שלמרות המיקוד שעליו דברנו, הפרסום הממומן בפייסבוק פחות ממוקד באשר בגוגל. החיסרון הזה מוביל לכך שהפרסום עצמו יהיה זול יותר.
עם זאת, גם בתקציב נמוך ניתן להשיג תוצאות יפות, במיוחד אם התחום שאותו אתם רוצים לפרסם הוא תחום נישתי באופן יחסי. קביעת התקציב חשובה כדי שאיש המקצוע שיסייע לכם יבין מה היכולות שיש לכם. ניתן כמובן להשקיע על בסיס הצלחה עתידית, מתוך הבנה שפרסום אינטנסיבי כבר בהתחלה אמור להוביל לעלייה משמעותית במספר הלקוחות, ולכן גם בהכנסות של העסק.
חשוב להבין שקשה מאוד לקדם תוכן לא איכותי גם בעזרת קידום ממומן. פייסבוק יכולה לעשות עבורכם רק את הצעד הראשון אולם בהמשך הלקוח צריך לראות מול העיניים שלו תוכן רלוונטי. קנייה של לייקים למשל היא דבר שכפי שאמרנו ניתן לעשות, אולם לאורך זמן יהיה אפשר להבחין בכך שלא מדובר על לייקים אמיתיים אלא על כאלו שמגיעים מפרסום ממומן.
פרסום ממומן בפייסבוק – בדיקת ביצועים בשגרה
החשיבות המרכזית של הצבת המטרות היא כדי להבין האם קמפיין הפרסום שלנו עובד בצורה שהיינו רוצים. המטרה הסופית של כל עסק היא להרוויח יותר, אולם בדרך לשם יש עוד הרבה מטרות שצריך להגשים. זו הסיבה שאתם צריכים כל הזמן לבדוק מה קצב ההתקדמות שלכם לעבור אותן מטרות. הבדיקה הזו היא עבודה מקצועית, אבל חשוב להבין שבלעדיה לא נוכל להצליח.
קמפיינים של פרסום ברשת בכלל וברשתות חברתיות בפרט ניתנים לשינוי בצורה יחסית פשוטה. לא מדובר על מודעה שצריך להחליף או על פרסום בעיתון שיש להפסיק. בלחיצת כפתור תוכלו לשנות את הפרסום שלכם אם אתם רואים שהוא לא משיג את המטרות שהוא היה צריך. מטרות הביניים הן הדרך שלכם לדעת האם בסופו של התהליך תצליחו להגיע אל המטרה הסופית שהצבתם.
subweb פתרונות אינטרנט מתקדמים
subweb פתרונות אינטרנט מתקדמים היא סוכנות דיגיטל ופרסום שמתמחה בשיווק ממומן בפייסבוק, ברשתות חברתיות אחרות ובגוגל. אנשי המקצוע של הסוכנות מחזיקים בניסיון הרלוונטי שיוכל לעזור גם לכם להגיע להישגים חסרי תקדים בכל הנוגע לקידום העסק שלכם. יחד איתנו תוכלו להציב מטרות ולבחון את ההתקדמות שלכם אליהן. לכם רק נותר פשוט להגיע אל הסוכנות שלנו.
לסיכום
פרסום בפייסבוק הוא דרך נהדרת להביא את המוצר או השירות שלכם לקהלים חדשים. הפרסום צריך לקחת בחשבון את המאפיינים הייחודיים של פייסבוק, וכמובן שהוא צריך להיות ממוקד וברור. בפרסום ממומן פייסבוק היא זו שדואגת להעלות את רמת החשיפה אל התכנים שלכם, מה שאומר שתוכלו לראות תוצאות מהירות בלי הרבה השקעה. מה שחשוב זה ליווי מקצועי במשך כל התהליך.