בניית אתרים

יש לכם עסק שאתם מבקשים לקדם? רוצים להגיע למכירות ברמה הכי גבוהה שיש? אתם זקוקים לאתר מוצלח וטוב שימתג את העסק שלכם בצורה הכי טובה ויעלה את המכירות של העסק פי כמה רמות! היום אין עסק ללא אתר טוב, שהוא למעשה הפנים של המותג. אנו מציעים לכם חברה לבניית אתרים, שתמתג לכם את העסק ברמה אחרת, ותיצור לכם את הפנים של המותג, עם הפנים קדימה!

בניית אתרים - מה זה בעצם

אתר אינטרנטי

בואו נתחיל במושג הבסיסי – בניית אתרים. חשוב להכיר אותו לפני שנצלול הלאה. כולנו מכירים היום את המושג אתר אינטרנט. עצרתם לחשוב מהיכן מגיעה המילה אתר? השימוש בה נהיה שגור ואוטומטי. העולם הפיזי חדר אל עולם האינטרנט. היום כשאנו מבקרים באתר אינטרנט, אנו למעשה מדמים ביקור באתר פיזי – בין אם אתר תרבותי, כלכלי היסטורי או למטרות קניות. מדובר על מרחב אינטרנטי המביא את כל המידע שאתר פיזי מכיל, רק בלחיצת כפתור. אנו מסיירים בעולם וירטואלי. אם כך, כשמדברים על אתר טבעי שנתייחס לאתרי בניה או לבניית אתרים. יתרה מזו, חברה שרוצה להיות מוכרת בעולם, חשוב שיהיה לה אתר אינטרנט קיים, שם נמצא המידע ההכרחי, השם שלה והגישה אל השירותים שלה ושל החברה אל מאגר הלקוחות.

כמות לקוחות רצויה

תגדירו לעצמכם כמה לקוחות אתם צריכים להשיג על מנת שההשקעה תשתלם

תקציב מוגדר

חשוב להגדיר תקציב מוגדר מראש על מנת שתוכלו לדעת כמה עליכם להשקיע כדי להחזיר את ההשקעה וכמובן להרוויח

אסטרטגיה ברורה

חשוב להגדיר אסטרטגיה ברורה ולבחון אותה ואת תוצאותיה לאורך כל תהליך העבודה

אתרי בנייה ובניית אתרים

בניית אתרים יכולה להיות נושא מורכב, הבנוי משלבים שונים וקם לתחייה מאפס. על כן יש לבחור באנשים מקצוע מומחים  – בוני אתרים ומתכנתים שיבנו את האתר הכי טוב עבורכם. אתר יכול להיות דו מימדי או תלת מימדי עם אפקטים. יכול להיות רווי בתמונות וצבעים או פשוט וחד גוני. וודאי תרצו עבור האתר שלכם את הצורה האטרקטיבית ביותר – כדי למתג את עצמכם באופן הטוב ביותר ולמשוך אליכם מספר לקוחות רב ככל האפשר.

מורכבות בבניית אתרים

בניית אתרים יכולה להיות נושא מורכב, הבנוי משלבים שונים וקם לתחייה מאפס. על כן יש לבחור באנשים מקצוע מומחים  – בוני אתרים ומתכנתים שיבנו את האתר הכי טוב עבורכם. אתר יכול להיות דו מימדי או תלת מימדי עם אפקטים. יכול להיות רווי בתמונות וצבעים או פשוט וחד גוני. וודאי תרצו עבור האתר שלכם את הצורה האטרקטיבית ביותר – כדי למתג את עצמכם באופן הטוב ביותר ולמשוך אליכם מספר לקוחות רב ככל האפשר.

דפי נחיתה

בואו נוסיף נדבך נוסף אל עיצוב האתרים והוא דף נחיתה. היום אתרים רבים נוהגים להכניס קישורים לאתר אחר. כך למשל, אם אני אתר מסחרי המבקש ליצור הרשמה, או לחלופין לתת מידע בנושא מסוים, אוכל להטמיע באתר לינק לקישור לפלטפורמה אחרת. התהליך נקרא הטמעה של דף נחיתה. שני אתרים שעובדים למעשה זה עם זה בשילוב.

דף נחיתה - בניית אתרים

שמירת DATA ונתונים

לאחר בניית האתר הכולל גם דפי נחיתה, נוספים אלמנטים נוספים הדרושים למען תפעול מיטבי של האתר. האתר צריך לשמור נתונים או בשמם המקצועי DATA, כגון תמונות, סיסמאות, שמות משתמשים, הערות שהעלו הגולשים וכל דבר שהאתר צריך לקרוא ויכול להשתנות ברקע, זהו למעשה DATA. האתר צריך להחזיר את הנתונים והמידע איפשהו. כמו כן לא יכול להיות שהאתר רץ מהלפטופ שלי בבית, אלא הוא מחובר תמיד לרשת האינטרנט ותמיד גם להיות על מחשב דלוק ועובד. כלומר הוא תמיד עובד ברשת. כל המידע נשמר על מוצר שנקרא שרת.

שרת לשמירת נתונים ומידע - בניית אתרים

שרת לשמירת נתונים ומידע

מהו השרת? ישנן חברות שמפעילות מחשבים גדולים שעובדים תמיד, וזה מה שנקרא שרת. כשרוצים להקים אתר אינטרנט צריך לקבל כתובת URL – זוהי הכתובת שלמעשה מצביעה על איפה נמצא הDATA או הנתונים. אז כשרושמים את הכתובת במטרה להגיע לאתר, למעשה מתבצע חיפוש ברשת האינטרנט אחר השרת שעליו שמור הDATA עבור עמוד האינטרנט הספציפי. לכן, אף אחד לא יכול לבנות אתר אצלו בבית, באופן פרטי ולהחזיק על המחשב שלו. העבודה מתבצעת תמיד מול חברת שרתים. צריך לקנות URL כלומר את הכתובת של האתר. האתרים שנסקור כאן בהמשך הינם גם סוגי שרתים וגם פלטפורמות עבודה לבניית אתרים.

הרצון שלכם הוא להטמיע בקרב מי שנמצאים בסביבה הקרובה של העסק שאתם נותני השירות המובילים בתחום מסוים. ברגע שהוא יהיה זקוק לשירות הזה, אם הוא שמע עליכם סביר להניח שהוא יגיע לעסק שלכם כדי לקבל את השירות הזה. ברשתות החברתיות אנחנו יודעים מה הסביבה שבה בנאדם נמצא, ועם עבודה נכונה נוכל לגרום להגברת החשיפה של העסק שלנו באותו אזור.

וויקס - מהו WIX

מדובר על חברה שבנתה פלטפורמה נוחה מאוד לשימוש כדי להקל על בוני אתרים ומתכנתים בבניית אתרים, הם מאפשרים ממשק מאוד ויזואלי לבונה האתרים. הכתיבה של שלוש השפות HTML, CSS, JS, וניהול מול השרת כולל רכישת URL, הכל נעשה דרכם. כלומר כל התהליכים מאוגדים במקום אחד כדי להקל על התהליך של בניית אתרים ושל פיתוח אתרים. חברה לבניית אתרים תדע למצות את המיטב באתר כזה.

וורדפרס - WORDPRESS

 מדובר על חברה שהיא מתחרה של WIX ומהווה גם היא פלטפורמה נוחה ורחבה לבניית אתרים ולפיתוח אתרים באינטרנט. חברה שגם היא נותנת מענה נרחב ונח לבוני אתרים ומתכנתים. הם יכולים למצוא את כל רכיבי השלב, העור ומערכת העצבים, כולל דפי נחיתה ופיצ'רים נוספים במקום אחד. אם בעבר התהליך היה מורכב היום גם חברה זו וגם חברת וויקס נות נות מענה נח, מהיר ומתקדם לבניית אתרים ופיתוח אתרים עבור חברה לבניית אתרים שמבקשת ליעל את התהליך. עם זאת לא כל החברות בוחרות להשתמש בפלטפורמות הללו.

וורדפרס עם אלמנטור

באנגלית נקרא WORDPRESS WITH AN ELEMNTOR. אתר שעובד עם וורדפרס, שמקל את תהליך בניית האתר ופיתוח אתרים. בעצם בטכניקת DRAG AND DROP. כלומר לגרור משהו לתוך האתר וצירוף אוטומטי של מידע על ידי פעולה זו. מדובר על פלטפורמה נוחה שמייעלת את התהליך של פיתוח אתרים בפלטפורמה של וורדפרס.

ההיכרות צריכה להיות לא רק עם עולם הפרסום אלא גם עם הרשתות החברתיות, לאור העובדה שהן הכלי המרכזי שאיתו אתם מפרסמים. חלק מהרשתות הללו עוברות שינויים לעיתים תכופות, ומי שרוצה להצליח בפרסום בהן צריך להגיב כמה שיותר מהר לאותן רשתות. אז כדי שהקמפיין שלכם ישיג את התוצאות שלהן אתם מצפים, הדבר הכי חשוב הוא לבחור את מי שיעשה אותו עבורכם.

וורדפרס עם אלמנטור - בניית אתרים

וורדפרס עם woocommerce

וורדפרס מגיע עם אפשרות נוספת, תוסף בצורה של פלטפורמה הנקראת WOOCOMMERCE. זוהי למעשה פלטפורמה של שיווק אינטרנטי. התוסף הנ"ל מאפשר לבונה האתר להוסיף היבט לאתר בצורת שיווק אינטרנטי שמבוסס על קוד פתוח. קוד פתוח מאפשר לו לשנות ולהתאים את האתר שלו כראות עיניו. מה שמאפשרת הפלטפורמה הרבה יותר מרווח תמרון ופעולה אינטרנטי דרך הקוד הפתוח וגם לשמר גירסה קיימת מבלי להסתמך על עדכוני גירסה של חברות חיצוניות. בגדול הפלטפורמה מאפשרת לחברות עצמאיות לפתח לעצמן את ממשק הסחר האינטרנטי באתר, אולם לשם כך נדרש ידע ונסיון רב, ולכן כדאי לפנות לחברה לבניית אתרים שמכירה את הממשק מקרוב.

וורדפרס עם woocommerce - בניית אתרים

שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

אז נחזור אליכם בעלי עסק. עד כאן היה מידע רלוונטי אך יבש אולם חשוב להכיר את כל המושגים בטרם תבנו אתר. לא סתם נאמר, ידע זה כח! גם אם אתם פונים לחברה לבניית אתרים חשוב שתכירו על מה מדובר בהגדרות בסיסיות. אם אתם כאן אתם בוודאי יודעים שלא מספיק רק לבנות אתר יפה ומושקע בעל מידע רב, אלא חשוב גם השיווק שלו, כדי שיגיע אל קהל לקוחות גדול ויגדיל את הביקוש לעסק שלכם. לאחר הכנת האתר יש ליצור שיווק דיגיטלי נרחב- כלומר שיווק של האתר על ידי דירוג גבוה בגוגל ועל ידי פירסום באינטרנט.

שיווק דיגיטלי לעסק שלכם

אז יש לכם אתר אטרקטיבי? הגיע הזמן לשווק אותו. מה הכוונה? הרי הוא כבר ברשת האינטרנט. האתר צריך לצבור דירוג גבוה בגוגל. דירוג גבוה יביא אותו למיקום גבוה ברשימת האתרים. וכך כאשר גולש יחפש מילות קישור הקשורות לעסק שלכם, הוא ימצא במהרה את האתר שלכם, שיהיה בין האפשרויות הראשונות שיפתחו עבורו בזמן החיפוש. איך זה פועל? ישנן טכניקות שונות שמשווקי אתרים ואנשי SEO מומחים בהם.

שיווק דיגיטלי - איך זה עובד

שיווק דיגיטלי מטרתו להביא את האתר שלכם לדירוג גבוה ברשת האינטרנט. כשגולש יחפש אחר השירות שאתם מציעים או אחר מידע שאתם מוסרים, האתר שלכם יקפוץ לו מול העיניים, במקום גבוה בין האתרים בגוגל. לכך יש טכניקות שונות, כגון כתיבת מאמרים מקצועיים, כתית תוכן לפי מילות חיפוש פופולריות, שימוש במדיה והטמעה נכונה שלה באתר וטכניקות שונות. איש מקצוע מומחה ידע לקדם את האתר על ידי בנייה נכונה שלו ושיווק חכם.

אתר תדמית - בניית אתרים

אתר תדמית

כיום נפוץ מאוד לבנות אתר תדמית. בעצם מדובר על אתר שהוא משמש את הפנים של העסק ומוכוון לעניין השיווק הדיגיטלי. אתר התדמית מותאם יותר לעסק, לשירותים שאותו הוא מציא ותופס את העין של הלקוח בצורה אטרקטיבית יותר. מדובר על אתר שהוא יחסית קטן בגודלו אך מוקד מאוד בעיצוב ובאפשרויות הקיימות. הרעיון הוא להביא את הגולש כמה שיותר מהר אל האתר ואל השירות המבוקש. לרוב אתר זה מאופיין בעיצוב שלו ובפיצ'רים שאותם הוא מציע.

הכירו את חברת SUBWEB

הכירו את חברת SUBWEB, המספקת לכם את הפתרון האולטימטיבי כחברה לבניית אתרים ולשיווק דיגיטלי. לחברה התמחויות שונות כשמטרה היא להביא את העסק שלכם לפרסום מאסיבי ומיטבי באינטרנט ומכירה מיטבית של השירותים שאתם מציעים.

פיתוח אתרים בחברת SUBWEB

חברת SUBWEB מורכבת ממומחים בתחומים שונים – החל מבניית אתרים ופיתוח אתרים, לתחזוק של האתר ברשת ושיווק דיגיטלי. בנוסף החברה בונה מגוון רחב של סוגי אתרים ודפי נחיתה במערכות שאותם סקרנו:

  • וויקס WIX
  • וורדפרס WORDPRESS
  • וורדפרס עם אלמנטור
  • וורדפרס עם WOOCOMMERCE
  • בניית אתרי תדמית

בפלטפורמות השונות הללו, החברה מגיעה לתוצאה מיטבית של אתר מותאם ללקוח, של הפצתו ברשת ושל שיווק דיגיטלי נרחב שלו. השיווק יכול לכלול פרסום אינטרנטי על ידי הטמעה של דפי נחיתה באתרים שונים שיביאו את הגולש בלחיצת כפתור סקרנית אל האתר שלכם ויגבירו את טווח החשיפה של האתר ברשת. החברה מספקת מגוון פתרונות אינטרנט מתקדמים לשירותכם.

כיום ישנן פלטפורמות מוכרות מאוד עבור בניית אתרים, הכוללות בתוכן את האפשרות לבנות את כל כל השלבים במקום אחד. הפלטפורמות המוכרות ביותר הינן: וויקס WIX ו – וורדפרס WORDPRESS. ישנה גם אופציה של וורדפרס עם WOOCOMMERCE שדורשת ביצוע יותר מקצועי.

וויקס, או WIX הינה פלטפורמה לבניית אתרים שהיא גם שרת וגם מספקת בתוכה את כל האלמנטים שצריך כדי לבנות אתרים על כל השלבים שבהם. הכל במקום אחד.

וורדפרס הוא כמו WIX, פלטפורמה נוספת ומוכרת לבניית אתרים. הוורדפרס מגיע עם אלמנטים נוספים המאפשרים הוספה של דפי נחיתה, אלמנטים מתקדמים של שיווק, ואלמנטים מתקדמים כמו אלמנטור שמקלים על תהליך בניית האתר.

לאחר בניית האתר של הלקוח, כדאי לשווק אותו ברחבי הרשת, בתהליך שנקרא שיווק דיגיטלי. מומחים בתחום זה יודעים לפרסם את האתר דרך הטמעת לינק אליו ברחבי הרשת, ודרך שמירת הדירוג הגבוה שלו במנוע החיפוש של גוגל. בנוסף קיימים כיום אתרי תדמית שהם נפוצים עבור השיווק הדיגיטלי.

מיקוד בפעילות העסקית

תהליכי העבודה שלנו מבטיחים מיקוד ביעדים העסקיים שלכם, בכל שלב. אנחנו עובדים עם הכלים המתקדמים בשוק, משולבי כלי בAI, חושבים אסטרטגיה, מציבים רף יעדים גבוה ופועלים בצורה ממוקדת כדי להשיג אותם. נו, עדיין לא התקשרתם?

מוכנים להתחיל איתנו דרך ?

רוצים לדעת עוד קצת?