קידום אתרים

עמוד הבית > קידום אתרי וורדפרס וקידום אתרי WIX

קידום אתרי אינטרנט ב-

הדרישה לקידום אתרים לגיטימית לגמרי. כל עסק רוצה לקבל במה, חשיפה, שמתרגמים להכנסות נוספות.
אולם, מסתתרת בעניין שאלה אחת: “איך”. לצערנו, התשובה לשאלה לא חד משמעית. ובכל זאת, איך בדיוק נקדם בצורה הטובה ביותר? הבאנו לכם את כל התשובות.
*הערה חשובה לכלל התהליך: פתחו קובץ ותעדו ה-כ-ל. אחרת, הקידום לא יוכל להיות יעיל.

השלב הראשון – קהלי היעד:

ראשית, עלינו לנתח את האתר. זאת, במטרה לברר לאיזה קהל אנחנו פונים. ובדרך כלל, לא בעיה לענות על השאלה הזו ישירות. עם זאת, תמיד יכול להיות שנפספס פלח בקהל היעד, ולכן חשוב שנענה על מעין שאלון:
1. מגדר: האם הקהל מורכב משני המגדרים (נשים וגברים)? או רק אחד מהם?
2. מיקום גיאוגרפי: האם העסק שלנו מספק שירות במיקום מסוים (לוקאלי)? האם הוא ארצי?
3. תחומי עניין: האם לקהל שלנו יש תחומי עניין מוגדרים?
ועוד.

השלב השני – מחקר מילות מפתח:

הבנו מהו קהל היעד שלנו, הידד. אולם, מוקדם מדי לחגוג. ממחקר אחד, נעבור למחקר מילות מפתח. וכדי שנישאר ממוקדים, כדאי שניצור קובץ מסודר, עם מילות המפתח שנרצה לקדם (נרשום כל מילה ומילה בתוכו). לשם המחקר, נוכל להיעזר בכלים: SEMrush וכלי מתכנן מילות המפתח של גוגל.
שימו לב: התמקדו במילות מפתח עם אחוזי המרה גבוהים (זנב ארוך, כמובן).

השלב השלישי – מחקר מתחרים:

הגענו לשלב החביב עלינו. בשלב זה, כשמו, נחקור את המתחרים, במטרה למצוא מילות מפתח וקישורים אפשריים. שוב פעם, ניעזר בשני כלים: הראשון, SEMrush (הכלי מהשלב השני), והשני, הכלי Ahrefs המצוין.

בכלי SEMrush, חקירת מילות המפתח של המתחרה נמצאת תחת התפריט “Organic Research”:

ומכאן, נייצא את מילות המפתח לקובץ שלנו.
סיימתם? עברו לכלי Ahrefs, ולחצו על “Organic Keywords”. משם, נוכל “לחלץ” מילות מפתח נוספות. כמו כן, אם נלחץ על “Backlinks”, ייחשפו בפנינו הקישורים של המתחרים. כצפוי, חלקם יהיו פורומים, אינדקסים ובלוגים.
ובאמצעות חקירת הקישורים, נוכל להשתמש באינדקסים והפורומים של המתחרים לטובתנו. ובמקרה של הבלוגים, נוכל תמיד לפנות לבעל הבלוג, ולהציע שיתוף פעולה. תיאורטי מדי? הנה תמונת מצב מהכלי:

השלב הרביעי – הקמת העמודים והשירותים:

לפני שנעבור ל־”בשר” בתהליך הקידום, נשאר לנו שלב אחד. למעשה, מדובר בבדיקה עצמית: “האם האתר שלי מכיל מספיק עמודים ושירותים?”. במידה ולא, אנו עלולים לפספס מקומות ריאליים יקרים, במילות מפתח אטרקטיביות. מבדיקה שטחית שביצענו בשלל מילות מפתח תחרותיות, התברר כי עשרת האתרים הראשונים כוללים כ־100 עמודים, לכל הפחות.
כמו שאומרים, טוב להכיר את המתחרים שלנו: כך, אם נשאף להופיע בביטוי צלם אירועים, נוכל לבדוק את 5 התוצאות הראשונות, ולברר כמה עמודים קיימים באתרים הללו. ביחס לתוצאות, נוכל להתאים את כמות העמודים שלנו.

*כוונו ל־80 דפים ויותר (כולל פוסטים). כדאי להתמקד בדפים ופוסטים איכותיים.

הערה: לפני שהאתר מוכן, עם כמות עמודים גבוהה, רצוי להימנע מקישורים (השלב הבא). זאת, בייחוד אם האתר ו/או הדומיין חדשים. בכל זאת, לא טבעי שאתר בן חודש ימים יקבל קישורים במיידי…

השלב החמישי – קישורים:

לאחר שטיפלנו בפרטים הקטנים, בהקדמות, הגענו לשלב הקישורים החשוב.
מאילו סוגי אתרים נמליץ לקבל קישורים?
1. אינדקסים איכותיים.
2. פורומים משובחים וגדולים.
3. אתרי שאלות ותשובות.
4. שיתופי פעולה \ מאמרי אורח \ החלפות קישורים.
5. רשתות חברתיות \ וידאו.

התרחקו כמו מאש מאתרי ספאם (אתרי המאמרים לדוגמה).
כוונו לאיכות, ולא לכמות. עדיף להוציא קישור איכותי בודד, מאשר עשרה חלשים.
לשם הצלחת הפרויקט, בדקו כל אתר מראש. זאת, בהתחשב בכמות הביטויים בהם האתר מדורג, רמת התעבורה שלו ומדדי ה־SEO (מדדי ה־UR וה־DR).

גוונו באופן הוצאת הקישור:
1. Footer \ Header.
2. קישור(ים) מטקסט.
3. קישור(ים) מתמונה.
4. קישור(ים) מתפריטים.
5. קישור(ים) מטבלאות.
ועוד.
שימו לב: מילת המפתח היא גיוון. רצוי גם לגוון בקישורי NoFollow ו־DoFollow. דגש נוסף הוא על זמן קבלת הקישורים. אם נשיג חמישה קישורים בחודש, נעדיף לחלקם במהלך החודש (ולא “לבזבז” את כולם
בו-זמנית).

דגשים לעבודת SEO באתר חדש:

מקדמי ובעלי אתרים נעזרים במגוון שיטות, אך לכולן אותו הבסיס. עד כה, עסקנו רק בו. ועכשיו, נעבור לכמה דגשים פרקטיים. לכל מקדם אתרים, הם בהחלט בגדר חובה. “קבלו אותם בתשואות”:

טפחו את התוכן, ככל הניתן: אחת הטעויות החמורות ביותר בעולם ה־SEO היא הזנחת התוכן, לטובת הקישורים לרוב – כולם מחפשים קישורים איכותיים, אך בינתיים התכנים “מושלכים הצידה”. פרמטר התוכן קריטי, בייחוד לאתרים חדשים. אפילו לפני הקידום, האתר חייב לכלול עמודים, תכנים, פוסטים וכו’. מהסיבות הללו, רצוי להשקיע מאמצים כבירים בתוכן. מדובר באחד המדדים הנאמנים ביותר בתחום הקידום, מאז ומתמיד. בקיצור, כתבו תכנים אינפורמטיביים, מקצועיים ובעלי ערך מוסף לקהל. כל מילה נוספת מיותרת.

בנוסף לכך, דאגו לקצב העלאת תכנים סביר. זאת, כאשר המינימום בחודש עומד על כ־4 תכנים מקוריים.

קישורים פנימיים: בזמן כתיבת/הזנת תוכן, הוציאו מפעם לפעם קישורים פנימיים לדפים השונים באתר. התרכזו בדפים מקודמים, אך לא רק. חשוב לקשר פנימית גם לעמודים שאינם מקודמים, כמו: עמודי צור קשר, אודות, בלוג וכו’.

חוק הקישורים לאתר חדש: אתר חדש מוכרח להיבנות בצורה טבעית, לאט, בזהירות רבה. כל קישור, ואף הקטן ביותר, לא “ייכנס למחוזותינו” עד שהאתר יהיה מוכן, עם כמות עמודים ותכנים מספקת. זהו כלל
ברזל (!)

לסיכום:

תחום קידום האתרים הוא עולם ומלואו. וכצפוי, הוא משתנה ללא הרף. כמו תמיד, אנו מקימים ומקדמים אתרים חדשים, והפעולות שציינו הן בסיס עבודתנו, לפחות ב־3 החודשים הראשונים. יישמו אותן, ומכאן הדרך תהיה רצופת הצלחות. למידע נוסף, מוזמנים לקרוא תכנים נוספים בבלוג שלנו.

מקווים שהחכמתם, SUBWEB סוכנות דיגיטל בהצלחה.

צרו איתנו קשר עכשיו !

אנחנו כאן בשבילכם למידע נוסף חייגו עכשיו: 077-2496269 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!