subweb logo in white

קידום אורגני בלינקדאין

לינקדאין, רשת חברתית אשר מכונה "רשת הנטוורקינג החברתית למקצוענים" – כשמה כן היא, רשת חברתית אשר יוצרת קשרים בין אנשי מקצוע. לינקדאין נוסדה בקליפורניה, ארצות הברית בשנת 2003, תפסה תאוצה מהר מאוד וב- 2016 נרכשה ע"י הענקית מיקרוסופט.

למי שלא מכיר, לינקדאין היא לא עוד סתם רשת חברתית – היא פלטפורמה פרילנסרים ועצמאים, אנשי מקצוע ונותני שירות. רשת זו הינה מקור טוב למציאת לידים, ולא מעט מחברי לינקדאין משתכרים במשכורות מעל הממוצע. אם ברשתות אחרות הפרופיל או הדף העסקי צריך צריכים להיות בהרבה מהמקרים טרנדיים ונוצצים, כאן הסיפור קצת שונה ועל כך נדבר במאמר הבא.

 

קידום אורגני בלינקדאין – איך מתחילים?

מוכנים לזה? לא בטוח. בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, בלינקדאין התהליך יותר ארוך, והפירות שתקטפו מפלטפורמה הזו אמנם מתוקים, אך הדרך לשם ארוכה.

Subweb פתרונות שמחה לחלוק איתכם מידע חשוב, והנה לרשותכם כמה נקודות שתצטרכו לעבור בתחילת דרככם:

  • התחילו במחקר שילמד אתכם מה הגולשים מחפשים כשזה נוגע לתחום הפעילות שלכם. מה הכי מעניין אותם? איזה מוצרים הם מחפשים יותר? מהי מילת החיפוש שחוזרת על עצמה הכי הרבה? ועוד ועוד שאלות שככל שתעלו אותן בהתחלה ותייצרו פיתרון, כך תוכלו לחסוך זמן יקר בהמשך. ההבנה מה מעסיק את הלקוח שלנו תאפשר לנו להגיע להבנה מזוקקת של איך אני חושף את עצמי בצורה אורגנית אל מול הלקוח הפוטנציאלי שלי.

נקודה זו מאוד חשובה כי ברגע "שניכנס לראש" של הלקוח, כך נוכל לייצר תוכן שפוגש את תחומי העניין שלו, שמדבר לצרכים שלו ונותן להם מענה. הבנת תחומי העניין של הלקוח הפוטנציאלי שלנו תסייע לנו ביצירת תוכן רלוונטי וקידום פרופיל בלינקדאין בצורה אורגנית, על ידי יצירה ושיתוף של תכנים אורגניים הרלוונטיים לקהל היעד.

  • לאחר המחקר והגעה להבנות, צרו את הפרופיל שלכם בלינקדאין. צרו פרופיל עסקי עם קישור לפרופיל אישי.
  • יצירת פוסטים בדפים עסקיים או פרופילים אישיים תורמת לחשיפה של המותג ע”י כך שגוגל ומנועי חיפוש נוספים מבצעים סריקה של התכנים האלו ויוצרים חשיפה אורגנית רחבה יותר. כמפרסמים, נשאל את עצמנו מהם התחומים בהם חשוב לנו להתבלט כמותג ועליהם אנחנו נכתוב פוסטים ומאמרים. את התוכן שיצרנו נוכל לפרסם בכל הנכסים הדיגיטליים שלנו – פייסבוק, טיקטוק, לינקדאין, אינסטגרם ועוד.

פרופיל לינקדאין

הבנתם פחות או יותר מה מעניין את קהל היעד שלכם, חשבתם מה הצרכים האמיתיים שלו, עכשיו בואו נדבר קצת על הפרופיל שלכם. עליכם לערוך התאמת פרופיל אישי ועסקי:

פירוט מקצועי אודות החברה ופעילותה

נניח והלקוחות הפוטנציאליים שלכם, כאלו שמתעניינים במוצרים אותם אתם משווקים, יבקרו בפרופיל החברה שלכם –  כדאי מאוד שתהיה בו התייחסות להיבט של המוצר או כל התייחסות אחרת המבדלת את האיכות של המוצר על פני אלו של המתחרים (לדוגמה אם אתם משווקים מוצרי תינוקות – מהם חומרי הגלם בהם אתם משתמשים, מה טווח מחירים ולמה המוצרים שלכם יותר טובים).

ביוגרפיה אישית

בנוסף לפירוט העסקי, כיום לקוחות מחפשים את האיש שעומד מאחורי המותג.

רדו לפרטים אישיים ומקצועיים שלכם, ספרו בקצרה ובצניעות את הסיפור שלכם שהוביל אתכם לעמוד מאחורי החברה הנ"ל. השאירו קישור לפרופיל אישי בו תדאגו לתמונת פרופיל ייצוגית ולביוגרפיה יותר מעמיקה על עצמכם – הכשרות מקצועיות שעברתם, הסמכות, תחביבים ועוד.

עיצוב ונראות הדף

הפרופיל שלכם צריך לתת קרקע נעימה ונוחה ללקוח הפוטנציאלי לסייר בפרופיל בהנאה ובקלות – התייחסו להיבט הזה, ספקו תיאור מפורט אך קולע של המוצר, המחישו אותו ואת פעילות החברה בתמונות וסרטונים המדגישים את היתרונות הוויזואליים שלו.

אין טוב ממראה עיניים, ובמיוחד שמדובר על פלטפורמות וירטואליות, בו אין מפגש פנים אל פנים – זוהי ההזדמנות שלכם ליצור רושם ראשוני מוצלח. אם עדיין אין לכם תמונות מקצועיות של פעילות העסק, תמונות של המוצר ועוד. קחו צלם מקצועי העוסק בסרטוני תדמית וצרו חומרים שישאירו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עם פה פעור, לא פחות!

 

פרופיל לינקדאין - קידום אורגני בלינקדאין

פרסום אורגני בלינקדאין

אחרי שעמלנו קשה כדי לשדרג את הפרופיל שלנו ולשוות לו מראה מקצועי, הגיע הזמן לקדם את הפרופיל, ולקדם אותו לקהל היעד אותו אנו מעוניינים לטרגט.

קידום אורגני בלינקדאין יש מספר אפשרויות, והיתרון הגדול בו כמובן הוא שאינו מצריך השקעה כספית ומספק לכם כבעלי עסקים את האפשרות להיחשף בחינם.

שתי הדרכים הנפוצות לקידום אורגני בלינקדאין המקדמות מותגים ועסקים, הן שיווק ABM –  שיווק המבוסס בעצם על חשבונות אישיים ומאפשר לעסק לפנות בצורה פרסונלית וממוקדת לקהל היעד הרלוונטי ביותר עבורו, ונעשה על ידי פניה יזומה של אנשי מפתח בארגון. דרך נוספת, המתקשרת בעקיפין גם לשיווק ABM היא שיתוף תוכן בצורה אורגנית. כדי לוודא שהוא מגיע לעיניים הנכונות, חשוב לוודא שרשת הקשרים המקצועיים שבנינו בלינקדאין אכן רלוונטית עבורכם ועבור המותג שלכם.

 

טיפים לקידום אורגני מוצלח

  • פרסמו תוכן משמעותי ובעל ערך הקשור לעיסוק החברה. עשו זאת בתדירות שבועית או דו שבועית.
  • השתמשו בקישורים אשר יפנו את העוקבים לתכנים הקשורים לתחום התוכן של העסק שלכם (מאמרים, וובינרים ועוד).
  • השתמשו במגוון רחב של סוגי תוכן – תמונות וסרטונים, חדשות החברה, פוסט בבלוג של החברה וכל דבר אשר ישאיר את העוקבים שלכם מעודכנים בנעשה.
  • אם יש חדשות בסקטור התעשייתי של השוק בו העסק שלכם קיים, פרסמו זאת – זה יכול לעזור לחשיפה האורגנית וגם ליצור אמינות אצל העוקבים שלכם.
  • טרגטו לכם מעל 200 עוקבים – כך הדף שלכם יסומן כדף יותר האיכותי ואמין.
  • השתמשו בהאשטאגים לפוסטים כדי לקדם את המוצר או התחום בו עוסקת החברה.
  • קשרו את התוכן שלכם לאופי של קהל היעד שלכם.
  • תייגו אנשים שיש להם קשר עם העסק או התחום בו עוסק הדף שלכם, זו דרך מצוינת להשיג חשיפה בקרב החברים שלהם ולהביא עוד משתמשים לדף שלכם.
  • טיפ נוסף לסוג התוכן – בנוסף לתמונות וסרטונים של המוצר ושל פעילותכם בעסק, העלו גרפים וסטטיסטיקות. אנשי מקצוע אוהבים נתונים סטטיסטיים ומשתפים דברים שגורמים להם להיראות רציניים יותר. קחו סטטיסטיקות, סקרים או הצלחה של המוצר שלכם בעבר והציגו אותם על גבי עיצוב איכותי. תוכלו להשתמש בהם גם בקמפיינים שלכם.

לסיכום

לינקדאין הינה רשת חברתית – מקצועית אשר רוב קהל היעד שלה הוא קהל מקצועי אשר מחפש לפרסם את עצמו בתחום עיסוקו, או מגיע כלקוחות פוטנציאליים אשר מחפשים שירות בנושא מסויים. בכדי להצליח למנף את הפרסום האורגני בלינקדאין, עליכם ליצור פרופיל אישי או עסקי מקצועי, אסתטי ועתיר תוכן שמכוון לקהל היעד הרלוונטי, ובכך ליצור רשת קשרים מקצועיים רלוונטית למותג.

במידה ונתקלתם בקשיים או חוסר במשאב הזמן לעשות בעצמכם קידום אורגני בלינקדאין, ב-Subweb פתרונות אינטרנט מתקדמים עומד לרשותכם צוות מקצועי ואמין, אשר מתמחה ביצירת תכנית המשלבת קידום אורגני בלינקדאין. אנו מסוגלים גם ליצור עבורך אסטרטגיית שיווק במגוון פלטפורמות, תקבלו צוות תמיכה זמין ואפליקציה אוטומטית שתפעל 24/7 ותייצר לכם מאות לקוחות חדשים. הייחודיות של Subweb היא מגוון הפתרונות האינטרנטיים אותו אנו נותנים ללקוחותינו – פרופילים עסקיים, פרסום כתבות תוכן בבלוגים ואתרי תוכן זרים, מיקומים ומאגרי מידע, ניהול משפך שיווקי, ניהול ובניית דפי נחיתה ועוד.

לשיחת ייעוץ חינם!

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי על איך להטיס את העסק שלכם בעולמות הדיגטליים לחלל?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם!

שאלות נפוצות

ישנם מספר כלים שיכולים לסייע לך באופטימיזציית שיעור המרה. Google Analytics הוא כלי הכרחי למעקב אחר התנהגות משתמשים וזיהוי נקודות נטישה באתר שלך. מפות חום, כמו אלו שמוצעות על ידי Hotjar או Crazy Egg, מראות היכן המבקרים לוחצים, גוללים ומבלים את מרבית זמנם. פלטפורמות לבדיקות A/B כמו Optimizely או VWO מאפשרות לך לבדוק גרסאות שונות של הדפים שלך כדי לראות איזו מהן מצליחה יותר. כלים אלה מספקים תובנות יקרות ערך שיכולות להנחות את מאמצי האופטימיזציה שלך.

אופטימיזציית שיעור המרה אינה משימה חד-פעמית; זהו תהליך מתמשך. התנהגות המשתמשים ותנאי השוק יכולים להשתנות לאורך זמן, לכן חשוב להמשיך לבדוק ולשפר את האסטרטגיות שלך. באופן אידיאלי, עליך לבצע אופטימיזציית שיעור המרה באופן רציף, אך אם המשאבים מוגבלים, שאף לבדיקות לפחות אחת לרבעון. בדיקות סדירות מבטיחות שהאתר שלך נשאר יעיל ומסתגל למגמות חדשות והעדפות המשתמשים.

ישנם מספר גורמים שיכולים לעכב המרות באתר שלך. זמני טעינה איטיים הם בעיה משמעותית; סביר להניח שמשתמשים יעזבו אם דף לוקח זמן רב מדי לטעון. ניווט גרוע ופריסה עמוסה עלולים לבלבל מבקרים, ולהקשות עליהם למצוא את מה שהם מחפשים. קריאות לפעולה לא ברורות וחוסר בסימני אמון, כגון ביקורות לקוחות או סמלי תשלום מאובטח, יכולים גם להרתיע משתמשים מלהשלים רכישה או להירשם לניוזלטר. זיהוי וטיפול במחסומים אלה יכולים לשפר משמעותית את שיעורי ההמרה שלך.

בדיקות A/B הן שיטה רבת עוצמה לשיפור מאמצי אופטימיזציית שיעור ההמרה שלך. על ידי השוואה בין שתי גרסאות של דף אינטרנט, אתה יכול לראות איזו מהן מצליחה יותר מבחינת מעורבות משתמשים והמרות. גישה זו המבוססת על נתונים מאפשרת לך לקבל החלטות מושכלות לגבי אילו שינויים ליישם. לדוגמה, אתה יכול לבדוק כותרות, תמונות או כפתורי קריאה לפעולה שונים כדי לקבוע אילו אלמנטים מהדהדים הכי טוב עם קהל היעד שלך. לאורך זמן, שיפורים הדרגתיים אלה יכולים להוביל לרווחים משמעותיים בשיעורי ההמרה שלך

מאמרים נוספים