subweb logo in white

קידום אורגני בטיקטוק

טיקטוק היא רשת חברתית יחסית חדשה בשוק לעומת פייסבוק או אינסטגרם וכך גם שיטת הקידום אורגני בטיקטוק שלה. רשת זו צמחה במהירות פנומנלית וכל יום נכנסים אליה מיליוני משתמשים. קצב הצמיחה המהיר יכול לגרום לסחרור אצל בעלי עסקים שמחזיקים כבר חשבונות עסקיים ברשתות אחרות, לכן במאמר זה, Subweb פתרונות אינטרנט מתקדמים באים לעשות לכם קצת סדר. אנו נבחן כיצד ליצור אסטרטגיית שיווק מוצלחת של טיקטוק עם תוכן אורגני המקבל תשומת לב והמרות, ולפני שאנחנו צוללים לתוך הפרטים של כמו צילומים ועריכת התוכן שלכם, שאלו את עצמכם מה אתם בדיוק יוצרים, כמה זמן ורצון עומד לרשותכם להתחלת תהליך זה וכמובן הבנת בסיס התוכן העיקרי עבור המותג שלכם שמעביר את המסר והזהות של העסק שלכם.

 

מותג מקצועי בטיקטוק יכלול:

  • בטיקטוק עוברים המון טרנדים כמו אודיו ויראלי, בדיחות, וסגנונות ריקוד ועוד. תרכבו על הגל של הטרנדים וחברו את תוכן המותג שלכם בהתאם לטרנד העכשווי. פרסום סרטון באמצעות הטרנד הנכון בזמן הנכון, אתם יכולים לקבל מיליוני צפיות. בדרך כלל הטרנדים יכללו את ההאשטאג של הטרנד, שימו לב שאתם מכלילים את ההאשטאג בעת העלאת התוכן הטרנדי.
  • צרו סדרה של סרטונים קשורים שגורמים לצופים לחזור לעוד – טיקטוק מאפשרת סרטונים קצרים – עד 60 שניות. צרו סדרה עם נושא, תובילו את העוקבים שלכם וצרו אצלם ציפייה לצפות כבר בסרטון הבא.
  • הקפידו על "תוכן מעורבות" – יצרו בתוכן שלכם אפשרות להשתתפות של הקהילה כדי להפעיל את העוקבים שלך וליצור לקוחות נאמנים.

כיצד להשתמש בקידום אורגני בטיקטוק
כדי לקדם את העסק שלך

הכל מתחיל בכניסה לחשבון TikTok Ads Manager. לא בטוח מה לכתוב? נסה לעיין בתוכן בעל הביצועים הטובים ביותר במרכז היצירתי הייעודי של טיקטוק לקבלת השראה.

מעקב אחרי עקרונות פשוטים אלה יעזרו לך בהמשך לשכלל את האסטרטגיה שתיטיב ותעבוד הכי טוב עם העסק שלך. שלבו תכנים שונים ואסטרטגיות שונות – גם כדי להגדיל חשיפה וגם כדי לבצע מעקב ולמידה מה הכי נכון למוצר שלכם מבחינת ממדי חשיפה והמרה. פעולות אלה עוזרות להצמיח פרסום אורגני בטיקטוק וגם מכינות אותך להשקיע בקמפיינים בתשלום כדי למשוך משתמשים חדשים לדף הפרופיל שלכם. הכנה טובה תמקסם את הפרסום הממומן בטיקטוק, שכן פחות טעויות יעשו וכך פחות כסף יתבזבז, התוצאות יהיו טובות יותר והתשתית האורגנית שיצרתם תספק ללקוחות החדשים בסיס אמון טוב יותר – בכם ובעסק שלכם.

ב- TikTok Ads Manager ישנם 2 סוגים של פרסום:

  1. אפשרות פרסום סטנדרטית – אפשרות זו תקנה לכם לנהל קמפיינים רגילים במודעות פיד שיופיעו במהלך המעבר בין הסרטונים. ניתן להוסיף להם כפתורי הנעה לפעולה.

חשוב לדעת שלגולשים יש אפשרות לדלג על מודעות בפיד.

  1. מותג אשר קיבל אישור מטיקטוק יכול לפרסם בצורה יותר מתקדמת, ולעשות שימוש במודעות בצורה שונה מהצורה המסורתית. אפשרויות מתקדמות אלו הן – פרסום Hashtag Challenge Ads ו-Brand Takeover Ads אשר נותנות למותג את האפשרות לפרסם בצורה פחות פרסומית ושיווקית ועדיין לחזק את הקשר עם הקהילה ולהגיע לקהל רחב.

 

כיצד להשתמש טיקטוק כדי לקדם את העסק שלך - קידום אורגני בטיקטוק

אסטרטגיית קידום אורגני בטיקטוק

לכל רשת חברתית יש נושא אחד שמבליט את הרשת מעל רשתות אחרות. בטיקטוק מדובר בסרטונים קצרים עד דקה אחת, לכן כל סרטון חייב להיות מאוד ממוקד במסר אותו אתם רוצים להעביר. זוהי משימה לא קלה בכלל, אך ברגע שמלאכתה נעשית היטב ותצליחו ליצור סדרה של סרטונים עם מסר שנבנה בין סרטון לסרטון, תוכלו ליצור סקרנות ועניין סביב הפרופיל שלכם ובכך ליצור הצלחה בפרסום אורגני בטיקטוק. מומלץ לצרף מוזיקת רקע לסרטונים, וניתן לעשות זאת גם חיצונית לאפליקציה וגם באפשרויות העריכה שלה. לרשותכם עוד כמה עצות היכולות לייעל את האסטרטגייה של שיווק אורגני בטיקטוק:

 

בניית פרופיל אסתטי ומושך

אם אתם רוצים להגיע למשתמשי טיקטוק באופן אורגני ולבנות את הקהל שלכם באפליקציה, תחילה עליכם לוודא שהדף שלכם מורגש (אתם רוצים שהוא יהיה "בשורה העליונה" של טיקטוק). כדי לעשות זאת, ודאו שהפרופיל שלכם מוגדר בצורה אופטימלית – העלו תמונת פרופיל מושכת, רשמו תיאור תמציתי של המותג שלכם, השתמשו באימוג'י מתאים ותדאגו להראות מקצועיים. כל עמוד עסקי ברשתות משמש כתעודת הזהות של העסק.

חשוב להוסיף קישור מהביוגרפיה שלך לדף נחיתה או לאתר החברה – זוהי דרך מצוינת להניע את התנועה ולהמשיך את מסע המשתמש עד למכירה או לקבלת שירות מכם. תדאגו לפתיחת חשבון עסקי כדי לעשות את זה.

 

צרו תוכן מקורי

יש כל כך הרבה רשתות חברתיות היום ובכולן צריך להישאר מעודכנים. בכל רשת כזו יש כל כך הרבה תוכן, אז למה שיבחרו דווקא בתוכן שלכם?

תשובה לשאלה זו נחלקת להרבה גורמים ופרמטרים כמובן, מפרטים טכניים כגון איך להעלות את התמונה עד לרמת העיצוב. אך בסופו של דבר, אם התוכן לא יהיה מקורי ולא יגיע "מהקרביים" שלכם, כנראה שלא תצליחו לרגש יותר מדי את הצופים שכבר תפסתם את תשומת ליבם.

חשבו על היום בו חלמתם על המותג אותו אתם מבקשים למנף ולפרסם היום בטיקטוק. מה דמיינתם, איך ראיתם את העסק קורה, מה הביא את הלקוחות שלכם לחייך לאחר חווית השירות אותו סיפקתם להם? תשובות לכל השאלות האלו כבר יספקו לכם תוכן מובדל ומקורי, שכן התשובות מגיעות ממכם, והן מקוריות!
המירו תשובות אלה לסרטוני וידאו ייחודיים על המותג, ספרו את הסיפור והתהליך, איך פיתחתם את המוצרים והשירותים שלכם וכל זה יביא לכם קהל מעריצים מסור, ששואב מכם השראה. בניגוד לסרטוני טרנד, לא תתחרו עם אחרים על תשומת לב בנושאים אלה כי כאן אתם מקוריים וייחודיים.

 

צרו תוכן מקורי - קידום אורגני בטיקטוק

שידורי לייב בטיקטוק – מעולים לקידום אורגני בטיקטוק

במידה ויש לכם 1000 עוקבים ומעלה ואתם מעל גיל 16, אתם יכולים ליצור סרטוני לייב.

סרטונים אלה מאפשרים אינטראקציה ישירה אל מול קהל העוקבים שלכם, אפשור של הפצת התוכן שלכם ללא הגבלת זמן בכל דרך שתרצו – מסרטוני מידע על המוצר, ראיון של לקוח מרוצה, העלאת הסיפור האישי שלכם שהוביל אתכם לפתוח את העסק, הדגמה כיצד להשתמש במוצר אותו אתם משווקים ועוד.

שימוש באפקטים של טיקטוק

טיקטוק מעמידה לרשותכם המון אפקטים שיוכלו לעזור לכם לשפר ייחודיות בסרטונים שלכם לעומת מותגים דומים אחרים וכך לגרום ללכידת תשומת הלב של הגולשים שלכם.

את האפקטים תמצאו בלשונית האפקטים, שם הם מחולקים לקטגוריות – שחקו עם זה קצת ותמצאו עולם רחב של אפקטים. כמו אימוג'י עצוב שמביע רגש עצב שכולנו מבינים, כך נסו להעביר רגשות עם האפקטים, דבר שיתרום להעברת המסר בסרטון הקצר.

לסיכום

טיקטוק היא רשת חברתית פורצת דרך וביצעה "דריסת רגל" בכל מה שקשור להעלאת תכני וידאו. קיבלתם במאמר זה כמה כלים כדי לצמוח וליצור שיווק אורגני בטיקטוק, כמובן שעכשיו העבודה הפרקטית עליכם, ובהמשך הדרך, כאשר הקידום האורגני שעשיתם יניב מספיק תוצאות, תוכלו להתחיל להשתמש בקידום ממומן.

במידה ונתקלתם בקשיים או חוסר במשאב הזמן לעשות בעצמכם קידום אורגני בטיקטוק, ב-Subweb פתרונות אינטרנט מתקדמים עומד לרשותכם צוות מקצועי ואמין, אשר מתמחה ביצירת תכנית המשלבת קידום אורגני בטיקטוק. אנו מסוגלים גם ליצור עבורך אסטרטגיית שיווק במגוון פלטפורמות, תקבלו צוות תמיכה זמין ואפליקציה אוטומטית שתפעל 24/7 ותייצר לכם מאות לקוחות חדשים. הייחודיות של Subweb היא מגוון הפתרונות האינטרנטיים אותו אנו נותנים ללקוחותינו – פרופילים עסקיים, פרסום כתבות תוכן בבלוגים ואתרי תוכן זרים, מיקומים ומאגרי מידע, ניהול משפך שיווקי, ניהול ובניית דפי נחיתה ועוד.

לשיחת ייעוץ חינם!

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי על איך להטיס את העסק שלכם בעולמות הדיגטליים לחלל?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם!

שאלות נפוצות

ישנם מספר כלים שיכולים לסייע לך באופטימיזציית שיעור המרה. Google Analytics הוא כלי הכרחי למעקב אחר התנהגות משתמשים וזיהוי נקודות נטישה באתר שלך. מפות חום, כמו אלו שמוצעות על ידי Hotjar או Crazy Egg, מראות היכן המבקרים לוחצים, גוללים ומבלים את מרבית זמנם. פלטפורמות לבדיקות A/B כמו Optimizely או VWO מאפשרות לך לבדוק גרסאות שונות של הדפים שלך כדי לראות איזו מהן מצליחה יותר. כלים אלה מספקים תובנות יקרות ערך שיכולות להנחות את מאמצי האופטימיזציה שלך.

אופטימיזציית שיעור המרה אינה משימה חד-פעמית; זהו תהליך מתמשך. התנהגות המשתמשים ותנאי השוק יכולים להשתנות לאורך זמן, לכן חשוב להמשיך לבדוק ולשפר את האסטרטגיות שלך. באופן אידיאלי, עליך לבצע אופטימיזציית שיעור המרה באופן רציף, אך אם המשאבים מוגבלים, שאף לבדיקות לפחות אחת לרבעון. בדיקות סדירות מבטיחות שהאתר שלך נשאר יעיל ומסתגל למגמות חדשות והעדפות המשתמשים.

ישנם מספר גורמים שיכולים לעכב המרות באתר שלך. זמני טעינה איטיים הם בעיה משמעותית; סביר להניח שמשתמשים יעזבו אם דף לוקח זמן רב מדי לטעון. ניווט גרוע ופריסה עמוסה עלולים לבלבל מבקרים, ולהקשות עליהם למצוא את מה שהם מחפשים. קריאות לפעולה לא ברורות וחוסר בסימני אמון, כגון ביקורות לקוחות או סמלי תשלום מאובטח, יכולים גם להרתיע משתמשים מלהשלים רכישה או להירשם לניוזלטר. זיהוי וטיפול במחסומים אלה יכולים לשפר משמעותית את שיעורי ההמרה שלך.

בדיקות A/B הן שיטה רבת עוצמה לשיפור מאמצי אופטימיזציית שיעור ההמרה שלך. על ידי השוואה בין שתי גרסאות של דף אינטרנט, אתה יכול לראות איזו מהן מצליחה יותר מבחינת מעורבות משתמשים והמרות. גישה זו המבוססת על נתונים מאפשרת לך לקבל החלטות מושכלות לגבי אילו שינויים ליישם. לדוגמה, אתה יכול לבדוק כותרות, תמונות או כפתורי קריאה לפעולה שונים כדי לקבוע אילו אלמנטים מהדהדים הכי טוב עם קהל היעד שלך. לאורך זמן, שיפורים הדרגתיים אלה יכולים להוביל לרווחים משמעותיים בשיעורי ההמרה שלך

מאמרים נוספים