פרסום ממומן בגוגל

עמוד הבית > פרסום ממומן בגוגל

shutterstock_389135896

הקמת קמפיין בגוגל – 5 טיפים שימושיים

סביב קמפיין בגוגל מסתתר לא מעט מסתורין, בכל שלב נתון. מה הלאה? מה יש לשפר? מהן הפעולות הראשונות שישפרו את ההמרות יותר? קבלו 5 טיפים מעולים, אנו נעזרים בהם כמעט בכל קמפיין חדש:

פרסום ממומן בגוגל – ההבדל מהפרסום האורגני:

לא חסרים חילוקי דעות לאורך השנים סביב שאלת ההבדלים. למעשה, יש הטוענים שהפרסום בגוגל מיותר, בעקבות קיומו של הקידום האורגני. מה אנחנו חושבים? טוב, בעינינו עדיף לשלב: תמיד מומלץ “להריץ” קמפיין ממומן, לפחות עד שהקידום האורגני יראה “סימנים” (מה שלוקח זמן, לרוב). שילוב כזה יוביל
ל־”פצצת קידום” מעולה, שתניב לנו לא מעט הכנסות. למעשה, נלך על שיטת: “אם האחד לא עובד, תמיד השני פה לגיבוי”.

זכרו כמה הבדלים: הקידום הממומן מציב אותנו בתוצאות הגבוהות ביותר. ומן הסתם, הוא מיידי, להבדיל מהערוץ האורגני. למען האמת, נעז לומר שהוא קליל ונגיש יותר ממנו. הקידום האורגני “קורץ” לבעלי ידע, ולא לכלל האוכלוסייה. ובכל זאת, לא משנה כמה נדחיק זאת, אין זה מובטח שנגיע לתוצאות הראשונות באורגניות. זאת, בניגוד להבטחה של גוגל שאכן נהיה בתוצאות הממומנות.

עייפים? הנה 4 יתרונות קצרצרים לפרסום בגוגל:

  • זמין וקל. עובד בקליק, במחיר נוח במיוחד! אתם קובעים מה המחיר.
  • הצגת המודעות תמיד תהיה מעל התוצאות האורגניות.
  • ניתן לפרסם מודעות גם באתרים (רשת המדיה של גוגל).
  • פרסום מיידי – במה ממוקדת.

בעולם תחרותי, חייבים להיות במקום הראשון. לכן, בזמן שהמתחרים ידברו, אנחנו נעשה 😉

צרו קבוצת מודעות ייחודית למילות מפתח:

בעת הקמת/ניהול קמפיין ממומן בגוגל, אחד הדברים החשובים ביותר אצלנו הוא הפרדה. משמע, לקיחת קבוצת מילות מפתח בנושא X, והשמתה בקבוצת מודעות אחת. וכך, מילות מפתח מנושאים אחרים יעברו לקבוצות אחרות.
למשל, נניח ויש לנו קמפיין בשני תחומים: בדיקות לרכב ותיקונים לרכב. במקרה כזה, ניצור שתי קבוצות מודעות, אחת לכל נושא. רוצים להיות ממוקדים אף יותר? נוכל ליצור לכל מילת מפתח קבוצת מודעות משלה. כך, נמקד את המודעה לקהל המחפש מילת מפתח מסוימת.

איך ההפרדה לקבוצות תורמת? הנה 2 תרומות:
1. מודעות ייחודיות – בכך שאנו מפרידים את מילות המפתח, ומייחסים קבוצות מודעות, נוכל ליצור הרבה יותר מודעות ייחודיות (יותר קבוצות -> יותר מודעות).
2. עלייה חדה בלידים וקליקים – היתרון העיקרי במיקוד המודעות הוא הגדלת סיכויי הקליקים והלידים (פי שניים ויותר!). חשבו בתור גולש: ראיתם מודעה שנראית אוטומטית, כללית… ומנגד, מודעה שמדברת ל־”כאבים” שלכם… “בול” מה שחיפשתם! ברור על איזו מהן ילחץ, נכון?

תיאורטי מדי? ככה זה נראה במציאות:

קידום ממומן שיטות

הגדירו דפי נחיתה ייחודיים:

כתוצאה מההפרדה, נוכל ליצור לכל קבוצת מודעות דף נחיתה ייחודי. הודות לכך, נוכל לשלוח את הגולשים לדפים המתאימים ביותר עבורם (לכל קבוצה נוכל לספק דף ספציפי יותר).
איך בדיוק? ראשית, ניגש לקמפיין המיועד. לאחר מכן, נבחר ב־”מודעות ותוספים”. בחרתם? יופי, כעת ערכו את המודעה הרצויה, והגדירו את דף הנחיתה הייעודי. ממש ככה:

פרסום בגוגל

*רצוי לבחור בקבוצת מודעות שעוסקת בנושא העמוד כמובן. בכל זאת, נרצה להגיע לפוטנציאל הלחיצות המקסימלי.

השתמשו בתוספים בצורה נבונה:

בכל קמפיין משתמשים בתוספים. למה? הם פשוט עובדים! הם מעבירים את המידע על הצד הטוב ביותר, מגדילים את אחוזי הלחיצות, וחשוב מכל – מוסיפים לעסק עבודה. אז.. אילו תוספים קיימים במערכת?

תוסף SiteLink – מטרתו היא הצגת עמודים מהאתר (שנבחר ידנית). כך, נשפר את ה־CTR שלנו, ונכוון את הגולש לדפים רלוונטיים, בהתאם למצב.

התבלבלתם? הנה שתי דוגמאות:

פרסום וקידום

תוסף שיחה – תוסף מצוין להנעה לפעולה והגדלת ההמרות. הוא פשוט מציג את מס’ הטלפון שלנו בתוצאות החיפוש, לצד המודעה הממומנת. כך, נרוויח לא מעט מהסיבה הפשוטה: חסכנו לאנשים ולנו. איך? ובכן, גם חסכנו לחיצות (פחות כסף שנבזבז) וגם הנענו להתקשרות (יותר רווח פוטנציאלי).

תמונה להמחשה:

פרסום- איך לעשות את זה

כמו כן, קיים גם תוסף “יתרונות”. אולם, הוא לא ממש יעיל, ודי מבזבז את הזמן בעינינו. למעשה, שני התוספים הללו: תוסף השיחה וה־Site Link הספיקו לנו, די והותר. מומלץ מאוד להיעזר בשניהם, למיצוי מלוא הפוטנציאל מהמודעות הממומנות בגוגל. בקיצור, התוספים הללו מצוינים – “נצלו” אותם לטובתכם.

כתבו מודעות מעניינות ומושכות:

מובן מאליו? ובכן, לא לכולם… רבים “מאלתרים” בכתיבת המודעות. זו טעות קריטית. אישית, אני תמיד מקצה משאבים אדירים לניסוח המודעות. בתחומים מסוימים, כתיבה שיווקית היא בגדר חובה. כך או כך, ניסוח מודעות כהנעה לפעולה תמיד חשובים. ולדעתי, הכותרת היא החשובה ביותר! כותרת מסקרנת ומעניינת תביא לקוחות למודעות שלנו, יותר מכל דבר אחר. לצורך העניין, נוכל לשכור קופירייטר לזמן מוקצב, גם אם רק ניסוח המודעות. דיברנו בכלליות… על מה בדיוק נשים דגש בכתיבת המודעות?

1. כותרות – הכותרת חייבת להיות מעניינת ומסקרנת. אחרת, פשוט לא ילחצו עליה. מדובר במסר הראשוני, והחשוב מכולם. במודעות שלי, אני נעזר במסרים פסיכולוגיים, ולעיתים גם בתמחור. מילים כמו: “כמעט חינם”, “זה משתלם”, “קבלו מתנה” וכו’ מעלות הסיכוי לקליק. חשוב: היו ישירים בכותרות.

2. תיאורים – גם כאן, עלינו להיות ענייניים – לא “לבלבל את השכל”. כמו כן, אסור להרחיב על פרטים טכניים. התיאורים חייבים להיות מקצועיים, ללא שגיאות לשוניות ובגובה העיניים (רצוי).

תזמון הקמפיין לזמני הפעילות:

האם אתם עסק שפועל 24 / 7? אם כן, הפסקה כנראה לא רלוונטית עבורכם. אולם, מרבית העסקים פעילים בשעות מוגדרות, לרוב שעות היום. לכן, לא נרצה שהקמפיין יפעל בלילה (לא רווחי! איך נרוויח בשעות שאנו לא פעילים? כך, נאבד לקוח פוטנציאלי). גוגל חושבת כמונו, ומאפשרת תזמון קמפיין לפי ימים ושעות.

לפיכך, בעסקים וארגונים הפועלים בשעות ספציפיות, רצוי לתזמן את השעות והימים בהתאם.

איך נעשה זאת? דבר ראשון, היכנסו לקמפיין שלכם. לאחר מכן, גשו אל “תזמון והצגת מודעות”. כעת, פעלו לפי ההוראות. וודאו שהגדרות ברמת הקמפיין, ולא ברמת קבוצת המודעות. אחרת, כשניצור קבוצת מודעות חדשה, ההגדרה לא תחול עליה. חזרו על הפעולה על כל הקמפיינים במערכת.

איך לקדם

שאלות ותשובות – קמפיין ממומן בגוגל:

שאלה 1: “תוך כמה זמן אראה את השינויים”?
תשובה: לרוב, התוצאות מידיות. אולם, במקרים מסוימים ניאלץ לחכות 3-24 שעות.

שאלה 2: האם מומלץ לבצע קידום ממומן ואורגני יחדיו? אין מניעה?
תשובה: מומלץ, ועוד איך! הם רק יחזקו זה את זה.

שאלה 3: האם אוכל לקבל תמיכה מהמערכת?
תשובה: בוודאי. התמיכה זמינה דרך פורומים וכלי העזר. לחלופין, חייגו ישירות לגוגל! טלפון – 1809-448-554.

שאלה 4: היכן אראה את מצב החיובים שלי?
תשובה: גשו לתפריט “כלים והגדרות”. כעת, עברו ל־”סיכום חיובים”. שם, יוצג בפניכם מצב החיובים.

שאלה 5: איך אוכל לספק למשתמש נוסף גישה לנתונים הממומנים שלי?
תשובה: גשו לתפריט “כלים והגדרות”, “גישה לחשבון”. מכאן, תוכלו להגדיר הכל.

לסיכום:

אלו היו חמשת הטיפים הטובים ביותר, מניסיון אישי לא קטן. בעזרתם, מובטח שינוי אדיר בקמפיין… עוד מהחודש הראשון! הנתונים הללו עשויים לשדרג את ציון איכות הקמפיין ולייעל תהליכים. ומן הסתם, גם לחסוך בכסף (ולהניב כסף… רווח נוסף). חשבו בעצמכם ממה להתחיל, הכל “פרוס” לפניכם.

בהצלחה SUBWEB סוכנות הדיגיטל שלך .

צרו איתנו קשר עכשיו !

אנחנו כאן בשבילכם למידע נוסף חייגו עכשיו: 077-2496269 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!