דף נחיתה גם בקורונה
דף נחיתה או אתר אינטרנט הם הכלי הנחוץ לפרסום עסקים ברשת האינטרנט.
בקמפיינים מסוימים, מחייבים את המפרסם להשתמש בכתובת אינטרנט, בלעדיה הפרסום לא יהיה אפשרי.
אם אתם מעוניינים לחשוף את עצמכם לקהל רלוונטי באינטרנט השלב הראשוני הוא הקמת עמוד נחיתה. אז מה צריך לדעת על דפי נחיתה?
מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט – ולמה צריכים את זה
אתר אינטרנט ודף אינטרנט מגיעים מאותו המתכון. דף נחיתה מורכב מדף אינטרנט אחד, לעומתו אתר אינטרנט מורכב מעשרות ואפילו מאות עמודי אינטרנט.
דפי נחיתה ואתרי האינטרנט נבנים באותו האופן, באותה הטכנולוגיה, ועם כלים מאוד דומים. לעומת אתר אינטרנט, עמוד נחיתה הרבה יותר מושקע ברמת התכנון והעיצוב הגרפי של העמוד.
לרוב, דפי נחיתה משמשים לפרסום קמפיינים זמניים או ארוכי טווח, ולפיכך הם חייבים להיראות מיליון דולר, לשכנע את המשתמשים, ולספק חייב משתמש מעולה.
ובכל זאת, למה אנחנו צריכים את זה? הנה כמה סיבות:
- מהירות והקמה – אנחנו חייבים פרסום ובמיידי, ומסעות הפרסום הממומנים יכולים לספק לנו את זה. אבל ישנה דרישה אחת: קמפיינים דורשים הזנת URL.
במילים אחרות, אם נרצה לפרסם נצטרך להקים אתר אינטרנט או דף נחיתה. הקמת אתר אינטרנט לוקח זמן רב: ימים ואפילו שבועות ספורים.
לעומתו, הקמת עמוד נחיתה לוקח עד 6 ימי עסקים במקסימום. לפיכך, בכל הקשור למהירות והקמה, דפי נחיתה הינם אידיאליים יותר עבורנו. - תפעול ותחזוקה – לבעלי עסקים והחברות השונות אין באמת זמן לעלות פוסטים, לעלות מוצרים, או דברים אחרים שתלויים בזמן.
אתר אינטרנט דורש המון תשומת לב, תחזוקה ותפעול. לעומתו, דף נחיתה יאפשר לנו לעלות לאוויר במינימום זמן, ובאפס תחזוקה או תפעול. - תדמית והכרת מוצרים – ישנם המון מטרות להקמת דפי נחיתה מעולים, אחד מהסיבות הוא הכרת העסק, התדמית, והמוצרים החדשים.
אם נעשה זאת בצורה הטובה ביותר, נוכל להגיע לקהלים חדשים וגדולים באמצעות פרסום דף הנחיתה שלנו בקמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות החברתיות.
מדובר בשלוש סיבות מוצדקות לשימוש השירות. דפי נחיתה לא מצריכים תחזוקה או תפעול, הם מוקמים במהירות לעומת אתרי אינטרנט מלאים, והתדמית שהם משאירים לאחר הפרסום היא גבוהה.
כל הסיבות הללו, ישקפו לנו את הצורך בדמי נחיתה.
החשיבות של דף נחיתה לפרסום באינטרנט – ואיפה ניתן לפרסם
בדיוק כמו בניית אתר אינטרנט ובדומה אליו חשיבות של עמוד נחיתה עליונה. החשיבות של דפי נחיתה מגיעה מכמה מישורים, ובעיקר מהמישור הפרסומי.
דף נחיתה יעזור לכם להתפרסם באינטרנט עם אחוזי המרה גבוהים מן הרגיל. שכן לעומת אתר אינטרנט, אחוזי ההמרה והקליקים בדפי הנחיתה גבוהים יותר.
אם אתם רוצים לפרסם בגוגל, בפייסבוק, וברשתות תוכן נוספות, דף נחיתה יאפשר לכם זאת עם אחוזי המרה ולידים גבוהים יותר.
איפה ניתן לפרסם את דף הנחיתה? הנה כמה מקומות:
- ברשתות החברתיות – הרשתות החברתיות (פייסבוק ואינסטגרם) מאפשרות לכם לפרסם דף נחיתה במערכת הממומנת והמוכרת.
לאחר הקמת דף הנחיתה, יש להקים קמפיינים ברשתות החברתיות ולנתב אותם לדף הנחיתה המיועד.
בנוסף, תוכלו להדביק את הלינק בפוסטים האישיים שלכם, בקבוצות השונות, ובאירועים נוספים. - בוואטסאפ ובטלגרם – דף הנחיתה הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו, לפחות כך הוא יכול להיות.
בדף הנחיתה נוכל לפרסם את פרטי ההתקשרות שלנו, ניתוב לרשתות החברתיות, טפסי לידים, ועוד המון.
עקב כך, נוכל לפרסם את דף הנחיתה בווצאפ ובטלגרם באמצעות הדבקת הלינק המקושר. - בפרסום הממומן בגוגל – הפרסום הממומן בגוגל יאפשר לכם לחשוף את דף נחיתה למבקרים נוספים, לקהלי יעד חדשים, ולקבל עבודה מפעם לפעם.
לאחר הקמת הדף, תוכלו ליצור קמפיין חדש בגוגל ולנתב את הגולשים לדף הנחיתה המעוצב שלכם.
אלה הן שלושת הדרכים הנפוצות ביותר לפרסום דף הנחיתה החדשה שלכם.
אתם יכולים גם לפרסם במקומות נוספים: אינדקסים, פורומים מקצועיים באינטרנט, באירועים וכנסים פיזיים, בעליונים, בכרטיסי הביקור של העסק, ואפילו בפליירים שאתם מחלקים.
למעשה, אתם יכולים לפרסם את דף הנחיתה בכל מקום שבו אנשים מפרסמים את אתר האינטרנט שלהם.
יתרונותיו של דף נחיתה – סיבות נוספות להצדקת השירות
לדפי נחיתה יש הרבה מאוד יתרונות, חלקם טובים יותר וחלקם פחות. בעת הבחירה, חשוב להבין כיצד דף נחיתה יעזור לי, והאם אני באמת צריך אחד כזה.
קריאת היתרונות הבאים ישקפו את ההצדקה האם באמת אתם צריכים דף נחיתה, או שאתר אינטרנט מלא ישרת אתכם יותר טוב. הנה כמה יתרונות של דפי נחיתה:
- מחירים זולים יותר – באופן ממוצע אתר אינטרנט יעלה לכם כ- 4,500 ₪. לעומתו, דבר נחיתה יעלה לכם במקסימום 1,000 ₪. המחיר בהחלט מהווה חשיבות בעת הבחירה, לאנשים שרוצים להתפרסם עם מינימום הוצאות, מדובר ביתרון שכדאי לשקול.
- הקדשה לפרטים הקטנים – בדף הנחיתה המומחים מקדישים הרבה יותר מאשר באתר אינטרנט.
לצורך ההמחשה: כתיבה של 1,000 מילה פחות איכותית וקשה לעומת כתיבה של 300 מילה. הכתיבה של ה- 300 מילים צריכה להכיל את כל הנקודות בצורה תמציתית ונכונה ככל האפשר, כך גם בבניית דפי נחיתה לעומת אתר אינטרנט.
מי שבונה דף נחיתה חייב להקדיש תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר: התוכן השיווקי המתומצת, העיצוב הגרפי המקצועי, חווית המשתמש, ואלמנטים נוספים. - עלויות צדדיות נמוכות – באתר האינטרנט יש המון עלויות שמשתנות מידי שנה: עלויות אחסון אתרים, עלויות תוכן חודשי, תחזוקה והזנת תכנים, ואפילו ידו של מתכנת מפעם לפעם.
לעומת זאת, העלויות הצדדיות שיש לדפי הנחיתה הוא רק האחסון ואולי הדומיין.
בנוסף, לעומת אתר אינטרנט, אתר דף נחיתה יהיה זול פי-2 מבחינת תחזוקה חודשית או שנתית, ולכן מדובר ביתרון די בולט. - הקדשת זמן – אתר אינטרנט ידרוש מאיתנו הרבה זמן כל חודש, לעומת דף נחיתה שלאחר הקמתו לא נצטרך לתחזקו בשום צורה.
מדובר ביתרון משמעותי לעסקים שאין להם זמן ויכולת לתפעול ותחזוקה.
לכן, אם אתם מעוניינים לפרסם את עצמכם בלי לאבד זמן יקר, כדאי לקחת את הפרמטר הזה בחשבון.
הקמת אתרי אינטרנט לא מתאימים לכל אחד, וחשוב לזכור זאת.
דפי הנחיתה חוסכים לנו בכסף שנתי וחודשי, העלויות הצדדיות די נמוכות (אם בכלל), והאיכות של הדף הרבה יותר מושקעת מאתר אינטרנט.
אם תלכו לגוגל ותרשמו אתר אינטרנט, תסתכלו על הרמה העיצובית הנמוכה יחסית. לעומת זאת, אם תחפשו דפי נחיתה, תוכלו לראות כמה השקעה הוכנסה לעמוד אחד.
SubWeb – שירותי בניית דפי נחיתה
כל היתרונות שהזכרנו מקודם קבילים לבניית דפי נחיתה בצורה ידנית.
דף נחיתה שנבנה מראש ע"פ תבניות או מערכת מוכנה מראש לא יעניק לנו את אותה התוצאה כמו דף נחיתה שתוכנן בהתאמה אישית לצורכי הלקוח.
כאשר ההתלבטות התמוגגה וההחלטה נפלה, רצוי לפנות לחברה שמספקת בניית דפי נחיתה בהתאמה אישית, לצורכי העסק, ובצורה ידנית.
דפי נחיתה מצליחים נבנו בהתאמה אישית, עם מעצבים גרפיים, ומתכנני חווית משתמש. חברת SubWeb מעניקה לקהל הלקוחות שירותי בניית אתרי אינטרנט ובניית דפי נחיתה בצורה המקצועית ביותר.
מה אתם מקבלים מאיתנו – הנה כמה דברים:
- עיצוב גרפי מושקע ומותאם אישית – בכל דפי הנחיתה שאנחנו יוצרים, אנחנו מביאים לשטח את המעצבים גרפיים שלנו.
דף נחיתה ממיר הוא כזה שמעוצב ברמה הגבוהה ביותר. - כתיבת משפטים וסלוגנים ע"י קופירייטר – דפי הנחיתה חייבים להיות כתובים ברמה הטובה ביותר.
לשם כך, אנחנו נעזרים בשירותיו של קופירייטר למשימות שונות. הכתיבה חייבת להיות משובחת, קולעת למטרה, ושיווקית בצורה הנכונה. - תמיכה ושירות גם לאחר ההקמה – כמו בכל שירות שיוצא מהחברה, אנחנו מספקים איתו ייעוץ התחלתי, ותמיכה ושירות לאורך כל הפעילות העסקית שלכם. אנחנו תמיד זמינים לשרותכם בטלפון, ועם חיוך כל כך גדול.
כמו כן, אנחנו מספקים שלל דברים נוספים שאותם נשמח להציג לכם בשיחת הטלפון.
כל המרכיבים להצלחת דף הנחיתה טמונים בחברה עצמה. אנחנו מספקים לכם את האיכות הגבוהה ביותר ע"פ הנחיות של חווית משתמש טובה ונוחה.
בכל שאלה אתם מוזמנים לצלצל. אז התקשרו עכשיו למספר – 077-249-6269.