אתר מכירות WooCommerce

עמוד הבית > אתר מכירות WooCommerce 

אתר מכירות WooCommerce

אתר מכירות WooCommerce 

רוצים אתר מכירות אטרקטיבי, מקצועי ומהמעלה הראשונה לעסק שלכם?- הגעתם למקום הנכון !
בישראל ובעולם יש דרישה לשני סוגים של בניית אתרים – בניית אתר תדמית, ובניית אתר וירטואלי. בניית אתר תדמית נועד להציג את השירותים של העסק. לעומתו, בניית אתר מכירות וירטואלי נועד להציג את המוצרים ולהכיל אפשרויות לקנייה מקוונת. בניית אתרי מכירה בפורמט WooCommerce נבנה על גבי מערכת וורדפרס אשר מאוחסנת על תשתית אחסון כזו או אחרת. אז מה החשיבות של אתר WooCommerce או אתר מכירות באינטרנט ? מהם יתרונותיו ? ומהו התהליך? כל זאת במאמר זה.

החשיבות של אתר מכירות WooCommerce

לכל בעל עסק יש לקוחות חוזרים ולקוחות חדשים שהעסק מוצג לפניהם במציאות. במילים אחרות זה נקרא עסק מקומי, local business הרבה מאוד בעלי עסקים תמיד מעוניינים להגדיל את כמות המכירות והלקוחות החדשים שלהם ולפיכך, מעוניינים לבנות אתר באינטרנט  WooCommerce שיספק להם את הצרכים. חשוב לדעת מאז ומתמיד החשיבות של אתר אינטרנט היא עליונה, במיוחד בתקופת הסגר והקורונה שנפלה על העסקים עכשיו . בתקופת הקורונה יותר ויותר צרכנים רוכשים ועושים משלוחים באמצעות אתרים מקוונים אתרי מכירות ON LINE, ואנחנו, כבעלי העסקים חייבים להיות שם. בקיצור, אתר מכירות שנבנה באמצעות WooCommerce יעניק לנו מכירות מרובות יותר, קהל לקוחות גדול יותר, ויגדיל את המוניטין החיובי של העסק שלנו. אז למה אתם צריכים אתר מכירות WooCommerce? הנה כמה סיבות:

  1. יותר מכירות בעסק – אתר וירטואלי יספק לנו מקום נוסף שבו נוכל להרוויח עוד כסף. 24/7 כל השנה גם שאנחנו ישנים בבית דבר אחד בטוח: אין עסק שלא יהיה מעוניין בעוד מכירות.
  2. נכס דיגיטלי לכל דבר – המושג “נכס דיגיטלי” אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי שרק משביח את עצמו משנה לשנה וזה מוכר כבר לכולנו, אתר WooCommerce מהווה נכס דיגיטלי לכל דבר. נכס דיגיטלי הוא מקור הכנסה מצוין, ובו נוכל להרוויח לא מעט כסף באמצעות שיטות מכירה נפוצות ויש רבות מה לספר .
  3. עלויות תפעול נמוכות מעסק מקומי – האחזקה השנתית הממוצעת לעסק מקומי היא למעלה מ 100,000 ₪, הכוללת: השכרת החנות, עלויות ותחזוקה של החנות (מים, חשמל, ארנונה), ואחזקת מוצרים פיזיים בחנות. לעומתה, עסק דיגיטלי או חנות דיגיטלית לא מצריכה מאיתנו הוצאות חוץ מבניית האתר הראשוני, תחזוקתו המינימלית, והאחסון. במילים אחרות: עסק דיגיטלי יעלה לנו כ- 100/200 ₪ בחודש לכל היותר. סכום כספי פעוט ביותר לעומת הפוטנציאל להכנסות מאתר מכירות שכזה .
  4. חוסך בכסף – חנות וירטואלית WooCommerce מאפשרת לנו לחסוך המון כסף במהלך השנה. חנות וירטואלית לא מצריכה השכרה של עובדים, או סחורה, אם כי זה מומלץ. בעסק מקומי יש הרבה יותר הוצאות מאשר בעסק דיגיטלי. כבר מהשנה הראשונה תוכלו לראות הכנסות יפות, ומעט מאוד הוצאות.
  5. אף אחד לא יכול לסגור אותנו – בתקופת הקורונה ראינו המון עסקים שפשטו את הרגל עקב המצב. בתקופת הסגר הרבה מאוד עסקים חייבים להישאר סגורים, וזאת עקב ההנחיות של מדינת ישראל. לעומת זאת, עסקים דיגיטליים לא יסגרו לעולם, החוקים תקפים רק לעסקים שפעילים במישור הפיזי ולא הווירטואלי. לפיכך, גם בתקופות ההסגרים בישראל, העסק שלנו עדיין עובד 24/7 כל השנה , גם ביום כיפור אם תרצו אלה הם חמשת הסיבות לחשיבות אתר WooCommerce אתר מכירות באינטרנט, הקמת אתר מכירות בצורה נכונה צריכה להיעשות ע”י מומחים בעלי ניסיון שהוכשרו לבנות ולטפל באתרים. אם אתם עדיין חושבים שאינכם זקוקים לאתר מכירות, בהמשך המאמר תופתעו לגלות כמה אתם צריכים אותם.

יתרונות אתר מכירות WooCommerce

בתקופת הקורונה ישנה אי וודאות וריחוק חברתי, שאותו כולנו מרגישים. הפקה ויצירת אתר מכירות תאפשר לנו להתקיים בתקופות חירום שהעסק לא מסוגל לצמוח לבד. נוכל להשיג קהל לקוחות שעד כה לא היינו גלויים בפניו, ובאמצעותו נוכל לשרוד. והשאלה הטובה ביותר – מהם היתרונות לאתר מכירות? למה לי? הנה כמה יתרונות ממש טובים לאתר מכירות באינטרנט:

  • להיות בכל מקום ובכל זמן – אם אנחנו מעוניינים לשווק את העסק שלנו באמצעות מערכות פרסום ממומן בגוגל או פרסום ממומן בפייסבוק נצטרך להקים אתר אינטרנט. המערכות של גוגל מחייבות אותנו להשתמש באתר אינטרנט ובלעדיו, לא נוכל להתחיל את מסע הפרסום הראשון. כאשר יש לנו אתר מכירות מצוין, נוכל להגיע לכל מקום בשניות בודדות, להיות תמיד ראשונים, ותמיד מעל כולם. פרסום ממומן יעניק לנו את ההזדמנות להיות בכל מקום ובכל זמן, האתר שלנו יהיה חשוף לקהל פוטנציאלי 24 שעות ביממה. במילים אחרות – הבלתי אפשרי הופך לאפשרי גם ובמיוחד לעסקים קטנים ומקומיים שקשה להם באמצעים קטנים להיות בולטים כמו רשת ענק בקניונים .
  • חשיפת המוצרים שלנו לקהל גדול – בממוצע כמה לקוחות כבר יכולים לבקר בעסק המקומי שלנו? 1,000? 2,000? 3 אלף בגג? כאשר אנחנו משווקים באמצעות כלים חדשניים באינטרנט נוכל להיות חשופים בדקות בודדות לקהל של 10,000 איש 50,000 איש ואף יותר. באמצעות כלים ממומנים של גוגל ושל הרשתות החברתיות נוכל לחשוף את המוצרים שלנו לקהל לקוחות ענקי בכמה קליקים פשוטים. נדע גם לכוון לקהל המדויק שאנחנו רוצים להגיע אליו לשלוח לו חומרים פרסומיים הצעות מבצעים UP -SALE ועוד הרבה דברים שלא נפרט עליהן כאן , אבל קיימים הרבה מאוד דרכים לעניין את הלקוחות שלכם .
  • הגדלת כמות המכירות באינטרנט – אחד היתרונות הבולטים שיש לאתר מכירות WooCommerce, הוא בוודאי הגדלת כמות המכירות באינטרנט. בנוסף, באמצעות בניית אתר עם מוצרים נוכל ליצור מקום נוסף שבו העסק שלנו יכניס כסף. הגדלת כמות המכירות היא פרמטר שכל איש שיווק מנסה לטפח ולייעל – זה לא קל, זה דורש זמן, והמון השקעה.
  • אבל זה רווחי לאין שיעור לעומת אחזקת חנות פיזית .

אתר מכירות כפי שהוא נשמע, נועד להגדלת כמות המכירות השנתיות בעסק ותו לא. אלה הם היו שלושת היתרונות שיספקו לכם את הרצון לבנות אתר מכירות ממיר, מניב, רווחי ומקצועי. אבל איך עושים את זה? בפסקה הבאה נגלה לכם את מעט הדברים על קצה הקרחון.

בניית חנות וירטואלית – איך עושים את זה

בניית אתר מכירות טומן בחובו המון הפתעות, מורכבויות שונות, והרבה מאוד השקעה. במטרה להצליח בפרויקט הזה, תצטרכו לעבוד ע”פ המתודולוגיה והשלבים הרלוונטיים. אלה הם חלק מהשלבים הקטנים על קצה המזלג:

  1. בחירת מערכת הניהול – כמובן יש שלל אפשרויות לבחירת מערכת הניהול, ישנם עשרות מערכות שיספקו לנו בניית אתר מכירות. שלב זה קריטי מאוד, בחירת מערכת הניהול תשפיע רבות על המשך הבנייה שלנו. לפיכך, רצוי לבחון ולבחור במערכת ניהול שלא תגביל אותנו, ותאפשר לנו לעשות הכל. לרוב, המומלצת מבניהם היא מערכת וורדפרס. שגם נוחה מאוד בהמשך לקידומו של האתר במרחבים הווירטואליים .
  2. בחירת ערכת הנושא המתאימה – לאחר שלבי הבחינה, לצורך הבדיקה, בחרנו במערכת וורדפרס. כעת, נצטרך לבחור ערכת נושא לאתר המכירות החדש שלנו. בעת הבחירה, נצטרך לקחת בחשבון את האפשרויות שנרצה שערכת העיצוב תכיל בתוכה. רוב בוני האתרים בוחרים ערכת נושא מאתר EnvatoMarket. האתר הזה מכיל עשרות ואלפי תבניות עיצוב עבור מערכת וורדפרס, הבחירה חייבת להתחשב גם בגורמים עיצוביים שונים. וכלים ותוספים שונים ונוספים כמו אלמנטור או YOAST ועוד רבים .
  3. בחירת התוספים – לאחר בחירת ערכת הנושא\התבנית, נצטרך לבחור את התוספים שבהם נעשה שימוש. התוסף הראשוני שנתקין הוא WooCommerce, אשר יהווה תשתית לחנות הווירטואלית שלנו. מלבדו, ישנם תוספים מצוינים שיהפכו את חווית הקניה לטובה יותר, אותם ניתן לראות בקוד קניון, או בתוספי וורדפרס הרבים .
  4. ההגדרה – ובשלב האחרון, לאחר שהכל הותקן, נצטרך להתחיל בתהליכי ההגדרה. ישנם המון דברים שנצטרך לתכנן, לקחת בחשבון, ולהגדיר. כמו: הגדרות ערכת הנושא, הגדרת התוספים והפעילות שלהם באתר, הגדרת החנות, וכמובן הגדרה עיצובית ותכנון של דפי המוצרים, הקטגוריה, העמודים ודף הבית.

נשמע לכם מסובך מידי? לכאלה שרק התחילו זה עשוי להיראות כך. הניסיון הוא חלק בלתי נפרד בעת התהליך, אם אתם חושבים שזה קצת גדול עליכם, אתם תמיד יכולים לפנות לחברה שלנו SUBWEB  אשר תסייע לכם בעת התהליכים. אם אתם זקוקים לסיוע, ייעוץ, לחברתנו יש מה להציע! התקשרו עכשיו – 077-249-6269 סאבווב בניית אתרים ושרותי אינטרנט מתקדמים

צרו איתנו קשר עכשיו !

אנחנו כאן בשבילכם למידע נוסף חייגו עכשיו: 077-2496269 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!